Adrien isi dezvăluie reacția
A:- Tata, nici daca mi-aș dori cel mai tare si daca sunt cel mai mare fan al lui Motan Noir, nu am cum sa fiu el! Suntem prea diferiți unul de altul, nu vezi? El e glumet, îndrăzneț, curajos, deschis, poate si arogant câteodată, dar eu sunt total opusul. Nu stiu daca înțelegi ce vreau sa zic. Nu am cum sa fiu el.
G:- Inteleg, fiule, m-ai convins! Era doar o simpla bănuiala. Ma bucur enorm ca nu esti tu Motan Noir. Mâine te externează, nu-i asa?
A:- Parca asa au zis. Dar rana de la cap si genunchiul nu ma vor lasa sa stau decât în pat.
G:- Asta nu e o problemă. Important e ca putem merge acasa.
A:- Totuși...de unde o cunosti pe profesoara de matematică?
G:- Am mai vazut-o doar, nu o cunoșteam personal.
A:- Unde ai mai vazut-o? Ea tocmai a venit din China!
G:- Acolo am mai vazut-o, cand am fost cu mama ta in excursie în China. Dar...Nu am cunoscut-o!
A:- E ciudat... Pare că știi cine e! Deci...chiar nu imi spui cine e?
G:- Ti-am mai spus, nu stiu!
A:- Bine. Vreau sa ma odihnesc!
Tatăl meu pleacă, eu rămânând doar cu Plagg.
A:- E limpede că știe despre cine e vorba. Mâine voi fi externat!
P:- Super! Si asa e aproape gata provizia de Camembert!
A:- Of, gândesti doar cu stomacul...
Marinette povestește
Odată ajunsă acasa, ma trântesc în pat. Sunt atât de fericita! Motan Noir m-a sarutat! Uau! Dar...stai! Nu m-a sărutat ca Buburuza! Asta inseamna...ca noi suntem... Motan Noir ma iubeste ca Marinette?!
Time skip (Adrien e externat)
Adrien e fericit că poate să meargă acasă
MED:- Poate să meargă acasa!
A:- Multumesc, domnule doctor! Haide, fiule, sprijină-te pe mine!
Astfel, plec acasă. Ce greu e să umbli, ținând cont că piciorul ma doare INGROZITOR! Însă, nu regret ceea ce am facut pentru Mari. Ea...chiar il iubea pe Motan Noir.
Intrăm în mașină cu greu. Mă simt atat de slăbit incat sunt nevoit să stau sprijinit de tatăl meu. Adevarul e că nu stiu de ce m-au lăsat acasă in starea in care sunt. Stau cu capul pe umărul tatălui meu. Încă nu pot sa cred ca e Hawk Moth. Nu stiu ce sa fac. Eu trebuie sa il distrug, asta e menirea mea. De ce trebuie sa se întâmple asta? Tată, de ce ai devenit Hawk Moth? De ce mă îngrijorezi atat de tare?
A:- Tată...mi-e...mi-e rau...
G:- Poftim?!
A:- Mă doare capul...
Atunci, totul mi se întunecă in fata ochilor.
Gabriel povestește
G:- Acasă! Mai repede!
Iar a leșinat. Se simte îngrozitor de rău si asta doar din vina mea. Ma simt groaznic de vinovat. Trebuie să am mare grija de el! Of, Emilie, ce bine ar fi dacă ai fi aici.
Time skip(trec vreo 10 minute)
Fiul meu e încă în starea in care e. Il iau în brațe și il duc in camera lui. Medicul nostru vine repede si are grija de el.
Marinette povestește
M:- Tikki, vrei sa iesim la o înghețată?
T:- Mie nu mi se pare o idee rea!
Astfel, eu si Tikki iesim din casă plecând înspre parc.
M:- Tikki, tu il stii pe kwamii-ul lui Motan Noir?
T:- Da.
M:- Și...cum e?
T:- Caracterul e total opus mie. Dacă eu sunt extrovertită, el e introvertit. Dacă eu sunt mai aiurită de fel, el e foarte inteligent. Dacă eu sunt norocoasă fiind simbolul norocului, el e ghinionist, fiind simbolul ghinionului.
M:- Uau! Ati fost creați sa fiti opuși, nu-i asa?
T:- Așa e. Am fost creați sa ne completăm unul pe celălalt.
M:- Ce frumos ai spus-o! Si...vorbeste-mi despre trecutul celorlalte Buburuze! Asa-i ca nu au mai fost Buburuze la fel de neindemanatice ca mine?
T:- Marinette, fiecare Buburuză de diferită! Fiecare are ceva ce cele de dinaintea ei nu au avut! Tu de exemplu înveți repede.
M:- Mersi de compliment, Tikki! Acum, de care înghețată ti-ar plăcea?
T:- Cred că oricare e bună. Dar prefer vanilia.
Adrien povestește de îndată ce se trezește
Deschid ochii și vad ca sunt în camera mea, în pat, legat la o mulțime de aparate.
A:- Plagg!
P:- Adrien! Te-ai trezit!
A:- Dar ce s-a întâmplat?
P:- Ai leșinat.
A:- De asta sunt legat la atâtea aparate?
P:- Da.
A:- Of, Plagg, trebuie să îmi revin si sa incep sa inspectez ce s-a întâmplat aici!
P:- Nu te mai gândi, pot pune pariu pe faptul că nu mănânc o săptămână intreaga Camembert ca inainte sa leșini te gândeai ca tatăl tau e Hawk Moth. Dacă nu am dreptate, corectează-mă, ca sa ma pot tine de pariu.
A:- Ai dreptate.
P:- Stiam! Doar nu crezi ca pariam asa daca nu stiam adevarul!
A:- Ha, ha!
Atunci, aud pașii cuiva. În camera mea intră tata.
G:-Te-ai trezit! Adrien...Tu aveai bratul ăsta rupt inainte de accident, nu?
A:- Da.
G:- DE CE NU MI-AI SPUS?
A:- Ti-am mai spus, voiam să îți zic îndată ce ajungeam acasa.
G:- E numai vina mea!
A:- Nu, tată, e vina mea! E vina mea ca nu am avut grija!
G:- Ai sărit în fața mașinii sa o aperi pe fata aia cu ochii azurii, nu?
A:- Da...
G:- Am făcut același gest pentru mama ta! Dar...Nu am fost rănit chiar asa de rau ca tine! Ei bine...
A:- Tata, am o singură întrebare in gand acum! Unde e mama? Stiu ca tu stii unde e. Stiu ca stii unde e dupa ce a dispărut. Stiu! Unde e mama mea?
Tata tăcea. Nu spunea nimic. Ochii lui imi arătau că știe raspunsul, dar buzele lui imi arătau că nu putea sa il graiasca. Nu e corect. De ce nu am voie să aflu nimic? De ce totul e interzis? Vreau sa ma vindec. Vreau sa pot umbla, sa pot afla adevarul. De ce mi-l ascunde toata lumea? Mari, unde esti cand am nevoie de tine?
A:- Bine, nu îmi răspunde.
Deodată, telefonul lui tata sună. A primit un mesaj. Tot ceea ce am apucat sa vad, era ca era in chineză. Nu am apucat sa il citesc.
Gabriel povestește
Citesc mesajul cu atentie. Dă-ni-l pe Adrien și ti-o dam pe Emilie. Stii foarte bine ca oricum va ajunge la noi și ca bunicul său abia așteptă sa il cunoască.
Va multumesc ca ma susțineri in numar atat de mare! Va pup!
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...