✒️58.✒️

242 8 1
                                    

Léna

Ben magyarázkodni kezdett. Próbált meggyőző lenni és az utolsó két monológ igazából meggyőzőtt de nem hagyta, hogy bármit mondjak.
Csókkal tapasztaltam be a száját.

- Köszönöm, hogy mindezt megosztod velem. Nem tudom, mit csinálok jól vagy rosszul de az biztos, hogy szeretném ha ugyan annyi gyengédséget, kényeztetést tudnék adni mint amit te nekem.

- Többet is kapok mint amit én valaha is tudok adni. De ígérem igyekszem. - csókolt meg.

Lágyan simogatta az oldalam, hol áttért a melleimre. Érintésétől megremegett a lábam. Nyakam csokólva döntött hátra közben pedig fölém hajolt. Végig csókolta a nyakam, a melleim, a hasam. Olyan kínzóan lassan haladt.
Nem, nem rossz érzés, annyira vágytam rá. Azonnal akartam. Ezért volt kínzó a lassúság.
Hajába túrva, kicsit lejjebb toltam. Ben kapcsolt,  combom széttárta és végig húzta rajtam ujjait.

- Kérlek. - suttogtam vágytól izzó hangon.

Ben masszírozni kezdett, majd ujjazni. Aztán nyelve is csatlakozott.
Hangos nyögések hagyták el a szám. Megfeszült testem jelezte, hogy csúcs közeli állapot áll fent. Nem akartam elmenni így elhúzodtam.
Ben érdekes tekintettel nézett rám.

- Veled akarom. - motyogtam remélve, hogy érti mit szeretnék mondani.

Fordítottam helyzetünkön. Puha ajkait csókoltam éreztem magam rajta. Nyaka legérzékenyebb pontján szívtam, haladva a mellkasára és hasára. Imádom ahogy megfesziti az izmait ahogy ajkaim érintik.

- Gyere. - húzott a derekára éreztem meredező férfiasságát.

Lassan belém vezette magát. Hirtelen fájt de pillanatok alatt elmúlt.
Derekam fogva segítette a mozgásom. Hangos nyögéseit öklét harapva próbálta elnyomni.

- Hallani akarlak. - súgtam rádölve.

Nem kellett sok idő, rájöttem a póz rejtelmeire. Csípőm itt is alkalmazhatom. Ahogy megmozdultam Ben felnyögött. Hangom vegyült az övével, tempósan mozgatott magán.

- Huahah. - nyögött én pedig elégedett mosolyt engedtem felé.

Mozgását lassította, át döntött a hátamra. Derekára kulcsoltam a lábam. Megemeltem a csípőm ahogy teljes hosszban bennem volt, így mégjobban kitölt. Imádom ezt az érzést. Ahogy bennem lüktet. Ahogy remeg attól amit csinálok.
Nyögéseik betöltötték a szobát. Ben egyre erősebbeket lökött. Teste megfeszült, ahogy az enyém is. Talán pillanat különbséggel egyszerre  élveztünk el. Ben lihegve borult le mellém.

- Köszönöm, hogy az enyém vagy. - puszit nyomott az arcomra.

- A tiéd. Örökké. - suttogtam.

Lassan elért az álom. Hozzá bújva, szorosan ölelve aludtam

****

Madárcsicsergős, napsütéses reggelre ébredtem. Ben mosolyogva nézte ahogy ébredezem.

- Jó reggelt szerelmem. - súgta.

- Szép reggel. De jó...

- Tudom. - bújt oda - Négy óta csak nézem ahogy alszol.

- Bár ne ébredtem volna.

- Ilyet ne mondj! - könyökölt fel.

- Fel kellene öltöznöm. - motyogtam.

Lágyan megcsókolt.

- Minden rendben lesz kicsi.

Elmentem zuhanyozni, élveztem ahogy a forró víz átjárja a testem. Tíz percig áztattam magam majd kiszáltam és törölközőbe csavartam magam. Minden ruhám a szobában maradt így ott kezdtem öltözni.
Fehérneműig jutottam mikor Ben belépett.

- Amanda nem talált kiskaput. - motyogta.

Hallatszott a hangján az elkeseredettség.

- Számítottunk erre. - fordultam felé.

Elmúlt a szégyenlősségem vele így nem érdekelt, hogy bugyi melltartóban lát.

- Tudom, de reménykedtem.

- Én is, de valahol tudtam ez.

Ben magához rántva átölelt. A sírás újra rámjött. Próbáltam elfolytani de nem ment. Egyszerűen kitört belőlem a zokogás.

- Neee. Kérlek. - húzott magához még szorosabban.

- Nem akarom ezt. Nem akarok velük menni.

- Tudom. Ígérem megtalálom az utat, hogy vissza jöhess. Csak. Tarts ki egy kicsikét.

- Lassan át kell menni. Felöltözöm. - léptem el tőle és bele bújtam a kikészített ruhába.

- Hozom a bőröndöt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Hozom a bőröndöt. - idult le Ben.

Láttam rajta, hogy ez az egész megviselti.

- Ben. Ha nem szeretnéd végig nézni, hogy elvisznek...

- Odamegyek veled. - jelentette ki.

Megfogtam a kezét így sétáltunk le. Amanda a kapuban várt.
Szinte rohant hozzám.

- Nagyon vigyázz magadra! - borult sírva a nyakamba.

- Te is! És kérek Benre is vigyázz! - újra sírtam én is.

- Azt hiszem jönnek. - szólalt meg halkan Ben mutatva egy terepjáró felé.

- Igen ők azok. - erősítette meg Amanda.

Ben szorosan mögém állt. Amanda a kezem szorongatta. Kiszáltak, apám végig mérte Bent, hogy a derekam fogta. Majd undorodva végig nézett rajtam.

- Kislányom. - indult felém az anyám.

- Ne hívjon így. - léptem el az ölelése elől.

- Csak idő kell neki. - morogta apám mikor anyám aggódó tekintettel rá nézett.

Felém egy mérges pillantás küldött. Jóban leszünk, érzem előre.

Átöleltem Amandát, aki most is könnyeivel küzdött.

- Szeretlek Anya. - mondtam jó hangosan, hogy az a két ember is hallja  akiket szüleimnek kell neveznem.

Amanda persze azonnal sírva fakadt ettől a mondattól. Benhez léptem, magához rántva újra átölelt. Végig simított a hátamon, a fenekemen.

- Elég legyen. Ne fogdosd a lányom. - kiáltott fel közben megragadta a karom és húzott el.

Ben szorosan tartott így nem sikerült a terve. Anyám szólt, hogy hagyjon elköszönni. Tekintetem szúrósan az apámra vezettem, majd vissza Benre. Szemei könnyel gyűltek meg.

- Szeretlek. - lábujjhegyre állva megcsókoltam.

Apám morgással fejezte ki nem tetszését.

- 2 -
Hihetetlen hogy vége! 😥
De jön az Eldobva II.
❤️

(Ez a holnapi rész lenne, de sűrűnek ígérkezik a nap, így inkább most kirakom. Ha jut idő holnap is hozok részt. ❤️)

🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /Onde histórias criam vida. Descubra agora