Chapter 30- Două bucăți de miraculos

327 19 0
                                    

Marinette povestește

B:- Motan Noir, nu stiu care e motivul, dar s-a întâmplat ceea ce ne inspaimanta cel mai tare. S-a rupt în două. Cum de mai sta pe mana ta?

MN:- Parca e lipit de mana, sau asa ceva! Buburuzo, cred că e lipit de mana! Nu il mai pot scoate! BUBURUZO, AM RAMAS CU EL ÎNȚEPENIT! Nici macar nu stiu daca ma voi putea detransforma.

B:- Oh, nu! Mai am un minut până la detransformare! Voi intra in toaleta lui Marinette, imi voi hrăni kwamii-ul si voi veni inapoi. Tu încearcă să te detransformi până atunci. Dacă reușești, voi întreba dacă ești din nou transformat inainte sa intru in camera. Sa ma tii la curent!

MN:- Bine.

Plec in toaleta si ma detransform.

M:- Tikki, de ce nu m-a intrebat Motan Noir unde e Marinette? Ma asteptam sa ma întrebe asta de fiecare data cand si-a dezlipit buzele.

T:- Ciudat... Hai, da-mi ceva de mâncare!

Adrien povestește

Buburuza, adică Marinette, pleacă. Nu stiu, miraculosul mi s-a crăpat în cele din urmă în două. Trebuie să pot să mă detransform.

MN:- Închide ghearele! Închide ghearele! ÎNCHIDE GHEARELEEEEEE!
Buburuzo, spun eu mergând langa usa de la toaleta ei, Buburuzo, nu ma mai pot detransforma. Inelul meu luceste enorm de tare.

M(de dincolo de usa):- Motan Noir, chiar nu mai poti sa te detransformi?! Incearca sa iti folosesti puterea pe ceva, foloseste perna aceea din pat.

MN:- Bine, domniță!

Ma apropii de pat. Spun gheara felinei. Sper sa functioneze. Ma gandesc doar la distrugere, ma gandesc doar la distrugere... Nu! Perna s-a transformat într-o clona de-a lui Marinette! Nu ma puteam gândi decât că nu o pot dezamăgi pe Marinette! Oricât m-am concentrat...

CM(Clona Marinette):- Buna, Motan Noir!

M:- Motan...cine e in camera?

MN:- A...păi...Marinette...a venit de la micul-dejun...

M:- CEEEEEEEEEEEEEEEEEE?!?!?!?!?!

MN:- S-a....întâmplat ceva?

M:- A, Nu! Transformarea!

Marinette se transformă si iese din toaleta.

MN:- Buburuzo!

B:- Cine e ea?

MN:- Ai devenit geloasa, Buburuzo?

B:- Nu are cum sa fie cea adevarata.

MN:- De ce nu?

B:- Pentru ca... pentru ca Marinette a plecat în alta parte si a spus că se va întoarce mai tarziu!

MN:- Nu pot decat sa te cred!

B:- Tu cine esti de fapt?

Motan Noir își mărește ochii înspre ea.

CM:- Eu sunt...sunt...ei bine sunt... cineva...

B:- Care seamănă cu Marinette...

CM:- Trebuie să plec!

B:- Stai! Motan Noir, a apărut ceva akumatizat care creează clone?! Stai...nimeni nu a intrat aici, geamurile sunt închise, iar trapa scartaie de câteva zile. Motan...TU NU ESTI MOTAN NOIR!

Încep să imi rotesc yoyo-ul.

MN:- Ce!? Buburuzo, sunt eu!

B:- Mda...esti un akumatizat sub controlul lui Hawk Moth, stiu bine asta!

MN:- Buburuzo...

Adrien povestește

Nu imi vine sa cred ca am ajuns sa lupt cu Buburuza. Cred ca stiu de ce am leșinat acum. Am leșinat fiindcă miraculosul s-a crăpat de-a dreptul. E deja împărțit în două bucăți, dar e efectiv legat de deget.

B:- Miraculosul tau cel fals cam luceste. Acolo trebuie sa fie akuma! Talisman norocos!

Își folosește talismanul dar nu primește decât un nasture.

B:- Ce sa fac eu cu asta?

MN:- Eu o iau ca pe un antrenament, domniță, nu stiu ce e cu tine, crede-ma!

B:- Atunci, sa ne antrenam!

Luptăm in continuare. Mai are doar patru minute până la detransformare, dar eu nu am nici un semn de detransformare. Dar Plagg nu obosește chiar deloc?! Miraculosul meu s-a lipit efectiv de deget. Nu il mai pot lua.

MN:- Buburuzo, hai sa terminam!

B:- Motănel, stii ca eu am luat-o ca pe un antrenament, nu?

MN:- Ma gândeam eu...

B:- Dar...acea clona care s-a evaporat din camera...

MN:- Păi...acea clona...

B:- De unde e?

MN:- O fi aparut de undeva. Hai sa nu ne mai gândim la asta si sa facem altceva! Tu mai ai trei minute!

B:- Atunci...

MN:- Buburuzo...trebuie neaparat sa iti spun ceva... cred... cred ca trebuie sa fac asta.

Ma apropii de ea încet, dar sigur. Ma bucur enorm ca e aici, langa mine.

B:- Motan Noir...ce...ce faci?

MN:- Stai linistită...

Ma reped la ea si o sărut. Ea pare foarte uimită la început. Încep să ii cuprind talia cu amândouă mâinile și să o sărut pasional, exact cum simțeam eu in momentul acela. Într-un final, imi accepta sărutul. Simt ca înnebunesc, ma bucur atat de tare ca s-a dovedit ca ea si Marinette sunt una si aceeasi persoana. Simt cum fluturașii zboară în stomacul meu, parca s-ar lua la întrecere, parca nu ar mai încăpea. Ma simt in siguranta cu ea, e un sentiment ciudat. O sărut, ma descătușez. O sărut, ma simt împăcat. O sărut, ma pierd in zâmbetul ei. O sărut fiindcă o iubesc. O sărut fiindcă ma face sa ma simt fericit. Ma pierd de fiecare data in ochii ei, simt ca nu sunt eu, adevarul e întotdeauna veritabil in acele momente.

Ea desparte sărutul, îngrijorată, fiindcă miraculosul ei anunța detransformarea in 30 de secunde.

B:- Motan Noir, trebuie să plec! Ne mai vedem!

MN:- Buburuzo, trebuie să știi că... Eu.... m-am îndrăgostit de tine!

B:- Si cu Marinette cum ramane? Oh, nu!

Incepe sa se detransforme. Închid ochii, pentru a nu mă trăda.

M:- Nu deschide ochii! Voi intra in baie sa imi hrănesc kwamii-ul.

MN:- Te poate transforma de atatea ori?

M:- Ar trebui să o intreb.

T:- Da, cred că te mai pot o dată. Da-mi ceva de mâncare, te rog!

Stau in continuare cu ochii închiși fiindcă simt ca e cu ochii pe mine.

M:- Si...Motan Noir...ai spus că mă iubesti?

MN:- Da, Buburuzo, mi-am dat seama ca te iubesc!

M:- Cum rămâne cu Marinette?

MN:- O iubesc si pe ea. Nu stiu cum sunt prins între două iubiri, am ajuns sa va iubesc pe amândouă.

M:- ...

MN:- De ce oftezi? Nu voiam să te fac să suferi, dar e foarte greu intre doua iubiri! Te iubesc la fel de mult cum o iubesc si pe Marinette.

M:- Atunci, poti deschide ochii!

T&MN:- Ce?!?!

Ce părere aveti? Va deschide ochii Motan Noir sau se va ascunde in continuare?


Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum