Adrien povestește
P&Ar:- CE?! TU NU AI MINTE?! ESTI MULT PREA TÂNĂR PENTRU ASTA!
A:- Nu va agitați! Oricum va trebui să fac asta mai devreme sau mai tarziu!
P:- Dar nu acum!
A:- Stii ceva, Plagg, ma enervezi! Plagg, scoate ghearele!
Plec din cameră lăsând-o pe Artylla acolo. Merg la Marinette. Macar ea ma intelege.
Ajung si o vad langa oglinda, se machia. As putea sta sa o privesc asa ore întregi... Tikki ma vede si zâmbește. Miraculosul meu strălucește în continuare... Ar trebui să scap cumva de strălucirea asta... Imi înfig bățul sub biroul ei si stau ghemuit uitandu-ma la prințesa mea. E foarte frumoasă cand se machiaza... deși ar fi frumoasă și fără machiaj.
M:- Aaa! Motan Noir...m-ai speriat...
MN:- Scuze, nu am vrut sa te sperii!
M:- Ma bucur tare sa te vad!
MN:- Pentru ce eveniment te aranjezi asa?
M:- Pentru tine!
MN:- Awww...ce drăguț!
M:- Am o petrecere dupa-masa. Vii cu mine?
MN:- Ce!?
M:- Adică... doar dacă vrei!
MN:- Eu sunt de acord.
M:- Yeeey!
MN:- Cine mai vine?
M:- Adrien, Nino si Alya, niște colegi.
MN:- A... Adrien nu cred că vine. Am auzit ca tatăl lui are nevoie de el ca sa creeze o rochie...
M:- O rochie?! Pentru el?!
MN:- Eh...nu chiar... dar se apropie nu stiu ce defilare la Beijing si ta... Gabriel Agreste are nevoie de parerea lui Adrien...
M:- A...
MN:- Si...
M:- Si mai ce?
MN:- Ah, nimic! Deci... vin eu...
M:- Ma bucur enorm!
MN:- Prințesa... spun eu intrând în camera..
M:- Nu acum! Nu, nu ma saruta! Mi-a luat două ore să mă machiez!
MN:- Parca spuseseși că pentru mine te-ai machiat!
M:- M...mda...
MN:- Atunci? Daca ti se strica, ti-l fac eu inapoi!
M:- Pff...ce gluma buna! Nu o sa las niciodată un baiat sa ma machieze!
MN:- Eu nu sunt un baiat, sunt un motan, iubitul tau!
M:- ...
MN:- Stiam ca o sa fii de acord!
Ma apropii încet de ea. Ea tot face pași în spate. Se lipește de perete. Gata, nu mai are scăpare. O prind de talie si o sărut. Imi afund mainile in părul ei. Ii desfac cele două codițe cu o mana, fără ca ea sa observe. La un moment dat, ea își înconjoară mâinile în jurul corpului meu. Ma simt protejat. Dar, începe să mă gadile.
M:- Pedeapsa ta!
MN:- Nu! Opreste-te! Marineeeeeeettteeeee!
M:- Pedeapsa ta!
MN:- Inceteazaaaaa!
M:- Nup!
MN:- Tu ai declarat razboi.
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...