Adrien povestește
MN:- Ce s-a întâmplat?
?:- Cineva l-a luat pe antrenorul meu de yoga. L-a luat pe sus si l-a numit MAESTRUL miraculoșilor. Antrenorul a spus ceva de genul Wayzz, transformarea! si a devenit un super-erou. A luptat cat a putut. Cel care atacase ma văzuseră. M-a lovit și am ajuns in starea in care m-ai gasit tu.
MN:- Nu te îngrijora, totul e bine acum. Uita totul! Daca te intreaba cineva ceva, inventează orice, dar nu mai spune nimănui ceea ce mi-ai spus mie, bine? E pentru binele comun.
?:- Bine, Motan Noir!
Omul acela părăsește casa, iar eu raman pe gânduri. Oare ce s-a întâmplat de fapt?
Marinette povestește
Sunt transformată si il astept pe Motan Noir sa ma sune...
Nu reacționează nicicum. Ma uit pe locație, poate e transformat. Da, E transformat. E in casa MAESTRULUI FU?!
Plec repede intr-acolo. Cand ajung, nu vad decat o licarire foarte puternică, dar acoperita de ceva.
B:- Motănel...
MN:- Buburuzo?! Ce...Ce faci tu aici?
B:- Nu prea te vad...vad doar o licarire verde...
MN:- Acolo sunt și eu...langa ea...vrei sa o fac mai mare...
Adrien povestește
Pentru ca Buburuza sa ma vada, imi iau mana de pe miraculos.
B:- Motan Noir...e mai puternică lumina decât as fi crezut!
MN:- Mda...sunt un bec ambulant...
B:- Serios, Motănel, de ce iti LUCESTE atat de tare?
MN:- Pe mine nu asta e ceea ce ma îngrijorează cel mai tare. Pe mine mă îngrijorează faptul că se poate crăpa in orice moment, si faptul că LUCESTE uneori chiar cand sunt detransformat...
B:- Poftim?!
MN:- Acesta e adevăratul motiv de îngrijorare...
B:- Dar de ce te afli aici? Unde e Maestrul? De ce esti atat de trist?
MN:- Maestrul...a fost furat...
B:- Poftim!? Cineva la răpit pe Maestrul Fu?!
MN:- Asta mă șochează si pe mine. Buburuzo, trebuie să iti spun ceva. Am nevoie sa ma ajuți. Nu mai pot tine totul in mine... Vezi tu... Maestrul mi-a spus că sunt stranepotul lui... iar mama mea...ei bine...mama mea... e nepoata lui...
Nicole povestește
Z:- El e! E unul din descendentii lui. A declarat că e strabunicul lui Motan Noir.
MF:- Ce am facut?!
Z:- Ai spus că ești strabunicul lui Motan Noir, ca o cunosti pe mama lui fiindcă ești bunicul ei. Deci...spune-ne cine e Motan Noir și deschide megatofonul unde sunt miraculosii, căci eu nu stiu codul.
MF:- Nu voi face nici una nici alta.
Z:- Chiar crezi ca ai de ales?! Motan Noir o poate păți in orice clipă.
MF:- Nu ii face nimic!
Z:- Chiar crezi ca voi sta asa...fără sa nu fac nimic?!
MF:- Dacă e descendentul meu...inseamna ca ti-e frica de el!
NC:- De ce ne-ar fi frica de el?
Z:- Exact, si noi avem descendentul primilor creatori de miraculosi si da, avem pe cel mai tânăr!
MF:- Serios?! Asta inseamna ca stiti cine e Hawk Moth, nu?
Z:- Vezi ca stii? Acum, nu trebuie decat sa ii găsim slăbiciunea lui Motan Noir...
MF:- Nuuuuuu!
Adrien povestește
MN:- Buburuzo, sunt...sunt descendentul celui care va trebui să învingă răul. Mama mea si Maestrul Fu sunt de asemenea descendenți.
B:- De unde stii asta?! Maestrul nu ti-a spus asta niciodată!
MN:- Adrien are o carte. A primit-o de la tatăl lui. E cartea care conține toate secretele miraculoșilor. Doar adevărații descendenți pot descifra codul fără a se strădui prea mult. E suficient sa stie chineza actuala si sa studieze putin chineza veche si sa se străduiască mult. Mi-a imprumutat-o iar eu am citit despre asta. Mi-am pierdut multe nopti făcând asta. Am descifrat mai multe lucruri... Maestrul ne-a ascuns niște sticlute in unul din sertare...dar nu stiu exact in care. Trebuie să le caut. Sunt niste sticluțe cu potiuni care ne dau noi puteri. Le-a creat dupa ce i-am adus cartea sa arunce niște priviri peste ea. Nu le putem folosi decât în caz de nevoie.
B:- Vrei sa spui...Ca va trebui să învingi raul?! Pe Hawk Moth?!
MN:- M.....Mda....pe...pe el...
B:- Si vrei sa faci asta de unul singur?
MN:- Suntem o echipa! Voi avea nevoie de ajutorul tau!
B:- Doar nu credeai ca te voi lasa singur!
MN:- Normal ca nu! Buburuzo, eu ar cam trebui să plec. E si asa foarte târziu...
B:- Motan Noir, dar trebuie sa vorbim despre ceva...
MN:- Ah...chestia aia de pe internet...
B:- Cine crezi ca a fost? Stii ca locuitorii Parisului ne venereaza mult, nu au cum sa fie ei.
MN:- Corecteaza-te, ne venerau inainte. Buburuzo, daca stai pe lângă mine, vei fi pusă si tu intr-o lumina proasta!
B:- Deja suntem in acelasi avion defilat, Motan Noir!
MN: - Dacă tu spui... Dar totusi, chiar vrei sa faci asta?
B: - Motan Noir, trebuie să fim alături unul de celălalt. Nu te pot lasa singur!
MN:- Multumesc, Buburuzo!
B:- Du-te acasă, ai spus că te grabesti.
MN:- Da...
Ma grăbesc să ajung acasa. Miraculosul meu ma îngrijorează, fiindcă pot fi observat foarte usor. Nu am cum sa il acopăr in timp ce ma deplasez. Cred ca arat ca un fulger. Ajung acasă mult mai repede decat as fi crezut. Niciodată nu am ajuns asa repede acasa. Cineva e in camera mea!? Ce?! Tata e treaz?! Trebuie să intru prin baie. Dar nu am cum. Trebuie să mă duc la usa principala, of, chiar nu îmi doream asta!
Ajung in fata usii si ma detransform. Iese o lumina incredibilă. Nu mai vad nimic, afara e beznă. Sun la usa bazandu-mă pe instinct ca nimeresc soneria.
G:- Adrien?!
A:- Sunt eu. Deschide-ma!
Tata e gata să mă bombardeze cu intrebari, dar își lipseste buzele din nou una de alta si deschide portii. Ajung in fata usii si ma pregătesc emotional pentru ceea ce se va intampla.
G:- Adrien, unde ai plecat in toiul nopții? Cum ai iesit? Uita-te cat e ceasul!
A:- Tata, am fost la o plimbare...
G:- La 2 noaptea?!
A:- Mda...
G:- De ce minti? Spune unde ai fost!
A:- ...
Eh, ce credeți că urmează să spună Adrien? Astept părerile voastre.
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...