BAB 33

1.3K 52 1
                                    

" oitt isha , best tak bertunang ? " mia meniarap atas katil sambil memandang farisha yg tgh khusuk baca novel .

Farisha menutup kembali novel . Lalu dia bersila menghadap mia .

" Hm best . Tapi bila bertunang ni mcm mcm dugaan datang " farisha mengeluh .

" dugaan ape ? "

" dugaan mcm ex tiba tiba datang menagih cinta . Kenapaa ex mesti dtg ketika kita tgh bahagia ? " farisha mengambil bantal peluk lalu dipeluknyaa .

" biasalah . Setan kan suka kacau kebahagiaan org " mia sengih .

Farisha gelak " tak baik woi panggil org setan "

" ape betulah " mia buat muka tak bersalah . " tapikan aku jeles ngan kau isha "

" kenapaa kau jeles ? " farisha mengerutkan dahi

" yelaa , kau dgn syafiq bru kenal . Pastu tup tup daa bertunang . Aku dgn ervan daa 5 tahun bercinta . Tapi hujung tahun ni bru nk bertunang . Hm " mia mencebikkan mulutnya .

" alololo . Kesian kawan kita ni ye" farisha bgun pegi ke katil mia lalu memeluk bahu mia . Mia melentokkan kepalanya ke bahu farisha .

" kesiannn kan . Aku dapat call dia je . Dia busy sangat dgn bisnes jual buku "

" kau patutnyaa bersyukur tau dapat pakwe cam ervan tu . Dia bersungguh sungguh cari duit untuk halalkan kau . Sabarlah , kau akan dapat kemanisan dalam kesabaran kau nnti "

Mia memeluk farisha erat .

" aku pun harapkan yg aku mampu bersabar . Sebab ni laa aku sayang kat kau isha . Kau kawan aku dunia akhirat "

Farisha senyum . Dia membalas pelukan mia . " aku pun sayang kau mia "

*sambung

#sorry sbb dpt update setakat ni 😂 sebenarnya semalam daa update bnyak tauu . Entah mcm mne bole hilang ayatnya . Sis pun tak tahu . Btw jgn lupa vote n komen . Kalau story tk best bgithu tau .😂🙈

[C] FAKE LOVE VS TRUE LOVE Where stories live. Discover now