Chapter 10- Un alt tip de akumatizare

684 27 38
                                    

Gabriel povestește

De ce seamănă atat de tare Adrien cu mine? As da orice să nu se îndrăgostească inca, însă e mult prea târziu... baiatul meu e îndrăgostit de fata aceea cu ochi azurii. E drăguță, nu pot nega asta. Ar trebui să fac tot ce pot ca să o țin departe de el, însă stiu cum e sa te simti izolat și îndepărtat de langa femeia pe care o iubesti. Nu as vrea sa treaca si el prin ce am trecut eu...

Maestrul Fu se îngrijorează

Adrien nu e bine! Dar...Oare...de ce s-a întâmplat asta? Bănuiesc că si Marinette are o implicație aici. Adică...nu se putea sa ajunga în comă de altfel.

MF:- Wayzz...cred că va trebui să rezolvăm niște probleme. Wayzz, transformarea!

Mă transform dupa atata timp si ajung sa merg la spital. Imi folosesc abilitatea mea de a merge invizibil, asemenea yoyo-ului Buburuzei si a batului lui Motan Noir. Ajung la spital repede. Trebuie să intru în salonul lui Adrien fără a fi observat. Am noroc. Medicii pleacă chiar in momentul acela, după ce i-au cusut rana de la cap. Săracul, arata deplorabil legat la atâtea aparate. Trebuie să fac ceva sa il vindec. Vestea bună e că tatăl lui nu poate akumatiza de aici, însă vestea proastă e că...el chiar e Hawk Moth. Acum, se explică de ce l-a protejat așa. Sunt șocat ca inca il mai lasa sa meargă la școală. As vrea sa ma întâlnesc personal cu Hawk Moth si sa il sfătuiesc. Ma apropii de patul lui Adrien si baricadez intrarea. Trebuie să îl vindec. Însă...Nu ii voi vindeca decât rana de la cap si cea din piept. Cand dau sa vindec rănile, încep să se audă zgomote.

MED:- Deschideti usa!

Devin invizibil si mut toate lucrurile. Era de așteptat ca atunci cand doctorii au intrat sa fie uimiți ca nu e nimeni prezent.

MED:- Îl ducem in sala de operații!

After 3 hours

Încă nu stiu nimic despre Adrien si e prea aglomerat ca sa ies de aici. Sper ca operatia a reușit si ca el e bine. Marinette e afara si plânge. Sa se fii întâmplat toate astea din cauza ca el a încercat să o protejeze? Dar...unde e Gabriel?

Marinette povestește

Mă îndrept înspre casă, deoarece parintii mei nu stiu nimic despre accident.

M:- Tikki, poate daca mă transform si na voi plimba putin, imi va mai trece din supărare! Tikki, transformarea!

Ma transform si urc pe clădirile Parisului, ajungând intr-un final in varful Turnului Eiffel.

B:- Of, Motănel, acum as avea nevoie de tine, mai mult ca niciodată! Unde ești cand am nevoie de tine! strig eu ca o disperată. Motan Noir!

Imi arunc capul între genunchi și incep sa plâng in hohote. Deodată, parca simt mână cuiva atingandu-mă. Cand imi ridic privirea il vad pe Motan Noir, zambindu-mi.

B:- Motănel...esti...esti chiar tu?

El nu face decât să îmi zâmbească. Ma ridic in picioare și vreau sa ii ating fata, sa il mângâi, sa ii multumesc ca e aici... Insa, de îndată ce il ating, acesta dispare. Nu a fost decât o iluzie...imaginația mea imi juca feste. Dar...ce s-a întâmplat cu el? Unde e? Sper ca nu a pățit si el ceva rau, mie greu sa accept ca Adrien e in spital din cauza mea.

Merg acasa si ma detransform. O sun pe Alya.

M:- Alya...

AL(Alya):- Ce e...de ce plângi?

M:- Adrien...

AL:- S-a întâmplat ceva cu el?

M:- S-a aruncat în fața mașinii pentru mine. De ce a facut asta? Acum e in spital...in comă...nici nu stiu daca își va mai reveni.

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum