Adrien povestește
Ma îmbrac in alb in speranta ca nu voi atrage soarele. Ma duc la geam si trag perdeaua. Soarele... ma arde... e si ora amiezii.
P:- Adrien...
A:- Ma... ma voi descurca...
P:- Nu!
Pornesc cu viteza aceea incredibilă. Ajung e acel munte fără a fi observat. Ma opresc la umbra, langa o stâncă. Mi-e rau. Ma simt groaznic. Simt cum mă mănâncă pielea, dar trebuie sa fac asta pentru... pentru el... Floarea... o zăresc. E la soare. Trebuie să ajung la ea. Sunt atat de epuizat... Imi voi folosi puterea aceea... de a ma deplasa... exact cea cu care am venit. E groaznic... imi pun mâinile pe fata, în speranța că voi scapa de durere. Pădurea de langa Beijing... ma voi deplasa pe acolo, si asa casa bunicului nu e prea departe de pădure... sper... doar sa reusesc. Trebuie să iau acea floare. Imi adun toate puterile și pornesc ca un fulger înspre ea.
A:- De ce... de ce nu o pot smulge?
Sunt pe loc si simt cum soarele ma arde. Imi pun mana in fata fetei. Trebuie... Trebuie să fie ceva solutie... Stai... A spus că e pentru vindecarea vampirilor... Imi torn o picătură din sânge pe ea. Aceasta luceste si eu o smulg din rădăcină. Sunt foarte slăbit, sigur voi cădea imediat. Însă, reusesc totusi sa ajung in pădure. Nu imi mai pot folosi puterea fiindcă sunt extraordinar de slăbit... Deodată, simt cum mă împiedic de o creanga. Simt cum mă prăbușesc, si totul devine negru...
Bunicul povestește
A trecut o ora de cand nu l-am mai văzut pe Adrien, dar nici nu l-am auzit. Merg in camera lui si vad ca NU ERA ACOLO?!
Bu:- Adrien?! Nicole?! UNDE E?!
Nc:- Ce s-a întâmplat, unchiule... unde e Adrien?
Bu:- Gasiti-l! Repede! Soarele e foarte puternic afara... sa nu pățească ceva...
Toti angajatii mei au pornit în căutarea lui Adrien.
Marinette povestește
Ajung in Beijing. Aterizam intr-un loc pustiu.
MF:- Unde vrei sa mergem acum?
M:- Păi... eu am venit aici să îl caut pe Adrien... Încă nu pot sa cred ca el e Motan Noir... era mult prea diferit...
MF:- Bine... asta e clar... Stai...
W:- Maestre, simt o energie ciudată....
MF:- Nu poate fi decât ceva legat de Adrien...
W:- Stiu.... nu stiu de ce ma simt asa... Simt aura lui Plagg... care e rănit...
MF:- PLAGG E RANIT?!
W:- A facut ritualul...
MF:- Poftim?!
W:- Nu au alta solutie fiindcă... Adrien....
M:- Despre ce tot vorbiti?
MF:- Nu poate să facă asta! Trebuie să îl găsim!
M:- Despre ce e vorba? Ce s-a întâmplat?
MF:- Marinette, nu e timp de explicații! Trebuie să îl găsim pe Adrien... Pff.... de cand nu am mai fost pe aici, s-au schimbat multe...
M:- Ati mai fost aici?
MF:- Aici am crescut si am invatat tot ce stiu. Hai, trebuie să îl găsim pe Adrien!
Nicole povestește
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...