Bevezetés :
Léna 3 éves
Bölcsiből haza felé nem a megszokott úton indultunk. A papám vezet. Csendben ülnek. Többször kérdeztem hova megyünk, de nem kaptam választ. Egy óriás ház előtt álltunk meg. A nagy táblán Gyermekotthon felírat állt.
Hisz nekem van otthonom. Mit keresünk mi itt?! Haza akarok menni.
A mami kiszállt majd kivett engem is. Papi kinyitotta a hatalmas vas ajtót majd belöktek rajta. Egy néni jött ki a házból, mosolyogva lépkedett felém. A kapuba kapaszkodtam, sírtam és üvöltöttem a mamiéknak.
"Ne hagyjatok itt. Miért mentek el nélkülem."
Az ismeretlen néni felvett és bevitt a házba. Azt mondta itt fogok élni, hogy majd ő vigyáz rám de én haza akarok menni, a mamihoz és a papihoz.🌷🌷🌷🌷🌷
2017. május 6. péntek- Boldog Születésnapot Léna! - üvöltötték az ágyam mellett álló gyerekek.
Kikászálódtam és mindenkinek megköszöntem. Lehúztak az étkezőbe ahol megkaptam a szülinapos reggelit. Gofri, pudinggal és mogyorókrémmel. Pár falat után hagytam, hogy az édesszájú Luszi megegye én pedig felmentem és felöltöztem. Megcsináltam a hajam és egy laza sminket készítettem.
Magamhoz vettem a táskám aztán elindultam a két utcával lentebb lévő iskolába.
- Jó reggelt. - lépett mellém az utcasarkon Ben.Ben is az otthonban élt. De betöltötte a 18-at így kiköltözhetett.
Most iskola mellett dolgozik, hogy fizetni tudja a bérelt szobát és ne éhezzen. Göndör szőkésbarna haja van,kék szeme. Átlag magas, kidolgozott testű, helyes fiú. Az iskolában elég népszerű, de sosem felejti el honnanjutott hová.- Szia. - köszöntem és sétáltam tovább.
- Ma van a szülinapod, mit szeretnél csinálni?
- Hm. Ez egy jó kérdés. Meghalni?! ... Igen, az nagyon jó lenne.Mindenegyes nap úgy fekszem le, hogy ez nem velem történt és amikor felébredek otthon leszek a szüleimmel.
Végülis a remény hal meg utoljára. Nem?De sajnos ez a csúf valóság. 13 éve élek itt a többi hasonló sorsú gyerekkel.
Jelenleg 24 en vagyunk. A ház 10 szobás. Ebből most 8-at használunk. 3-an vagyunk egy szobában. Mindenkinek van saját ágya, szekrénye és íróasztala.
Én Jenniferrel meg Hédivel vagyok egy szobában.
Jennifer 6 éves, Hédi lassan 18. Szerencsés. Hónapok választják el a kiköltözéstől. Őt a rokonai támogatják, annak ellenére, hogy nem vették magukhoz. Gyűlik a pénz a számláján 7 éve. Jennifer autóbalesetben veszítette el a szüleit.Legtöbben nem ismerik a szüleiket. Én egyedül vagyok ilyen nyomorult akit idehoztak és itt hagytak.
Komolyan kidobtak, mint egy kutyát.- Beszélsz faszságokat. Komolyan! - szólt rám mérgesen.
- Semmit. Nem akarok semmit. - vágtam rá.
Pedig akartam. Nagyon is. Haza akartam menni és mindent ami történt elfelejtetni....
- 👉Ha kíváncsiak vagytok, hogy alakul tovább Léna élete tartsatok velem. 😙❤
Ne felejtsétek el Vote-olni a ha tetszett !🌟 👈 -
STAI LEGGENDO
🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /
Storie d'amoreLéna vagyok, gazdag családba született 16 éves lány, akit a szülei még kisgyermekkorában eldobtak maguktól mert fiú gyermeket szerettek volna. Ez volt a bűnöm. Nem vagyok fiú. Csak egy lány. Egy lány a gyermekkoromból.