✒ 43. ✒

226 10 1
                                    

Léna

Megtörölköztem beleugrottam egy bugyi melltartó szettbe. Gondoltam míg hajatszárítok majd nem lesz melegem. Mire Ben végez addigra pedig felveszek valamit. Ennek elgondolásával kezdtem hajatszárítani a szoba közepén.
Körülbelül félszáraz volt a hajam mikor Ben kuncogását hallottam meg a háttárben.
Ijedten fordultam meg.

- Öhhh...Te mióta állsz ott? - azt hiszem rákvörös lettem.

- Két imát már meghalgattam, a csomókhoz való szoros baráti viszonyodra is fény derűlt. - remekül szórakozott rajtam - De ez az outfit ... mindent visz. - vágott komolyabb arcot.

- Felveszek valamit. - matattam zavartan a bőröndnél.

- Nem fontos. - éreztem kezét a derekamon.

De azért én belebújtam egy ruhába.

- Segítsek a csomóiddal? - mosolygott kezében a fésűmmel.

- Megoldom, ne fáradj.

- Nem fáradtság. Ülj le. - vezetett az ágyhoz - Szólj ha húzom.

Csendben vártam a sorsom. Két perc múlva a kezembe adta a fésűt.

- Tessék. - néztem nagy szemekkel - Megszáríthatom? - bólintottam.

Ezt hogy csinálta én folyton szenvedek vele?!

Hajszárítás után még átfésülte majd csókolgatni kezdte a nyakam.

- Köszönöm. - túrtam a hajába.

Ben csak csókolt telhetetlenül. Keze a derekamról a hasamra siklott.

- Elpakolok és a tiéd vagyok. - suttogtam.

Lassan elhúzódott, felsegített az ágyról.

- Keresek valami filmet. - ugrott az ágyra.

A fürdőben kiterítettem a törölközőinket,  felakasztottam a köntösöket, az ajtót bezártam azután pedig csatlakoztam Benhez.
Csak csendben hozzábújtam, ő elindította a filmet belepuszilt a hajamba majd lejebb ereszkedett.

- Remélem nem haragszol amiért suttyomba lestelek. - suttogta.

- Csak nem számítottam rá, hogy nézel. - néztem rá - És bár tudom nem úgy tűnik ... de elég szégyenlős vagyok. - magyarázkodtam - Nem szívesen vagyok ruha nélkül senki előtt mióta a Ko...

- Ne. Kérlek. - csókólt meg - Ne is mond ki, nem akarom, hogy arra gondolj!

- Azért mondtam, hogy tudd.

Ben mégjobban magához húzott, lábaink összegabalyodtak.

- Soha, de soha többé nem történhet meg ilyen! - mondta közben erősen ölelt.

Hihetetlen jó vele lenni. Elhiszem, hogy a világban semmi rossz nem történhet. Merengtem a gondolataimban, vissza pörgettem a történéseket. Ben és a vad csókjai, a pillanatok alatt heves csókolózásból átváltó lágy, finom csók áradatai. A belőlem kiváltott érzések.
Akarom őt, minden perccel jobban, érezni ahogy kitölt, hogy hozzá tartozom. Mindenem neki szeretném adni. Amanda mindig azt mondta nekem, hogy akinek először odaadom magam, különleges személy legyen. Akarjam, vágyjak rá. Ben a legkülönlegesebb számomra, és ha valaha elválnának útjaink akkor is különleges marad. Őt akarom, vágyom rá minél többet gondolkodom rajta annál jobban.
Igen félek is, a Kornéllal történtek nagyon bennem vannak. Nem vagyok biztos abban, hogy képes leszek nem erre gondolni, nem leblokkolni. De akarom őt testem összes porcikájával.

Ben nyugodt szuszogása hozott vissza a gondolataimból. Olyan édesen alszik. Adtam egy puszit a homlokára amitől mosolyra húzta a száját. Szeretem. A világon a legjobban.

⚘⚘⚘ Új rész. Szavak nélkül. ⚘⚘⚘

🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /Onde histórias criam vida. Descubra agora