Ben
Léna bizonygatása eléggé feltüzelt. Ahogy a nyakam csókolta az valami brutál beindító hatással volt. Mióta vele vagyok, nem voltam senkivel ami már kezd kicsinálni. A vágyaim hevében felkaptam és a hálóba vittem. Az ágyra döntve csókoltam. Eltelt néhány perc mire le tudtam állítani magam. Bevallom nagyon nehéz, de tűrtőztetnem kell a vágyaim. Mellé döltem, szorosan magamhoz húztam. Hamar rájöttem a hallgatásábol, hogy min jár az esze. Mikor a lábát kezdte rázni nem tudtam nem szólni.
- Kicsi ... - rámnézett majd újra el - Kérlek. - magamfelé fordítottam és folytattam - Semmit nem szeretnék elsietni, sem erőltetni. Tudom, hogy időre van szükséged, és hidd el várok amíg azt nem érzed, hogy oké.
Könnybe lábadt szemekkel nézett rám.
- Könyörgöm nehogy sírj nekem!
- Nem jó ez így, neked nem. - ült fel hirtelen.
- Nekem ez így is csodálatos! - húztam vissza - Sohasem gondoltam volna, hogy valaha bárkit ennyire szeretek majd. - apró csókokkal borítottam az arcát - Végre van valaki aki miatt érdemes élnem, érdemes küzdeni az életben.
- Ne mond ezt, eddig is volt.
- Nem. Eddig csak lézengtem a nagy világban.
- Most haza megyek...azt hiszem. - ült fel.
Tennem kell valamit.
- Ne menj, kérlek. - kaptam a karja után mikor felkelt - Nem tudom mivel tudlálak meggyőzni, de bebizonyítom.
- Ben én nem akarom, hogy küzdj a vágyaiddal.
- Nem küzdelem! Érted bármit. - álltam fel - Maradj. - néztem rá könyörgőn - Végre vissza kaptalak, veled lehetek. - öleltem át.
- Biztos, hogy így akarod? Nem szeretnél inkább egy olyat aki bármikor ...
- Te kellesz. - vágtam a szavába - Téged szeretlek, téged akarlak minden porcikámmal! - csókoltam meg.
Talán sikerült meggyőznöm.
- Nézzünk filmet? Mihez van kedved?
- Most te válassz.- ült az ágyra.
Homlokon csókoltam magamhoz vettem a laptopot és mellé ültem.
- Ez igen jónak ígérkezik. - mutattam egyre.
- De ez romantikus film.
- Tudom. - mosolyogtam majd össze kötöttem a tévét a laptoppal - Hozok valami ropogtatni valót.
- Segítek. - simított végig a derekamon.
Kimentünk a konyhába, összeszedtünk néhány csomag édességet majd visszamentünk a besötétített szobába.
Léna felült az ágy belső felében, félig lecsúszva. Elindítottam a filmet majd hozzá bújva a hasára tettem a fejem.
Léna egy egy csipszet, gumicukrot adott a számba, közben símogatta a hátam.
- Ben. - szólt halkan, felnéztem rá - Ígérj meg nekem valamit.
- Bármit!- ültem fel.
- Ha úgy érzed, hogy nem bírod így gondolkodás nélkül tegyél ellene. - hihetetlen komolysággal mondta ki a szavakat.
- Ilyen nem történhet.- arcát a kezem közé fogtam - De ha megnyugtat, megígérem!
- Köszönöm. - mondta egy csók kíséretében.
Vissza dölve újra hozzábújtam. A combját simogattam.A film tényleg elég nyálas volt, de vele még ez is nézhető.
- Lassan tényleg mennem kellene. - nézett az órára.
Elrepült a nap. Már este fel tíz volt.
- Amanda így is tűkön ül szerintem.
Bizonyára így van, de olyan nehezen tudom elengedni.
- Neee. - nyafogtam - Maradj még.
- Holnap is van nap. - nevetett.
- Dolgozom. A műhelyben és este a bárban.
Kissé elgondolkodott.
- Elmegyek beszélek Amandával, meg valami kényelmesbe bújok.
- Szuper! - örömtáncot jártam.
- De! - kezdte.
- Ne már! Miért van mindig de.
- Szeretném, ha csak egy munkahelyen dolgoznál! Tudom, senki sem vagyok, hogy megmondjam neked mit hogy csinálj. De ki fogsz készülni.
- Igenis kapitány. - csaptam a fejemhez a kezem.
- Olyan bolond vagy. - nevetett és én pont ezt szerettem volna elérni.
- Holnap még megyek éjjelre de szólok, hogy nincs több alkalom. Csak a műhelyben leszek.
- Köszönöm. - csókolt meg majd elindult az ajtó felé.
- Akkor biztos vissza jössz? - mentem utána.
- Ha Amanda is úgy dönt igen. - nézett vissza.
Vissza lépett egy gyors puszira és eltűnt az ajtó mögött.
Bementem összeszedtem az üres csipszes és gumicukros csomagolást aztán elmentem zuhanyozni. Épp egy szál törölközőben léptem ki a fürdőböl mikor a kapucsengő megszólalt.
- Gyere. - engedtem be.
Nem sokkal később kopogott is az ajtón.
- Itt vagyok. - lépett be egy fehér szoknyában.
- Felveszek valamit és én is jövök. - csókoltam meg majd bementem, felvettem egy nadrágot, a törölközőt bedig bedobtam a fürdőbe.⚘⚘⚘⚘⚘
Új részt hoztam nektek remélem örültök.
Elérjük a ranglista 300-as szintjét!?
Én nagyon boldog lennék!
⚘⚘⚘⚘⚘
YOU ARE READING
🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /
RomanceLéna vagyok, gazdag családba született 16 éves lány, akit a szülei még kisgyermekkorában eldobtak maguktól mert fiú gyermeket szerettek volna. Ez volt a bűnöm. Nem vagyok fiú. Csak egy lány. Egy lány a gyermekkoromból.