Adrien se trezește și e singur in cameră
Deschid ochii și vad ca sunt intr-un spital?! Ce caut eu aici? De ce sunt legat la atâtea aparate? De ce mă dor toate îngrozitor? De ce sunt singur? Unde e Plagg?
A:- Plagg...mormăi eu cu masca de oxigen in gură.
P:-Adrien! Te-ai trezit in sfarsit!
A:- Da..sunt bine...ce s-a întâmplat de fapt?
P:- Ai sărit în fața mașinii pentru a o proteja pe Marinette! Si tu...ai încasat lovitura!
A:- Serios?! Nu imi amintesc.
Se aude o bubuitură.
A:- Plagg...ce a fost asta? Tata e aici?
P:- E aici...asta mi se pare ciudat...e si el intr-un salon...a leșinat cand te-a vazut in starea asta.
A:- Atunci...ce s-a întâmplat de fapt?
Dintr-o dată, în cameră apare cineva.
A:- Maestre?!
MF:- Mă bucur că te-ai trezit. Eu cunosc o incantatie prin care vei scăpa de răni pentru următoarele 2 ore. Trebuie să te descurci sa o dezakumatizezi pe Marinette.
A:- Poftim?!
MF:- Stiu ca poti! Acum, lasă-mă să te vindec.
Maestrul spune 3 cuvinte uluitor de încârligate și eu mă vindec.
A:- Uau, sunt ca nou!
MF:- Nu ai timp de pierdut!
A:- Plagg, scoate ghearele!
Ma îndrept înspre locul de unde se auzi bubuitura.
DM(Doctorul Malefic):- Motan Noir?!
Marinette cea akumatizata povestește
Ia-i miraculosul! se auzi o voce în capul meu.
DM:- Trebuie să îți iau miraculosul!
MN:- Nu trebuie, Marinette! Ascultă-mă!
De nicăieri, apare un kwamii roșu cu bulinute.
T:- Atrage-i atenția și scapă de ea! Trebuie să vii cu mine!
Reusesc sa fac asta repede.
MN:- Ascultă, kwamii-ule, mă cam grăbesc, nu am tot timpul la dispoziție! Cine esti tu?
T:- Sunt kwamii-ul Buburuzei! Ascultă, Adrien, stiu ca nu ai mult timp, dar trebuie neaparat să mă asculți. Tu poti să o deposedezi. Trebuie doar să prinzi puiul de șoim în mâna ta și să spui deposedarea. Ai inteles? Apoi, vei arunca cu bățul tau in sus și vei striga repararea!
MN:- Dar...unde e Buburuza? Acum as cam avea nevoie de ajutorul ei!
T:- Ea...nu poate veni! Dar m-a trimis pe mine! Du-te, nu ai timp de pierdut! Ah, nu ai voie să folosești deloc gheara felinei în lupta asta.
Asta va fi greu. Cum voi reuși să fac asta...nu stiu!
DM:- Motan Noir, sunt aici!
MN:- Bine atunci!
Imi trebuie un plan foarte bun. Încep să lupt cu ea, dar e foarte puternică. Unde ar putea fi șoimul ăla de care spunea kwamii-ul Buburuzei? Batista! Batista ei! Ce greu e să lupt cu ea! Deodată, apare MAESTRUL FU?!
MF:- Puterea pe care ti-a spus-o Tikki... e puterea ta secretă. Nimeni nu va trebui să știe de ea, pentru că...esti cel mai in pericol si cel mai incercat Motan Noir din istorie. De aceea, esti si cel mai puternic!
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...