Adrien povestește
Întoarcerea la realitate
A:- Vrei sa spui ca semnul de pe spate...
R:- Atunci te-au însemnat ca fiind unul de-al lor.
A:- Ce s-a intamplat apoi?
Go:- Păi... pur si simplu te-ai întors acasă cu mama ta. Emilie era terminată de suparare. Cand a vazut-o Gabriel venind, a tot luat-o la intrebari, dar era zadarnic, ea nu răspundea nimic, nu făcea decât să se uite intruna la tine si la minunea de a fi inca in viata. Tot ceea ce aflase in acea seară era prea greu de crezut pentru ea. Era la pământ. Nici o armă ca sa sa apere. Creșteai. Creșteai sub ochii lor. Gabriel nu știa nimic, era fericit alaturi de Emilie si de tine. Emilie păstra totul tainic, era atât de speriată și îngrijorată pentru tine! Te proteja mult, cât putea ea de mult. Cand a luat-o bunicul tau, a facut-o tot din ordinul lui. Asta a fost fiindcă Gabriel nu mai putea fi de acord cu ideile tatălui său. Astfel, el v-a avut la mana. Putea pune mana pe tine oricand a vrut. Dar, bunicul tau a amânat cat mai mult asta, fără ca el să își dea seama. Totul s-a intamplat însă cand el i-a omorât soția...
A:- Cum!?
Go:- Bunica ta a murit de mana lui. A fost mușcată. Atunci, bunicul tau nu a mai avut de ales. Te-a răpit si a incercat sa te tina departe de el, cu riscul de a părea el dușmanul.
A:- Vrei sa spui... ca am facut o greseala ucigandu-l pe bunicul? Nu el... nu el era cel rau?
R:- El era doar un pion pe tabla uriașă de șah.
A:- Sa înțeleg că regele e el...
Go&R:- Nu.
A:- Atunci....
R:- Tu esti regele, el ar veni doar o simpla regină...
A:- Cum asa?
R:- Păi, regina ataca pe diagonala si pe toate liniile posibile. Dar regele, regele trebuie apărat de toti. E cea mai importantă piesa, care nu poate fi niciodată luată. Tu esti regele alb, iar el regina neagra.
A:- Si cine e regele negru?
R:- Asa ceva nu exista pe tabla noastră de joc.
A:- Ciudat... Dar stați, cum stiti voi toate astea?
Go:- Prietenul meu... fratele meu.... cel pe care l-ai intalnit... A fost... A fost omul lui de încredere... de asta S-a răzvrătit...
R:- Si eu... am fost...
A:- Ce ai fost, Robérte?
R:- Am fost omul lui ca spion. Dar, S-a produs o eclipsă totală cand eu luptăm cu el. M-am răzvrătit, fiindcă i-am aflat planul malefic de a distruge lumea. Dar, eclipsă aceea a fost fatală. M-a mușcat in seara aceea. Atunci, s-au format primii 2 miraculosi. Si... Atunci... am devenit ceea ce sunt acum.
A:- Si... tu ai creat ritualul?
R:- Da. Eu am creat ritualul pentru crearea celorlalți miraculosi.
MF:- Chiar... chiar ati facut atatea?
R:- Da.
MF:- Trebuie să îi salvăm pe Emilie si Gabriel!
R:- Vin eu cu voi!
A:- Bine atunci!
Plecăm toti sa ii salvăm pe mama si pe tata. Rezistati, va rog! Da, fiul vostru e ceea ce v-ați temut voi dintotdeauna ca voi fi, un vampir. Totusi, am forța necesară de a lupta împotriva lui, sper sa nu va îngrijorați prea tare.
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...