Adrien povestește
A:- Eu...
R:- Cine e? Cum de a fost singura care te-a recunoscut?
A:- Eu...
R:- Deci...
A:- Ea a fost cea care m-a salvat dandu-mi din sângele ei...
R:- Sa inteleg ca...
A:- Ea e cea care m-a iubit.
R:- Iar tu ai vrut sa mergi acolo doar ca sa o vezi!
Go:- Robérte are dreptate. Tu ai vrut sa mergi acolo doar ca sa vezi daca e in siguranta.
A:- E cel mai bun liceu din Paris...
R:- De ce ai mai merge liceu daca stii toata materia? Iti spun eu... ti-a fost dor de ea...
A:- Nu...
Go:- Recunoaște! Nu te poti îndrăgosti de un om! Nu vei avea decât de suferit! Ea e muritoare!
A:- Voi muri o data cu ea, după ce îl înving pe el!
R:- Nu poti muri dupa ce il învingi!
A:- Iar voi veti muri cu mine! Nu putem lasa sa mai existe vampiri! Plus ca voi ati avut grija de fiecare data cand ati mușcat un om sa nu devina vampir. Nu pot decat sa va respect decizia!
R&Go:- Adrien...
A:- Inteleg foarte bine ca lumea oamenilor e in pericol daca mi se dezvăluie identitatea! Inteleg toate acestea! Tocmai de asta stau aici cu voi, pentru a-i proteja pe cei dragi! Tocmai de asta am învățat tot ceea ce ati vrut voi. Sunt un vampir experimentat, dar cu o inima de om, pe care nu vreau sa o pierd. Am renuntat la tot ceea ce aveam. La cariera mea de programator... la tot, doar pentru a salva lumea de el! Înțelegeți că nu am nici o altă intentie! Am renuntat la contactul cu toti cei dragi pentru a-i proteja. Nu mai stiu de mama, tata nimic. Nu va dati seama ce greu e pentru mine? Singurul prieten vechi care mi-a mai rămas e Plagg. Doar el stie prin cate am trecut cu adevarat. Doar el stie cat o iubesc pe Marinette! Inteleg ca si voi imi vreti binele, dar totusi... pana aici!
R:- Oricum, noi vom muri de îndată ce ne vom duce la bun sfarsit misiunea...
A:- Iar eu voi veni cu voi...
Go:- Nu! Tu vei trăi. Vei sta cu Marinette până la moartea ei! Abia atunci... Vei muri alături de ea, fiindcă asta e dorința ta cea mai mare! Nu vrei sa trăiești ca un vampir...
R:- Géorgé are dreptate.
A:- Ma bucur ca in sfarsit ma înțelegeți... mi-a fost greu anul acesta fără Marinette...
Plagg iese din jacheta mea.
R:- Plagg... Tu...
P:- Stii ceva? Adrien chiar are dreptate. Voi nu aveti de unde sa stiti cat a suferit el până acum! Marinette suferă de asemenea.
Go:- Cum a supraviețuit?
P:- Am facut ritualul cu Tikki...
Go:- Așa se intelege...
A:- Totusi... ati spus că ați găsit planul pentru a-l învinge! Care e?
Go:- Trebuie... trebuie sa creezi miraculosul vampir... nu avem de ales!
Nici gand! Asta e lucrul pe care nu il voi face! Nu pot sa creez acel miraculos! Toată lumea va fi în pericol asa! Nici nu ma gandesc.
Marinette povestește
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
Fiksi PenggemarEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...