Chapter 48- Abilitățile unui vampir

272 14 6
                                    

Adrien povestește

Imi e frică de momentul în care voi deveni vampir adevarat. Nu imi e groaza ca nu voi putea sta la soare. Imi e groaza de hranirea cu sânge... Intre timp, o sărut pe Marinette foarte pasional. Ma descarc. Sunt foarte speriat. Cred ca tremur tot. Cel mai probabil ca va fi mai evident caracterul meu de vampir cand voi fi transformat în Motan Noir fiindca si Plagg e vampir... Ma bucur ca Marinette e aici pentru mine, deși ca sa fiu sincer, din cauza ei imi este cel mai frica...

M:- Motan Noir, chiar dacă ai fii orice monstru, Monstrul din Loch Ness, varcolac, eu tot te voi iubi! Chiar si vampir! Vampirii sunt oricum cei mai periculoși din categoria monstrilor! Dar eu si vampir te-aș iubi!

Nu pot decat sa înghit în sec. Am aflat care e defectul principal sa fii vampir. Teama. Te acaparează teama intr-un mod incredibil, mai ales daca hotărăști sa trăiești ca un om normal, sa iti păstrezi sentimentele si tot ce ai, dacă nu vrei sa pierzi pe cineva de langa tine. Ti-e teama sa nu ii ranesti. Va trebui să îl întreb pe bunicul mai multe detalii..

MN:- Marinette, trebuie să plec!

M:- Vii si maine sa ma vezi?

MN:- Probabil maine la noapte!

M:- Nu poti veni ziua?

MN:- Marinette, nu stiu daca ma vei vedea ziua, e cam dificil pentru mine sa vin ziua. Bine, plec!

Sunt înconjurat de lumini și ma reîntorc in China, direct in pat, unde adorm instantaneu detransformat.

After 5 hours: ora 3:15

Ma trezesc din lipsa de somn. Plagg nu dormea nici el, Artylla in schimb dormea incredibil de bine.

P:- Adrien, cum de nu dormi?

A:- Nu am somn...

P:- Nici eu...

A:- Hai sa ne documentam despre vampiri...

Deschid laptopul. În sfârșit ma pot deplasa, bine, schiopatand. Scriu vampiri.

A:- Se tem de mirosul de usturoi... de lumina soarelui... le cresc exagerat caninii superiori cu care se hrănesc... ochii le devin rosii pe timpul nopții... sângele uman este obligatoriu in noptile cu luna plina, exceptii doar daca vampirul este unul foarte special si puternic... atunci acesta poate sa bea sânge de animal...

P:- Gata, mie deja imi e rau, nu stiu de tine!

A:- Incerc sa ma obisnuiesc cu toate astea, si si tu ar trebui să faci la fel.

P:- Prea multe dintr-o dată.

A:- Sa vedem. Superputeri: fuga cu peste 500 km/h, puterea de a ridica un număr imens de kilograme, vedere nocturnă dezvoltată, auz foarte dezvoltat, simturi îmbunătățite, elasticitate a corpului mărită, abilitate de a practica artele marțiale mult mai bine decat un om, laserul fulger, puterea de a se transforma  intr-un animal la vamipiri maturi sai puternici.

P:- Adrien, imi piere pofta de Camembert!

A:- Super, si asa mai ai doar 2 cutii!

P:- Nu e de gluma!

A:- Zice că puterile pot varia de la vampir la vampir și ca se pot adauga si altele noi...

P:- Gata, renunta la vampiri!

A:- Plagg, spune că vampirii au un IQ incredibil, peste 200 minim.

P:- Wow, inseamna ca si tie iti va creste inteligenta!

A:- Bine... Gata, hai sa facem altceva!

Închid laptopul si ma asez la birou. Deschid calculatorul de data asta si lucrez la o nouă aplicatie.

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum