Adrien povestește
Bu:- Adrien, trebuie să iti arat o persoană foarte importantă pentru tine! Emilie, poti veni acum!
Ma uit cu atenție in intreaga camera. Mama va apărea. Imi voi revedea mama dupa atata vreme. Abia astept sa ii revăd părul balai si ochii de smarald. Deodată, o mână da perdeaua vișinie care ascundea biblioteca la o parte. Era mama. Mama mea. Pe care abia asteptam sa o vad! Mama mea!
E(Emilie):- Fiule?!
A:- Ma...Mama?!
Mama se repede înspre mine si ma sărută pe toata fata. Eu nu pot decat sa o strâng în brațe cu putere. Imi da lacrimile aceasta intalnire. Nu pot sa le innabus. Oricât as vrea sa par de puternic in fata bunicului meu, m-a atins in punctul sensibil.
E:- Fiul meu...esti chiar tu?
A:- Mama!
E:- Mi-a fost atat de dor de tine! M-am gândit la tine in fiecare minut! Dar...cum ai ajuns in starea asta?
A:- O poveste lunga.
Bu:- Gabriel e de vina.
A:- Nu, tata nu a făcut nimic. Am facut-o de unul singur.
Bu:- Nu cred.
E:- Fiul meu! Încă nu imi vine sa cred ca esti tu!
Noi formăm o nouă îmbrățișare. Ma uit la bunicul care zâmbește. Mama, cum ai ajuns tu aici si nu luat nici o masura ca sa il distrugi?! Esti descendenta lui. Mama, de ce ai lasat tot greul pe mine dacă stiai ca voi fi descendentul amandurora?! Mama, imi scapa ceva? Este ceva ce eu si tata nu stim?!
Bu:- Adrien, trebuie să vorbim!
A:- Nu vreau.
Mama se uita la mine putin ciudat, dar privirea ei ma afirmă. Simt ca e de acord cu mine, ceea ce mă ajuta ENORM.
Bu:- Trebuie!
A:- Si daca nu vreau?
Bu:- Am stabilit ca nu mai esti asa de rebel!
A:- Iti aduci aminte ce ti-am zis cand am intrat in casa asta? Ori ma accepti asa cum sunt, ori ma expediezi inapoi la Paris!
Bu:- Stiu foarte bine ca te prefaci!
A:- Ce motiv as avea sa ma prefac?
Bu:- Frica.
A:- Asa de fricos ma crezi?
Bu:- Nu. Tocmai de asta trebuie sa vii cu mine.
E:- Adrien, du-te!
A:- Mama!
Mama imi face cu ochiul si imi zâmbește. Am incredere in ea, deci merg cu bunicul.
Ajung intr-o încăpere ciudată. Pătrund acolo si stau calm.
Bu:- Aici e încăperea în care se crează miraculosii.
A:- Poftim?!
Bu:- Da, Adrien, aici te voi antrena! Astept doar sa te recuperezi.
A:- Bunicule, pot lupta si fara picior!
Bu:- Nu vreau sa risc!
A:- Dacă tot iti arde de lupta.
Bu:- Bine. Blako, vreau să devin fantoma!
A:- Fantoma?!
Bu:- E cel mai puternic miraculos dupa cel al Buburuzei si cel al lui Motan Noir.
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...