Chapter 17~vol 2~ Legatura celor 3 lanturi

218 10 2
                                    

Marinette povestește

E disperat. Plange intruna de 2 ore. Astept sa adoarma. E cu capul in poala mea si tot ingana aceleași cuvinte, sa nu il părăsesc, sa nu il las. E disperat, se simte pe el. Nu pot intelege motivul, dar nici nu il simt in stare sa mi-l spuna daca il intreb. Il mângâi, incerc sa il calmez. Mama lui avea lacrimi în ochi cand m-a deschis, oare de ce suferă atat de mult? Repeta intruna Te rog, indura aici langa mine! Oare ce sa îndur? Totusi, la un moment dat, se oprește. Cand ma uit la el, vad ca a leșinat de extenuare. Il chem pe Robérte, iar acesta vine îndată.

R:- S-a întâmplat ceva? Adrien?

M:- De cand nu a mai băut sânge uman?

R:- De mult timp.

M:- Ii voi da eu.

R:- Nu! Tu nu ai voie!

M:- Sunt singurul om de aici!

R:- Nu! Tu nu poti sa ii dai! Am un prizonier, ii vom lua aceluia sângele!

Robérte pleacă, iar eu nu fac decât să mă uit Adrien. Nu pot sa il vad asa. Caut un cuțit. Nu voi astepta. Gasesc un cuțit dintr-un lemn albastru si ma tai la mana cu el. Torn cateva picături in gura lui. Acesta incepe iar sa respire. Își deschide ochii lui visinii si caninii ii crescusera exagerat. Era vampir...

Adrien povestește

Nu imi pot reveni în simțiri. Imi vine sa o mușc pe Marinette cu totul. Va trebui să plec de langa ea. Ma folosesc de superviteza mea, si plec.

Marinette povestește

Ce i-am facut? Nu isi putea reveni în simțiri... oare...

Adrien povestește

Ajung la casa lui. Ma simt mai pregatit ca niciodată sa infrunt. Nu sunt eu însumi. Deci, atata timp cat nu apare Marinette sau părinții mei, totul e in regula. Trebuie doar să îl aduc în lumina soarelui. Asta e. Asta e speranta.

P:- Adrien... nu esti tu...

A:- Plagg, scoate ghearele!

Ma transform în Motan Noir și plec sa lupt cu el. Apare mai repede decat as fi anticipat.

Erike:- Aha... Adrien... deci... ai de gând să creezi miraculosul vampir? Vrei sa iti dau un spoiler? Daca il creezi, eu voi muri. Are puterea suprema. Esti un vampir mult mai puternic decât crezi.

A:- De unde sa stiu eu ca spui adevarul?

Atunci, el își aruncă toate armele și se detransformase.

Erike:- Acum ma crezi? Trebuie doar să îmi dai mana. Nu iti face griji, nu ai cum sa imi transferi puterile printr-o simplă atingere a mâinii.

Incercam sa imi fac o revizuire intre gânduri. Oare chiar... chiar spune adevarul? Citesc in mintea lui, si nu gasesc nicio minciună. Ce ciudat... am citit mai demult despre asta. Despre creatorul miraculosului vampir. Parca scria ceva de genul asta...

A:- Am incredere.

Erike:- Stiu ca ai. Fii atent doar, trebuie să iti acoperi cicatricea de acum, toti vor uita de ea, fiindcă ti-am creat-o eu, iar tu va trebui să îi faci sa uite.

A:- Totusi, de ce trebuie sa creez miraculosul?

Erike:- Pentru ca acesta e destinul tau.

A:- Destinul se poate schimba daca exista vointa.

Erike:- Nu si al tau, care se stie de mai bine de 10000 de ani..

Nu ma pot controla.... Ma apropii de el... urmează să creez acel miraculos... picioarele imi merg singure, sunt controlate de partea de vampir din mine... Nu... mâinile mele se ating cu ale lui. Se crează o lumina foarte puternică. Simt cu sunt tăiat în două pe la jumătate.... Ma simt atat de rănit.... totusi, aud niște șoapte...

Erike:- Ai grija de tine!

A:- Ce? Stai... unde pleci? Vrei sa spui ca am luptat cu tine in zadar cand tu imi voiai doar binele?

Vorbeste partea de vampir din mine. Trebuie să las omul sa ma restapaneasca. Mari, de ce mi-ai dat sângele tau? Mari, de ce ai facut asta?

Lumina dispare, la fel si Erike. Mi-a rămas doar un plic... Cand il deschid, din el iese un kwamii negru cu ochii rosii si dinti de vampir. În plic mai era o scrisoare si o masca.

A:- Plagg.... detransformarea...

In sfarsit am redevenit om. Dar, acum, sunt mai șocat de comportamentul meu decât as mai fi putut fi...

P:- Adrien...

?:- Masca e miraculosul.

A:- Masca?

?:- Pot fi purtat doar de tine, iar tu trebuie sa porti oricum masca ca sa iti ascunzi cicatricea. Erike e mort.

A:- Tu esti... miraculosul vampir...

?:- Pe care ai evitat atat de bine sa il concepi, stiu bine. Da-mi un nume...

A:- Păi... din moment ce esti un vampir, si nu unul oarecare, te voi numi Blood.

Bl(Blood):- E bine.

A:- Am simtit ca ma rup in doua cand te-am creat...

Bl:- Puterea ta e in mine. De asta sunt suprem.

A:- Cum?

Bl:- Adrien, poate ca ti-a fost frica sa ma creezi. Tot secretul e sa nu cad in maini greșite.

A:- Iar eu trebuie sa te port constant...

Bl:- Exact. Nu poti sa iti dai jos masca pentru nimic in lume...

P:- Adrien, imi pare rau ca nu a iesit totul cum ai vrut tu, dar era evident ca nu poti evita asta la nesfârșit.

A:- Blood, trebuie neaparat să te intreb ceva... Am crezut ca Hawk Moth e cel rau, dar el era de fapt controlat de bunicul. Apoi, am crezut ca bunicul era cel rau, dar de fapt bunicul era controlat de Erike. Am crezut ca Erike era cel rau, dar nici el nu a făcut decât să mă ajute. Era si el controlat de cineva?

Bl:- Ai citit despre Legătura celor 3 lanturi?

A:- Ce e aia? Nu am mai auzit de ea.

Bl:- Cele 3 lanturi, sunt legate intre ele si se controlează unul pe altul...

A:- Inseamna ca mai este cineva mai puternic decât Erike, raul suprem?

Bl:- Doar nu crezi ca am fost creat pe degeaba. Si acel rau suprem...

A:- Stii ceva despre el? Spune-mi!

Bl:- Nu stiu mare lucru, dar stiu ca raul acela va ieși la iveală doar dupa ce am fost creat eu. Adică...

A:- Vrei sa spui ca o persoana draga mie purta in ea raul suprem, iar acum răul va pune stăpânire pe ea?!

Bl:- Speram sa nu te prinzi. De asta... de îndată ce pui masca pe fata, ea acolo va rămâne. Tu esti singurul care o va putea da jos. Hai, ce mai astepti?

Plagg era si el foarte uimit de comportamentul lui Blood.

Bl:- Acel rau... Ma va dori... atat pe tine, cât și pe mine, fiindcă eu fără tine nu exist si tu fără mine nu mai existi. Suntem practic doua parti dintr-unul.

P:- Si te mai miri ca inelul s-a desfigurat pe mana ta, desteptule!

A:- Haha, glumetule! Deci... nu va trebui să mai am incredere in nimeni in afara de voi doi, nu?

Bl:- Si de Tikki. În rest, absolut in nimeni. Trebuie să începem să avem grija de mama ta, tatăl tau, strabunicul tau, Robérte, Géorgé si Marinette...

Păreri?



Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum