Chapter 23- O altă persoana

436 21 36
                                    

Adrien povestește

P:- Adrien, s-a întâmplat asta pentru că ești un Motan Noir cu mult mai special decât au fost ceilalți. Ma refer la faptul că...miraculosul a crăpat fiindcă nu e pe mana potrivita. Nu e pe mana potrivita, pentru că tu nu esti persoană potrivita ca sa il detii. Stii...adevarul e ca esti mult prea puternic pentru a deține miraculosul acesta.

MF:- La ce te referi? a spus Maestrul la fel de derutat ca mine. Cand spui...e mult prea puternic pentru miraculosul motanului. E cel mai puternic miraculos masculin. La ce te referi?

P:- Maestre, nu pot sa iti spun asta! Trebuie doar să iti spun ca ai facut o mare greșeală cand i-ai dat miraculosul acesta lui Adrien. Adrien, sa mergem acasa!

A:- Stai! Vrei sa spui ca regreți că sunt stăpânul tau?!

P:- Adrien, esti in mare pericol! Va trebui să mori din cauza mea!

A:- Ce?! Plagg, esti prietenul meu cel mai bun! Nu pot sa te las sa te acuzi de asa ceva!

P:- Adrien, trebuie să mă înțelegi. Sa mergem acasa! Miraculosul tau va rămâne asa ceva timp, nu stiu daca iti poti folosi Gheara felinei. Trebuie să încerci. Maestre, ai ceva care poate fi distrus?

MF:- Aceasta perna.

A:- Bine, Plagg scoate ghearele!

Ma transform.

MN:- Gheara felinei!

Ating perna, iar aceasta se transformă într-o carte, exact ceea la ce ma gândeam eu.

MN:- Maestre...

MF:- Ai puterea Buburuzei! Te gândeai la carte în acel moment, nu?

MN:- Da.

MF:- Ai puterea Buburuzei! Dar...unde s-a dus puterea ta?

MN:- Ar trebui să mai încerc o data? Gheara felinei!

Spre surprinderea mea, pot sa imi folosesc si a doua oara puterea dupa transformare?! Cum e posibil asa ceva?! Ating din nou acea carte. Ma gândeam doar ca vreau sa o distrug. Am reusit.

MN:- Strânge ghearele!

Plagg iese din inelul meu crăpat, năucit.

P:- Cum a fost?

A:- Plagg...mi s-au schimbat puterile! Se intampla tot ceea ce gandesc! Si...pot folosi puterea de mai multe ori!

Plagg povestește

Timpul e aproape. Eram sigur ca se va întâmpla asta. Stiam ca trebuie sa se întâmple și asta, era evident de fapt.

MF:- Adrien, trebuie să ai mare grija de tine si sa nu ii arăți Buburuzei aceste noi puteri! Ai inteles?

A:- Da, Maestre!

Plec alături de Adrien către casa.

P:- La miezul noptii, durerile vor reveni. Esti gata?

A:- Încă nu m-am gândit serios la asta. Dar...cum mi-au dispărut durerile? Viața mea devine din ce in ce mai ciudată.

P:- Și va deveni din ce in ce mai ciudată.

A:- Plagg, tu stii tot adevarul! Spune-mi! Care e destinul meu? De ce trebuie sa mor? De ce e tata Hawk Moth?

P:- Adrien, ti-am mai spus, tatăl tau trebuie sa iti spuna, nu eu!

A:- Dar Plagg...tu esti cel care da puteri! De ce s-au schimbat puterile?! Te-ai schimbat tu? Plagg, stii ca ma sperii. Pot folosi puterea de câte ori vreau eu, iar tot ce gandesc se intampla! Ce s-a întâmplat aici?!

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum