Adrien povestește
Cand imi deschid ochii, il vad pe Maestrul Fu...
A:- Maestre?! Dar... Cum m-ai gasit?
MF:- Dacă ai stii de cat timp te caut... esti in pericol! In mare pericol! Sa mergem de aici!
A:- Woow, nu pot pleca asa!
MF:- Părinții tai... Dacă nu vii cu mine acum, ei vor muri!
A:- CUM?!
MF:- Hai!
A:- Imi pare rau, dar nu pot fi ademenit astfel... Totusi, spune-mi adevăratul motiv pentru care te afli aici!
MF:- El a aflat cine sunt părinții tăi. Sunt in pericol, chiar nu glumesc!
A:- Ii luam si pe Robérte si Géorgé?
MF:- Doar pe unul. Care e mai bun luptător?
A:- Păi... Robérte...
MF:- Atunci, Robérte sa fie! Părinții tai nu ar fi în pericol daca nu ar fi descendentii lor. Hai, trebuie NEAPARAT sa ii salvăm.
Ies din camera, cu pași repezi. Ma îndrept înspre camera unde dormea Robérte.
A:- Robérte...
R:- Acum, la miezul nopții ma scoli? Ce te de student mai esti si tu?
MF:- Scuze ca va deranjez...
R:- Tu esti...
MF:- Da, sunt cealalta parte de semi-vampir, singurul om care a fost mușcat de un vampir și nu a devenit vampir fiindcă a avut deja sângele unui vampir curgandu-i prin vene, acela fiind tu. Sunt semi-vampirul pe care il cauti de un secol. Sunt semi-vampirul care rezista la lumina solară, dar are puteri supraomenesti. Sunt gardianul miraculoșilor rămași. Am fost trimis de tine in templu cand am fost mic, iti aduci aminte?
R:- Tu...
MF:- Da, sunt cine crezi ca sunt. Sunt semi-vampirul suprem.
R:- Ce cauti aici?
MF:- I-ai spus vreodata lui Adrien de ce e vampirul suprem?
A:- Ce?
MF:- Bănuiesc că nu. Vrei sa ii spun eu?
R:- Lasă că ii spun eu mai bine. Adrien, sângele mamei tale e la fel ca al strabunicului tau. Însă, niciodată nu a fost activată puterea, deoarece nu a mai fost nici mama ta, nici bunicul tau nu au fost muscati. Mama ta e un semi-vampir, însă nu iti poti da seama, fiindcă nu are nici un semn că ar fi semi-vampir. E ca un om normal. Însă, tatăl tau e un semi-vampir de cealaltă parte, moștenitorul meu. Astfel, se poate observa, semi-vampirul cu sângele semi-vampirului suprem, cu alte puteri decât ale unui semi-vampir Agreste, si un semi-vampir Agreste... doua jumătăți puse la un loc formează intregul. Astfel tu, ai devenit un vampir. Esti singurul vampir din nastere. Însă, aceste semne ies la suprafață doar cand esti tu pregatit sa le suporți. Totusi, te-ai mai născut si cu ceva special... El... ei bine... El... te-a furat la nastere...
A:- Nu bunicul m-a furat la nastere?
R:- Lasa-ma sa termin. Bunicul tau a fost adeptul lui cel mai de încredere.
A:- CE?!
R:- AM SPUS SA MA LASI SA TERMIN!
Niciodată nu a mai urlat la mine... Deja ma infricosez. Imi lipesc genunchii unul de altul, nu stiu, poate din reflex. Degetele mi se împletesc fără să vreau. Ma uit cu atenție la el, iar ochii mei sigur au devenit de culoarea visinelor.
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...