Chapter 6~vol 2~ Protejarea unei iubiri

221 10 0
                                    

Adrien povestește

Ma plimbam pe lângă casa, gandindu-ma doar la ce viata aveam in urma cu un an. Ma gândeam doar cum puteam sa fiu chiar atat de extrovertit. Eram deschis, salvam lumea. În orice caz, schimbarea care s-a produs în mine e de 180°. E ceva extraordinar de ciudat... adică... m-am schimbat total in ultimul an. Nimic din ceea ce am nu mai seamănă cu ce am avut. Nu m-as mira ca nimeni sa nu ma mai iubească. Sunt absolut diferit de cine am fost. Sunt un om... nu chiar om... sunt cineva ciudat...

Marinette povestește

Lucram la câteva reactii, cand primesc un telefon de la Alya. Raspund.

Al:- Marinette...

M:- Ce?

Al:- Am descoperit ceva...

M:- Nu ma mai tine in suspans și spune-mi!

Al:- Nino a aflat de la in om care lucra la vila Agreste...

M:- Ma mai ti mult? Spune-mi!

Al:- Părinții lui Adrien au plecat în China.

M:- Cum de la stiri nu s-a dat nimic?

Al:- A spus au plecat în China fiindcă au găsit ceva semne ca Adrien ar fi în viața...

M:- CUM?! Dar nu crezi ca s-ar fi întors daca era in viata? Si apoi...

Al:- Apoi ce?

M:- Nimic...

Maestrul Fu povestește

Marinette e singura acasa. E momentul potrivit sa merg sa o vad.

Intru in camera ei, iar ea atunci închide conversatia pe care a avut-o.

M:- Ah... Maestre...

MF:- Ce ti-a spus prietena ta?

M:- De unde ati stiut...

MF:- Spune-mi, te rog!

M:- A spus că părinții lui Adrien au găsit ceva semne cum ca acesta ar fi în viață...

Deci e adevarat! Acel om era chiar el. De fapt... asta înseamnă că era chiar vampir! A devenit vampir. Trebuie să îi gasesc. Cred ca e cu Géorgé...

Adrien povestește

Stau iar pe prispa casei, cand aud o bubuitură... Sigur sunt ei. Ma transform îndată in Motan Noir și imi folosesc talentele pentru a-i localiza...

Marinette povestește

Stau in pat, cand aud o bubuitură... nu s-a mai întâmplat asta de atata timp! Ma transform si nu am nici o piedică, fiindcă Maestrul Fu a plecat spunând că are ceva important de făcut.

Ajung la periferia orașului. Ma tot uit prin jur, dar nu zăresc pe nimeni. Însă... deodată simt cum cineva imi pune mana la gura...

Adrien povestește

Nu, Marinette, tu nu trebuia sa apari aici! Ochii imi sunt foarte rosii si caninii măriți. Sunt un vampir acum. Marinette nu poate sa ma vada! Cum sa fac... Ca sa lupt invizibil inseamna o confuzie totală atat in mintea ei, cât și în mintea inamicului. 

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum