Chapter 2~vol 2~ Lupta ca vampir-motan

231 11 3
                                    

Adrien povestește

R:- Cam așa e comportamentul lui... asa se protejează de intruși.

A:- Făcând pe bețivul?

R:- Doar sa te observe...

Atunci, vampirul acela bețiv ma observa. Devine mai serios decât era tata.

?:- Ma numesc Géorgé.

A:- A...

Go(Géorgé):- Tu esti...

R:- El e vampir la fel ca noi.

Go:- Dar...

R:- Cred ca va trebui să rămână în grija noastră o perioadă.

Go:- Cred ca inteleg ce vrei sa spui.

A:- Cine sunteti voi?

Go:- Suntem vampiri la fel ca tine.

A:- Am auzit ca cei din familia Agreste nu pot fi decât semi-vampiri...

Go:- El m-a facut vampir!

A:- Tu cum de esti vampir?

R:- Ei bine... am fost mușcat si eu de cineva...

A:- De cine?

R:- De unicul vampir care a existat... dar el a murit în urma cu 5000 de ani...

A:- Bi...ne... Deci... ce facem aici?

R:- Ai venit sa il cunosti. E noul tau maestru.

A:- Ce?!

Go:- Eu si Robérte te vom antrena.

A:- Ma veti antrena pentru ce?

Go:- A... păi... stii tu... pentru viata de vampir... da...

A:- Nu stiu de ce, dar nu te cred!

Go:- Trei zile și vei intelege despre ce e vorba!

A:- De ce trei zile si nu acum?

R:- Probabil ca... mai ai de așteptat până sa înțelegi...

Salt de un an

Marinette a trecut peste soc. Gabriel si Emilie isi traiesc viata obisnuit, chiar dacă inca mai au oameni care îl caută pe Adrien, fiindcă ei nu pot crede el e mort. Marinette s-a reîntors în Franța, Maestrul Fu are grija de ea permanent, părinții ei stiu ca el e ruda cu un vechi prieten de-al ei. Adrien a rămas în China, fiind antrenat pentru "a se proteja" de către Robérte si Géorgé. Marinette a rămas aceeași, dar Adrien... s-a maturizat. Revenind...

Marinette povestește

Temele astea ma omoară! Zău asa, sunt in ultimul an, la ce ma ajuta sa stiu atata matematică?! M-am hotarat. Merg la medicina. Tikki ma ajuta, nu stiu de unde stie ea atatea.

T:- Hai, Marinette, o sa întârzii rau de tot la scoala!

M:- Bine...

Imi iau rucsacul si merg in clasa. Aici, ma ciocnesc de Matthieu.

Ma(Matthieu):- Salut!

M:- Ce mai faci?

Atunci, se uita la mine ciudat. Parca... are privirea unui om îndrăgostit... Eu mi-am promis că nu voi lasa pe nimeni sa ia locul lui Adrien in inima mea... deși incep sa devin confuză... Dacă Adrien e intr-adevar mort? Nu, nu pot sa ma gandesc la asa ceva! Oare am luat-o razna? Cum pot sa ma gandesc ca Motănelul meu e mort?!

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum