Chapter 37- Schimbarea locuinței

285 15 0
                                    

Marinette povestește

Adrien e Motan Noir?!?!? Poftim?!?!?!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Nc:- Adrien...Ce faci aici?!

Sc:- Nu te pot lasa sa ii faci rau Buburuzei!

Adrien povestește

Acum, Marinette stie cine sunt. A aflat cand imi doream eu mai puțin. Voiam sa ii spun eu...

Nc:- Adrien, du-te acasa!

Sc:- Nu plec fără Buburuza!

Nc:- Încă nu înțelegi ca toate astea se intampla pentru tine?

Sc:- Mi-e cam greu sa inteleg asta...

Nc:- Unde e Motan Noir? Am auzit ca esti prieten bun cu el. Ii stii identitatea?

Sc:- Nu.

Nc:- Adrien, du-te acasa! Vrei sa te duc eu?

Sc:- Ma descurc si singur, multumesc! Dar tot nu plec fără Bubu!

Nc:- Nu înțelegi ca ea trebuie sa ramana aici?

Sc:- Nici gand!

Nc:- Serios...

Sc:- Foarte serios vorbesc! Mirosul la iveală!

O imortalizez. O iau pe Mari de acolo si plecam. Ma detransformasem, câmpul magnetic mai rezista câteva secunde. Ma transform în Motan Noir și plecăm ca fulgerul de acolo. Mătușa nici nu a apucat să vadă ce s-a întâmplat.

Marinette povestește

Sconcsul m-a salvat...Adică...Motan Noir...Adică...Adrien...

M:- Adrien...esti...esti tu?

MN:- Esti chiar asa de supărată?

M:- Nu se poate sa fii tu!

MN:- Normal ca nu sunt Adrien! Adică...esti prea socata! Crezi ca sunt Adrien? Pff...

M:- Nu...normal ca nu! Acea doamna a făcut o confuzie, nu?

MN:- Bineinteles, princess!

M:- Dar...cam repede te-ai transformat din Sconcsul in Motan Noir. Nici nu am apucat sa vad cine esti!

MN:- Voiai?

M:- Nu...

MN:- Atunci e bine! Pentru protecția ta e mai bine sa nu stii cine sunt!

M:- Deci...sigur nu esti Adrien?

MN:- Semănăm?

M:- Tu esti de o mie mai frumos decat el! Esti cel mai inteligent, esti sincer, esti iubitor, intr-un cuvant esti perfect!

MN:- Aww! Marinette...esti in pericol daca te duc acasa. Va trebui să te muți o perioadă. Dacă nu, acea doamna va vrea iar sa te folosească împotriva mea, sa fii o momeala!

M:- Nu vreau sa iti fiu o piedică!

MN:- Nu ma deranjează asta! Pot sa mor doar ca tu sa fii bine! Doar ca nu vreau sa mai treci tu prin asta!

M:- Motan Noir nu spune asta!

MN:- Bine...deci...trebuie să mă gândesc unde sa te duc sa fii in siguranta...

M:- Dar părinții mei...

MN:- Ii voi anunta eu. Dacă vrei, ca sa nu bănuiască ca esti in pericol, ii voi anunta detransformat.

M:- Asa e cel mai bine. Dar...unde ma duci?

MN:- Hmm... trebuie sa ma gandesc bine!

M:- Păi...e noapte!

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum