BAB 1

7K 140 5
                                    


" selagi Isha tak kemas bilik Isha ni , selagi tu papa tak benarkan Isha amik lesen kereta "

Hailah papa ni suka sangat  main ugut ugut ni . Nyampah eden -.-

" Alaa papa ni , suka sangat laa main ugut ugut . Yelaa nnti Isha kemas . Isha nak tidur dulu . Ngantuk sbb semalam otp dgn Mia "

" Isha tgk muka Papa ni . Ade nampak papa senyum ? " 

Tergelak aku dibuatnya bila tgk muka papa yg ala ala serius tu  . Sumpah lawak wehhh . Mcm muka tahan kentut aje . 😂
 
" tak jadi laa bila papa buat gaya ala ala mummy mas idayu . Isha rasa cam nk terkentut tgk muka serius acah papa tu "

" papa taknak Isha gelak . Isha Isha , umur kamu tu daa 21 tahun . Bila nk matang ni ? Ke nak suruh papa kahwin kan Isha . Baru Isha nak jadi matang ? "

Aduhh papa cerita pasal kahwin pulak . Ni yg aku lemah ni . Haa baik tukar topik .

" okay laa papa . Isha nk kemas bilik ni . Papa keluar laa ye "

" aikk , tukar topik nampak . Hahaha . Yelaa , kemas bilik ni sampai bersih . Daa mcm sarang tikus papa tgk bilik kamu ni "  kata encik faiz lalu keluar dari bilik anaknya

Sampai bila aku nk jadi mcm gini ? Takkan sampai aku daa tua , aku nk kunci hati aku ni untuk mana mana lelaki ? Alangkah bestnya kalau hidup aku ni mcm dalam novel . Berkenalan dgn laki hensem kaya pastu jatuh cinta pastu kahwin pastu bahagiaa . Haa indahnyaa .

Aipp aipp berangan pulak aku ni . Hihihi . Lupa pulak pesanan papa yg suruh kemas bilik .

Sedang  aku sebok menyusun buku lama dalam kotak . Aku terjumpa sebuah diari lama aku ketika waktu sekolah menengah . Lalu aku buka diari itu dan baca muka surat yg pertamaa ......

Aku teringat  cinta monyet aku ketika zaman sekolah menengah ....



Sambung


[C] FAKE LOVE VS TRUE LOVE Where stories live. Discover now