✒51.✒

236 9 0
                                    


Ben

Minden úgy alakult ahogy szerettem volna. A kilátás a hegyről, a ház ami ránk várt, a vacsora helyszín. Mondandóm végére érve feltettem a nagy kérdést. Nem voltam biztos az igenben, tudtam, hogy elég hirtelen hozott döntés ez tőlem, hisz alig vagyunk együtt pár hónapja. Meg fiatalok vagyunk. A válasza mégis igen, sokszor igen. Még nehezen hiszem el.
Vissza ballagtunk a házhoz. Léna egész úton olyan vággyal teli tekintettel nézett rám, rágta a száját. Vágyaim enélkül is tomboltak, ő meg még fokozta is ezt. Az ajtónak döntve a hátát vad csókolózásba kezdtem. Közben próbáltam kizárni az ajtót. Percek teltek el a zár babrálásával. Elfordítottam kicsit a fejem, hogy lássam mit csinálok. Léna a nyakam csókolta, kezeit mellkasomon végig húzva kezdte kigombolni az ingem. Fentről haladt. Mire kizártam az ajtót már az utolsó gombnál tartott. Ledobtam magamról a felesleges ruhadarabot. Léna alsó ajkát beharapva nézett végig felsőtestemen. Keze végig siklott rajtam, gyengéden simogatott miközben végig a szemembe nézett. Nem bírom nem csókolni, magamhoz rántottam, felkaptam mire ő derekam köré kulcsolta lábait. Gyors léptekkel haladtam fel egyenesen a hálóba. Az ágy előtt letettem. Ruhájának pánját letoltam a válláról ... végig csókoltam a területet.
Kikötve a hátán futó kötőket a ruha lassan a földre esett. Felfedve előttem Léna gyönyörű testét. Végig mértem egész testét, számat nyalva újabb csókra húztam. Ajkáról nyakára tértem át, vállát, mellkasát csókoltam. Kezem melleit masszírozta. Halk nyögés hagyta el a száját mikor a hasához értek ajkaim.

Lassan az ágyra döntöttem, mellé dölve simítottam végig a testét.

- Eszméletlen jó vagy. - suttogtam vággyal teli hangon.

Apró mosolyra húzta száját.

- És kibaszott szexi. - vadul csókoltam.

Léna a nadrágom gombjánál matatott. A földön landolt. Felülve nézte ahogy kihámozom magam a nadrágból. Felhúztam negcsókoltam. Lassan lelépett az ágyról, fordult de közben ajka egyetlen percre sem vállt el az enyémtől. Melkasomra tette a kezét majd erősen az ágyra lökött. Meglepettségemben magamal rántottam. Mellettem landolt, mosolygott. Megcsókolta a nyakam miközben derekamra ült.

Gyengéd csókokkal borította egész felsőtestem.
Ajkai érintésétő hangos nyögések hagyták el a szám. Sosem volt részem ilyenben. Nem voltak gyengéd érintések csak kemény szex.
Fordítottam magunkon, meglepte hirtelenségem.

- Valami rosszat tettem? - suttogta elhúzódva.
- Ahh dehogy. - csókoltam - Csak olyat amit még soha.

Nem akarom most kifejteni ezt, nyakát szívogattam, haraptam. Az oldalam markolta, nyögését ajkát harapva nyomta el.
Felhúztam kicsit így hozzáfértem a melltartó pántjához. Kicsatoltam, lehúztam a pántokat aztán kibújtatva belőle őt a földre dobtam.
Léna karjával takarta el magát.

- Kérlek. - fogtam meg a kezét miközben mellkasát kezdtem csókolni.

Lassan húzta el a kezét, helyére az enyém került. Finoman markoltam, majd ajkam végighúzva selymes bőrén csókolni kezdtem a mellét.
Megremegett. Azonnal elengedtem és abba hagytam mindent.

- Nee. - húzott vissza - Ez nem olyan. - suttogta.

- Baby ...

- Akarom. - motyogta egy csókba.

Kérdő pillantásomra csak bólintott. Ajka újra az enyémmel forrt egybe.

Nem tudtom, hogy tudtam ilyen türelemmel lenni, pedig legszívesebben azonnal magamévá tenném

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Nem tudtom, hogy tudtam ilyen türelemmel lenni, pedig legszívesebben azonnal magamévá tenném.
Kezeim a mellét simogatták, masszíroztam majd számba vettem és szívni kezdtem. Felnyögve megemelte a csipőjét. Kezével a nyakam cirógatta, le a vállamig.
Ahogy ujjait végighúzta bőrömön a hideg futkosott rajtam. Bizsergett minden érintésének nyoma. Nem gondoltam, hogy valaha bárki újat mutathatna de ez az érzés nagyon új, ezzel együtt kibaszott jó. Tenyere megállt a mellkasomon, tolni kezdett elfeküdtem. Az ajkaim csókolta, majd elindult a nyakamtól át a mellkasomon egészen a hasamig. Őrjítően jó érzés. Olyan finoman, gyengéden csókolt.

- Whaahh - nyögtem fel ahogy megszívta a nyakam.

❤❤❤〰️❤❤❤

🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /Onde histórias criam vida. Descubra agora