Léna
Valami rózsaszín köd szállt elém, és óráis mosoly terült el az arcomon. Szeret engem. Valaki aki iránt hasonlóan érzek, szeret. Hihetetlen.
Mint mindenki más, én is vágytam a szerelemre, kerestem a hercegem, de sosem gondoltam volna, hogy Ben személyében találom meg.
Zuhany után olvastam kicsit, majd elaludtam. Hallottam ugyan, hogy csippant a telefonom, nem volt erőm kinyitni a szemem.
Néhány órával később a telefonom csörgésére ijedtem fel de mire felvettem volna elhallgatott, így vissza feküdtem és aludtam tovább.
Nem tudtam olyan mélyen aludni mint előtte így nem sokkal a hívás után hallottam ahogy egy autó hangos csikorgással áll meg az utcán, majd ajtó csapódás után megszólalt a csengőnk. Nem akartam felkelteni a többieket így gyorsan lementem, hogy megnézzem ki az az elvetemült aki hajnali fél ötkor itt csenget.
Leszaladtam és kinyitottam az ajtót, a sötétben nem láttam ki van az ajtó mögött. Oda mentem és Ben ácsorgott idegesen odakint.
- Te mit keresel itt ilyenkor ? - kérdeztem miközben a kaput próbáltam kizárni.
Mikor végre sikerült kinyitnom Ben beviharzott rajta és felkapva magához ölelt.
- Aggódtam miattad. Hívtalak. - suttogta.
Éreztem ahogy megnyugszik miközben szorosan átölel.
- Miért aggódtál ? Aludtam. Tudod éjjel a normális emberek alszanak. - bújtam hozzá kicsit szorosabban.Bár június eleje van még hideg van én pedig egy szál hálóingben ácsorgom az udvaron persze mezitláb.
- Rosszat álmodtam. - szökött idegesség a szemébe újra.
- Nem csak erről van szó igaz ? - álltam elé - Menjünk fel.
- Nem, de nem akarom, hogy idegeskedj ezen. - jött utánam.Csendben vissza zártam az ajtót és felmentünk.
- Kornél van a dolog mögött igaz ? - tértem a lényegre.
- Igen. De elintézem!
- Hogy akarod elintézni ?
- Az nem lényeg, de kell néhány nap. Szeretném, ha addig eljönnél velem valahová.
- Mii ? Hova és minek ? Nem értelek.Az ágyhoz húzott leültem ő pedig leült velem szemben.
- Figyelj rám. Ma szerda van, tehát van még bő 4 napod az iskoláig. Ezt az időt azon a helyen kellene töltened, ahová viszlek. Én ezalatt elintézem Kornélt és ha itt minden biztonságos elmegyek érted.
- Én nem akarok elmenni. Ez butaság.
- Kérlek bízz bennem. Nem akarom, hogy bajod essen.Nem tetszik ez nekem, nagyon nem.
- Amanda nem fog elengedni.
- Azt mondjuk pihenni megyünk el .
- Nem hazudok neki! - kezd egyre jobban elfajulni ez a dolog.
- Könyörgöm, nem tehetünk mást. Itt megtalál.Ebben igaza van, itt tenyleg megtalálna.
- És a többieket is bánthatná. - tette hozzá.
- Jó legyen, de ha nem jössz el értem, vagy bajod esik én nem tudom mit csinálok veled !Ben közelebb ült és megcsókolt.
- Neked ne essen bajod! Én nem számítok.
- De nekem igen !
- Az életem árán is megvédelek! - csókolt meg újra.
- És hogy tervezed ? Mikor akarsz elmenni ? - kérdeztem.
Ben telefonja megcsörrent a zsebében./ Igen ? ... Vele vagyok. ... Indulunk. ... Oké. Ott találkozunk. /
- hangzott el két perc leforgása alatt.
- Azonnal mennünk kell. - nézett rám - Kornélék ide fognak jönni.
- Azonnal ? Fel sem vagyok öltözve, nincs össze szedve semmi ... - hadartam.
- Hozz valamit, a kocsiban felöltözhetsz.Úgy tettem ahogy mond, kinyitottam a szekrényt és kikaptam néhány ruhadarabot. Belegyürtem egy táskába, felkaptam a cipőm és már a kocsiban is ültünk. Hátra ültem, hogy fel tudjak öltözni. Fogalmam sem volt mik landoltak a táskámba. Néhány póló, cicanadrág, egy farmer és kardigán.
- Ne less, jó !? - szóltam előre Bennek aki a visszapillantóból figyelt.
- Oké oké. - nézett előre.Gyorsan bele bújtam a cicanadrágba felvettem a cipőm.
- Ooo ne. - jajdultam fel a tudattól, hogy nem hoztam fehérneműket.
- Mi a baj ? - kapta hátra a fejét Ben.
- Nem hoztam melltartót. - nevettem kínomban.
- Majd megállunk valahol. - próbált bíztatóan hatni.Nem szóltam csak hátat fordítva gyorsan belebújtam a pólómba.
- Oké kész vagyok azt hiszem. - kötöttem be magam a hátsó ülésen .
- Nem ülsz ide ? - kérdezte az anyós ülésre mutatva.
- Akkor álj meg. - mondtam mire ő hátra nyújtotta a kezét.
- Gyere . Segítek . - megfogtam a kezét és előre másztam.
- Hova megyünk egyébként ?
- Münchenbe.Csak ültem csendben és néztem az elhaladó tájat.
YOU ARE READING
🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /
RomanceLéna vagyok, gazdag családba született 16 éves lány, akit a szülei még kisgyermekkorában eldobtak maguktól mert fiú gyermeket szerettek volna. Ez volt a bűnöm. Nem vagyok fiú. Csak egy lány. Egy lány a gyermekkoromból.