Adrien e șocat
A:- Stii...imi cam place Camembertul. Câteodată, ma trezesc noaptea din somn si mănânc Camembert.
N:- Serios?! De ce nu ai spus asa mai devreme? Bucătarul nu ti-a preparat niciodată ceva cu brânză mucegăită. O, e bună ideea! Nu-ti face griji, voi avea grija sa iti prepare mai des. Ii voi spune si tatălui tău...
A:- Ah, dar nu e nevoie ca si el sa afle! Adică...de ce ar trebui să afle?
N:- Pentru ca e tatăl tău, Adrien si trebuie sa stie totul despre tine. Totusi... ai putea merge sa ii spui chiar tu.
Vai, unde s-a ajuns cu asta? Am incercat doar sa il scot din belea pe ăla care suferă de boala mancaciunii acute de brânză imputita. Acum, sunt nevoit să o mănânc eu! Ce jalnic!
Merg înspre biroul tatălui meu. Sper sa nu ma ia la multe întrebări. Bat la ușă. El imi spune "intră" pe tonul lui obișnuit si posac. Cand deschid ușa, o vad pe DOAMNA BUSTIER?!
G:- Se pare ca ai aparut exact la fix, Adrien! spune tata. Doamna Bustier tocmai imi prezenta foaia ta de prezenta. Cred ca te întrebi de ce e aici personal. Păi...e aici pentru ca esti cel mai bun copil din clasa la învățătură si cel cu cele mai multe absente!
A:- Poftim?!
DB:- Miercuri, absent la matematică! Joi absent la matematică! Marți absent la matematică! Ce inseamna asta? De ce tot timpul absentezi de la matematică? Ah, mai ai o absenta si la fizica. Cu aia ce e?
A:- In legatura cu absenta de la fizica... M-am simțit rau in acea ora. Am fost la cabinet.
DB:- Ai luat-o si pe Marinette cu tine, nu?
A:- Nu.
DB:- Și atunci? Mie de ce nu mi-ai spus ca nu te simti bine? Te învoiam si veneai acasa.
A:- Doamnă profesoară, ati fost plecată cand am avut noi fizica!
DB:- Ah, a fost activitatea aceea! Scuză-mă! Bine, absenta aceea o motivez. Dar restul? De ce se întâmplă toate la matematică?
A:- Păi...
DB:- Astept un raspuns.
Cel mai tare ma soca faptul că tata nu zicea nimic. Era pur si simplu liniștit, parca abia așteptând să plece doamna profesoară si sa poata vorbi singur cu mine. Dar...eu nu aveam nici o idee ce raspuns sa ii dau doamnei profesoare.
A:- Nu am nici un motiv!
DB:- Stii ca media ta generala e perfecta, nu? O singura absenta daca mai ai, iti va afecta media. Asa ca ai grija ce faci! O seara frumoasa!
Tot nu inteleg ce cauta doamna profesoară aici la 10 noaptea. Însă, asta nu era marea problema. Marea problemă e că eu am rămas acum doar cu tata.
G:- Spune-mi, te rog, de ce chiulesti doar la matematică.
A:- Nu i-aș spune chiar chiulit! Eu cred ca cel mai potrivit cuvant e găsirea unei alte preocupări.
G:- Stiu foarte bine ca iti plac matematică și limbile străine foarte mult. Matematica e materia din care vei da examene. De ce chiulesti tocmai de la ea? Nu ma deranjează niște absente atat de mult cat ma deranjează atitudinea ta. Spune-mi te rog!
A:- Stii foarte bine cat de plictisitoare sunt orele de matematică pentru mine! Si stii de asemenea ca noua profesoară nu ma suporta! Asa ca...i-ati gândul de la olimpiada! Nu am cum sa merg. Am nevoie ca ea sa ma trimita. Oricum, media generală imi va fi stricată pentru ca maine ne va da primul test. Va căuta sa imi dea o nota mica chiar dacă rezolv corect.
G:- Trebuie să o cunosc si eu pe profesoara asta ciudată! Tu stai aici, si nu te misca.
Tata iese din birou si nu am nici cea mai mica idee unde merge.
A:- Stai! strig eu mergând în urma lui. Ti-o arat in poza daca vrei. Poate ca o cunosti din vizitele tale.
Deschid repede telefonul si ii arat o imagine.
Gabriel rămâne mască
Nu se poate! Era singurul lucru pe care-l evitam! Nu poate să o pățească și el!
Un nou capitol! Sper sa va placa!
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...