Chapter 5- Lecția de matematica

792 36 15
                                    

Motan Noir ajunge acasă extenuat

De îndată ce ajung in camera mea, miraculosul meu se descarcă din lipsa de energie. Plagg iese din inel năucit, aterizând în pat.

P:- Nu mai pot!

A:- Bine, Plagg, eu ma gândeam ca ti-ar plăcea niște Camembert, nu crezi?

P:- Oh, ba da! Dar...totuși...Cum a fost lupta?

A:- A fost grea, pentru că Buburuza a apărut foarte târziu!

Marinette cea cu ochii azurii ajunge acasă

M:- Tikki, mi-am batut joc de Motan Noir! L-am lăsat să lupte singur cu acel akumatizat!!!

T:- Of, Marinette, nu te mai stresa așa! Motan Noir nu are de ce să fie supărat! Pune-te să îți faci temele și nu uita că ai test la istorie, test la matematică și test la franceză!

M:- Tikki, eu nu știu nimic la matematică!

T:- Și cine crezi că știe din clasa ta?

M:- Păi...Nu stiu...noua profesoară e foarte absurdă...Nu mai înțelegem niciunul nimic la ea la oră...

T:- Adrien nu știe matematică?

M:- Păi...Nu stiu...poate ca știe...

Imi iau telefonul, pregătită să telefonez. E ora 20, oare e disponibil?

Adrien se află la parter împreună cu Nathalie

N(Nathalie):- Deci...cum se rezolvă acest tip de probleme? Nu uita că se apropie olimpiada interstatală. Voi vorbi mâine cu cei de la universitate. Poti merge sa repeți problemele cu cei fi anul III, iar după ce dai examenul poți merge cu cei din anul IV.

A:- Știu că se apropie olimpiada interstatală. Dar...noua doamnă profesoară va fi de acord să merg?

N:- De ce nu ar fi?

A:- Păi...e un pic cam ciudată...

N:- Pff... ai luat în fiecare an premiu. De ce ar fi nehotărâtă? Poți merge la orice clasă la olimpiadă.

Atunci, sună telefonul.

N:- Te las să vorbești la telefon si revin! Ah, nu uita, nimeni nu trebuie sa afle despre olimpiadă.

Nathalie pleacă fiind chemată de tatăl meu care se certa din nou cu croitorul. Eu răspund emoționat când văd că e Marinette.

A:- Bună seara, Marinette, cu ce te pot ajuta?

Atunci, îmi dau seama că ma mai suna inca 15 numere deodată?!?!? De ce mă sună toată clasa.

A:- Stai puțin să fac conferință!

Când toate numerele sunt disponibile, toți spun deodată:

Clasa:- ADRIEN, TU ȘTII CEVA LA MATEMATICĂ?!

Rămân șocat. Deci...acesta era motivul pentru care toată lumea mă suna.

A:- Păi...cam da...Voi nu știți?!

Juleka:- Vrei sa spui ca ai inteles ceva?!?!

A:- Mda...

M:- Explică-ne si nouă! Venim la tine?

A:- Păi...e cam târziu, nu credeți?

Kim:- Ba da...dar...tot cred că cel mai bine e să ne explici și nouă.

N:- Adrien, revenim! a spus asistenta tatălui meu revenind in încăpere.

A:- A venit Nathalie! Imi pare rau...va ajut maine, veniți cu o oră mai repede.

Juleka:- Bine, pe mâine!

Imi afund din nou capul intr-o problema foarte grea.

Marinette povestește cu Tikki

M:- M-am scos cu matematica! Acum, sa învăț la istorie....

After 2 hours

Adrien e destul de obosit

N:- Cred că e suficient pe azi! Poți merge în camera ta! Nu uita să studiezi la pian și să mai citești la chineză! Maine ai o ședință foto la Luvru. Iar după-masă mergi la filmări pentru o reclamă la parfum. Si mai am sa te anunt ceva! Peste 3 zile vei merge sa discuți cu un scenarist. Ti-am gasit poveștile care le tot ascunzi. Cat de repede, scenaristul te va pune în legătură cu un regizor. Tatăl tău a fost de acord. Va trebui să joci intr-un film cu scenariul scris de tine.

A:- Poftim?! Mi-ai umblat printre lucruri?

N:- Tatăl tău a dat de ele. Si a mai gasit un dulap plin cu Camembert...

Va urma....Va multumesc ca imi citiți cartea! Sunteti pur si simplu geniali! Va pup!

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum