Chapter 35- O iubire privată

351 14 0
                                    

Marinette povestește

Ma simt mândră că el m-a facut atat de frumoasa. Ma bucur ca a facut asta, ma bucur ca am avut incredere in el. Ma bucur ca m-am lăsat pe mâna inimii, ca am avut incredere in el. Mă simt fericită fiindcă el m-a facut fericita.

MN:- Marinette, te superi daca voi pleca până acasa si ne vedem la... La cine e petrecerea?

M:- La Nino.

MN:- Imbracă-te cu asta!

M:- Motan Noir! Vreau sa imi iau niste haine mai... mai normale, ce e cu blugii ăștia și cu croptopul ăsta?

MN:- Astea ti se potrivesc cu tinuta!

M:- Serios...

MN:- Încearcă! Dacă nu iti place, da-le jos! Ar cam trebui să plec, dar astept pana iti găsești tu tinuta!

M:- Bine...

Vreau sa intru in baie sa ma schimb, dar Motan Noir ma prinde de braț.

MN:- Motan Noir iti spune ca poti sa te
schimbi aici!

M:- Whattt?!

MN:- Stai calma, nu trag cu ochiul!😉

M:- Motan Noir... Ai înnebunit?!?!?!?!??!

MN:- Haide! Nu trag cu ochiul!

M:- Nu te cred!

MN:- Ai avut incredere in mine cu machiajul si coafatul, acum de ce nu ai avea?

M:- Dar am incredere in tine...

MN:- Tocmai ai spus că n-ai!

M:- Bine, bine, o fac! Intoarce-te! Stiu foarte bine ce vrei!

MN:- Aș vrea eu ceva, dar mai bine tac!😏😏

M:- MOTANNNNN!

MN:- Sa te vad in costum de baie, la ce te gândeai?

M:- Ah, la nimic!

MN:- Bine atunci!

Motanul ăsta începe să mă enerveze, dar e asa de dulce si delicat in tot ce spune!

M:- Intoarce-te!

MN:- Bine!

Motanul se întoarce iar eu imi dau jos bluza de pe mine. Sunt cu ochii pe el.

Motan Noir povestește

Marele secret al Agreștilor, faptul ca au ochi la spate! Miau, Marinette e superbă! Cu toate că e cu spatele la mine😑. Marinette isi ia bluza pe care i-am indicat-o eu, dar are o mare problema, i s-a agățat un fir de incuietoarea sutienului. Trage de bluza in sus, dar nu reușește să îl desprindă pe acel fir naravas.

M:- Arghh...

MN:- Ai vreo problema, princess?

M:- A...Nu...

MN:- De ce minti?

M:- De unde stii ca mint?

MN:- Se simte pe voce.

M:- Nu, ma descurc! Tikki, ajuta-ma!

T:- Marinette, nu pot acum!

M:- TIKKI!

T:- Imi pare rau, Marinette!

M:- Of, nu vreau asta!

MN:- Am stiut eu ca ai nevoie de ajutorul meu.

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum