✒ 3.✒

836 20 1
                                    

/ Kornél  
szombat /

Léna kurva jó csaj, rohadt jó teste van, fullos segge és formás melle. Mindez mellé társul az a szép arca. Pont az esetem, nekem való csaj.

Hmm. Tudnék is mit kezdeni vele.

Bár a szüleimnek jól megy, iskola mellett (illetve helyett) dolgozom , nem rendes munka, de jól fizet így tökéletes. Leó a főnök, hitelt ad az embereknek, amit álltalában vissza is kap vagy így vagy úgy de vissza kapja. Ha nem, akkor jövünk mi. Krisi, Dév, illetve Den, párban megyünk a megadott címekre behajtani a pénzt. Minden hétvégén rendez egy házibulit, ahol átbeszéljük az elmúlt hét eseményeit és megkapjuk a fizetésünket. Most is épp oda készülök.

A házhoz érve lepacsizok mindenkivel majd egyenesen a pulthoz megyek valami italért.

- Tartsunk egy rövid megbeszélést. -kezdte Leó.

Mindenki elhallgatott, a DJ lehalkította a zenét és mindenki figyelt.

- Úgy tűnik megalakult egy hely a főutca sarkán. Nem akármilyen hely lesz, tehát szükségem lenne pár vállalkozó emberre akinek lenne egy plusz melóm.

- A pénz mindig jól jön. - emeltem magasba a kezem és utánam rögtön Dév és Krisi is.

- Szuper. - csapta össze a kezeit Leó - Ti lesztek a biztonságiak. Illetve lesz két új ember, be is mutatnám őket.

A két srác megjelent mellette.

- Ő itt Axel és Titusz. Ők is kidobók lesznek. Nyitás jövő hétvégén lesz. Mindenkinek kötelező ott lennie .

Mindenki bemutatkozott aztán folytattuk a bulit.

Éjfél lehetett amikor Léna és Maja léptek be az ajtón.

Axel ment oda hozzájuk köszöntötte őket, sőt Maját meg is csókolta

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Axel ment oda hozzájuk köszöntötte őket, sőt Maját meg is csókolta. Ő lesz az én emberem, majd ő segít becserkészni Lénát.

Elég spicces állapotban voltam mikor újra össze futottam a lányokkal.

- Héé béjbii. Mizu van ? - karoltam át de rögtön elhúzódott - Táncolj velem! - húztam magammal.

- Részeg vagy, hagyj már. - lépett el miközben egy kicsit lökött rajtam.

- Imádom mikor ilyen kis tüzes vagy! - húztam szorosan magamhoz és megakartam csókolni, közben végig tapiztam a testét.

Egy lökést éreztem a mellkasomon ami ebben az állapotban elég volt ahhoz, hogy ledöntsön a lábamról és a mögöttem álló asztalra essek.

Mindenki felkapta a fejét a csörömpölésre, nevetni kezdtek rajtam. Ez ebben a körben rohadtul felidegesített. Felugrottam és az elinduló lány után mentem. Elkaptam a karját, vissza rántva a falnak nyomtam majd két kezét össze fogtam a feje fölött.

- Így is játszhatjuk cicuskám! - csókoltam a nyakát.

Ő csak ficánkolt míg végül az egyik keze kiszabadult és olyan pofont kaptam amit lánytól még sose. A meglepettségtől elengedtem a kezét.

- Nyomorult állat! Maja menjünk innen. - került ki.

- Egyszer úgyis az enyém leszel. Felesleges menekülni ! - üvöltöttem utána.

Mindenki engem bámult, mintha akkora szám lenne.

- Mi a faszt néztek ? - kiabáltam amitől vissza tértek a bulizáshoz.

Benyomtam egy whiskyt aztán még egyet és végül már teljesen elvesztettem a fonalat.

Forrt bennem a düh. Ezt még nagyon meg fogja bánni. Beégetett az egész brigád előtt. 

- Kicsit megkésve de itt az új rész! 😊Véleményt kérek !
Mit gondoltok Kornélról ? 🤔
Hamarosan (talán még ma) hozok még egy részt.
🌟🌟🌟🌟🌟
Puszii ❤😚 -

🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora