✒ 52. ✒

279 5 0
                                    

Léna

Ben olyan gyengéden csókolt, mégis olyan vadul és szenvedélyesen. Csókjai hevesebbé váltak. Erősen markolta az oldalam ahogy magára húzott ülő helyzetben.

Markolta a mellem, közben ajkaim csókolta.
Csipőm mozgattam, éreztem Ben keményedő férfiasságát. Büszkén mosolyogtam egy újabb kört téve a csipőmmel. Hátamra döntött, görcsösen szorította a lepedőt eközben finoman csókolta hasam alsó vonalát. Ujjait csipke bugyim a szélébe akasztva szabadított meg az utolsó ruhadarabtól is. Száját nyalva nézett végig pucér testemen.
Fölém hajolva csókot lehelt ajkaimra.

- Ahh. - nyögött fel ahogy nyakát csókoltam - Rohadt jó vagy. - duruzsolt kéjes hangon - Piszkosul akarlak!

- A tiéd vagyok! - suttogtam

Akartam, teljesen az övé akartam lenni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Akartam, teljesen az övé akartam lenni.
Kezem lassan végig húztam a hátán egészen a derekáig. Alsógatyáját félcombig toltam, levette magáról. Felhúzott lábam közé helyezkedett. Combom simogatta kívülről, majd belső oldalán. Ujjai lassan simultak végig a bőrömön. Simítása helyét csókokkal borította. Keze belső combomról feljebb haladt. Tekintetét rám emelve simogatott. Ajkát harapva nézett miközben kezével dombom simogatta, ujja a nedves ajkak közé csúszott, száját nyalva nézte arcom rezdüléseit. Lüktettem a vágytól, érezni akartam magamban. Ujja körkörös mozdulattal járt rajtam, halk nyögésem szaporábbá vált. Csipőm emelve, könyörgő tekintettel néztem rá.
Ben elégedett mosolyt villantott. Újra végig csókolta a testem. Melleimnél elindőzött kicsit. Finom szívta a bőröm majd lejebb haladt.
Térdeim széttárva kitárulkozva feküdtem előtte.
Ujjai visszatértek, simogatott majd arccal közelített felém.
Beharapva ajkam vártam, hogy hozzám érjen.
Forró ajkait éreztem dombomon, ahogy rám csókolt és haladt beljebb. Nyelvét végig húzta az ajkakon, ettől hangosan felnyögtem. A lepedőt gyűrkésztem miközben nyelve fel és le haladt az ajkaim közt. Olyan mámorítóan jó érzes volt ami kíváncsivá tett. Többet akartam.

- Ahh. - nyögtem fel ahogy belém nyalt.

Ben bele mosolygott aztán erősen szívni kezdte bőröm. Nyögéseim hangosabbak lettek. Élveztem amit csinál. Teljse testtel remegtem.  Felfelé haladva végig csókolta a testem míg újra a számhoz ért. Csókja vad és vággyal teli, kezei mellem morzsolták. Éreztem kemény nemiszervét hozzám érni. Lenyúlva irányította belém magát. A bizsergő érzés helyét éles, fájó, égető érzés vette át. A könnyem kicsordult, szám elé kaptam a kezem ezzel elfojtva sikoltásom.Ben lágyan csókolta a nyakam, nem mozdult épp csak bennem volt. Ahogy a fájdalom enyhült, már nem szorítottam össze a lábam, ajkaim csókolva lassan újra mozogni kezdett bennem. Kevésbé ugyan de újra fájt, körmeim hátába furtam. Ben egyenetlenül vette a levegő miközben lassan mozgott bennem. A kellemetlen érzes enyült, csipőm megemeltem. Ben mélyebben hatolt belém, lassan húzodott ki majd újra belém vezette magát.

- Ahhw - nyögött fel hangosan ahogy bennem volt.

Kezdtem megszokni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kezdtem megszokni. Ben lassan ki húzódott belőlem közben vadul csókolt. Néhány percig ostromolta ajkaim aztán hirtelen erősen belém vágodott teljes hosszban. Felsikoltottam a fájdalomtól, ő pedig hangosan nyögött a számba.
Lassan mozgott míg szoktam kicsit, aztán gyorsított a tempón. Nyögéseink betöltötték a szobát. Csipőmet emelve mélyebben hatolt belém.
Hihetetlenűl jó érzés, ahogy kitölt.

- Ahhws - szisszent fel ahogy egyik lábammal átfogtam a derekát - Léna - nyögte a nevem.

Ben másik lábam is a derekához húzta, még mélyebben éreztem magamban.

- Ben - nyökögtem, hangos nyögései elnyomták a hangom.

Testem remegni kezdett, valami fura mégis eszméletlen jó érzés kerített hatalmába. Észlelte remegésem ezért kihúzódott.

- Nee. - húztam vissza nyöszörögve.
- Csak ... - nyúlt az éjjeliszekrény fiókja felé.

Óvszert vett ki. Magára gördítette majd felhúzva az ölébe emelt. Heves csókcsatába kezdtük. Ben végig simítva rajtam kezét a dörzsölte a csiklóm . Lassan végig kente testemen a nedvem majd ujját szájához emelve nyalta végig. Ez mégjobban beindított.

- Finom vagy. - suttogta kéjes hangon.

Ujjazni kezdett, gyorsan mozgatta bennem az ujját. Ben mosolyogva nézte ahogy hátradőlve nyögve vonaglok az ágyon.

- Érezni akarlak ... - lihegtem - Ahh magamban.

- Hmm ? - ne már!

Most tényleg nem értette vagy csak újra akarja hallani. Két mély levegővétel után Ben lassított ujjai mozgásán így újra neki futottam a mondatnak.

- Akarlak magamban érezni. - motyogtam.

Csipőmnél tartva megemelt majd lassan belém vezett magat.

- Uuuwh - az élvezet végig futott rajtam.

Csókolni, harapni kezdtem a nyakát.
Teljes hosszal bennem volt, lassan mozgatott. Hangjaiból ítélve sokkal jobban élvezte így mint az ágyon fekve.

- Baby. - nyögött hangosan ahogy csipőm megtekertem.

Gyorsabb tempóban mozogtam rajta. Az oldalam markolta, közben csókolt ahol ért. Nyakát karolva, hagytam, hogy irányítsa testem, gyors ütemet diktált, alig bírtam elfolytani a nyögéseim.  Testem remegésbe kezdett. Lüktető, bizsergő érzes kapott el.  Ben egyre erősebben lökte magát belém. Karmoltam a hátát, közben a hátamra döntve folytatta. Dereka köré kulcsolva a lábam jobban magamba húztam. Testem rázkódását hangos nyögések kisérték Ben megfeszült éreztem ahogy lüktet bennem. Együtt nyögött, remegett velem. Lassan átfutott rajtunk az élvezet. Megcsókolt majd lihegve a mellkasomra dölt.

🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang