✒️ 53. ✒️

244 7 0
                                    

Ben

- El sem hiszem, hogy ez megtörtént.- motyogtam lihegve a mellkasán.

- Pedig ... - mosolygott.

Legördülve róla a hátamra feküdtem.
Elgondolkodtam. Igen bátran kijelenthetem, hogy eddigi legjobb éjszakám volt.
Voltam pár lánnyal, de ilyet soha nem éltem át. Nem voltak gyengéd érintések. Csak durva,  kemény szex.

- Köszönöm. - suttogtam.

Léna értetlenül nézett rám.

- Az egészet. - csókoltam meg.

Mellkasomra tette fejét, átkarolt majd szép lassan elaldudtunk.

Korán ébredtem. Léna békésen aludt mellettem. Lassan felkeltem, nem akartam felébreszteni. Ittam egy kávét aztán lementem futni a partra. Fejben ezerszer újra játszottam az estét. Felidéztem Léna minden porcikáját, ajka érintése most is bizsereg a mellkasomon. Nyögései a fülemben csengnek. Vissza érve vettem egy zuhanyt. Léna még mindig aludt. Testét a beszűrődő nap sugarai megvilágítják.
Nem tudtam megállni, hogy ne érjek hozzá.

Mozgolódni kezdett, kinyitotta szemét és rám nézett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mozgolódni kezdett, kinyitotta szemét és rám nézett.

- Ben. - motyogta halkan - Jó reggelt.

- Hogy aludtál édesem? - térdeltem az ágy mellé.

- Nagyon jól. - mosolygott - Álmodtam valamit...De   úgy tűnik mégsem álom volt.

- Mit álmodtál? - kíváncsiskodtam.

- Hogy megtörtént a dolog. - motyogta szégyenlősen.

- Ugye nem bántad meg?

- Istenem dehogy! - csókolt meg - Újra és újra átélném minden percét!

A mondat végére kicsit elpirult. Ajkát beharapva várt választ.

- Életem legjobb éjszakája volt. - vissza gondoltam néhány pillanatára.

Fülemben most is cseng ahogy az élvezettől nyögte a nevem.

- Ahh. - nyögtem ahogy elképzeltem magam előtt.

- Hm?! - Léna érdekes tekintettel nézett rám.

- Öhm... - na most magyarázd ki magad - Csak fejben vissza pörgettem a dolgokat...De mi lenne ha lemennénk a partra fürdőzni.

- Jó ötlet. Felveszem a bikinim. - kellt fel magára húzva a takarót.

Beburkolta magát és elindult kifelé. Pont sikerült elkapnom a takaró sarkát.

- Baby ez minek? - húztam le róla, egyben vissza húzva őt is.

Léna az ölembe esett.

- Hát azért , hogy ne pucéram mászkáljak. - magyarázta.

- Engem nem zavarna. - húztam el róla a takarót.

- Azt mindjárt gondoltam. - nevetett.

Léna háttal fordult nekem, de még mindig az ölemben volt.

- Fel kéne vennem valamit. - motyogta közben fenekét hátrébb tolta az ölembe.

- Lassan - kezdtem volna a választ, de csípő mozdulataitól belém fagyott a szó.

A hatás rögtön érezhető volt. Ennyivel is fel tud izgatni. Egy újabb kört tett majd felkelt és az ajtó felé sétált elhagyva a takarót.

- Heey. - komolyan itt hagy így? - Ezt még vissza kapod!

Igyekeztem lehiggadni, átöltöztem a fürdéshez majd a nappaliban vártam. Aztán megjelent, az állam ismét leesett.

- Hűha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Hűha. - motyogtam.

- Talán nem tetszik? - kérdését ugyan komolynak szánta mégis elnevette.

- Ooo dehogynem. - léptem elé.

Elégedett mosollyal az arcán elindult a terasz felé.

- Várj egy picit. - nyúltam utána.

Magamhoz húzva megcsókoltam.

- Rohadtul feizgattál ugye tudott?

- Valóban? - húzta végig ujjait a hasamon egészen le, majd rám markolt.

- Uuuhh.

- Tényleg. - harapta be alsóajkát - Induljunk. - elégedetten mosolygott tovább.

És még fokozza is. Hihetetlen.

- Állj csak meg. - indultam utána.

A nap nagy részét a parton töltöttük, fürdőztünk, ebédeltünk. Volt némi affér egy sráccal, de szerencséjére hamar leesett neki, hogy jobb ha odébb áll. A part egy része kiürült, egy két ember lézengett kint.

- Bemegyünk? - kelt fel Léna miután megitta a koktélt.

Jó derékig érő vízben voltunk. Lefröcsköltem, megcsikiztem ő vissza. Magamhoz húztam megcsókoltam. Léna taszigált majd belemerült a csókba.

- Siizh - szisszentem fel ahogy megharapta az ajkam.

Ölbekaptam. Markoltam a fenékét mire ő a derekam köré fonta a lábait szorosan magához húzva engem.

- Ne, mert itt esek neked. - morogtam ahogy nyakam csókolta.

🌷🌷🌷

- Halihó! Meghoztam a kövit!
Sajnos hamarosan a történet végéhez érünk.
Szeretnétek második évadot? -

🌷🌷🌷

🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /Where stories live. Discover now