Léna
Ben csúnya jelenetet rendezett volna odalent. Ezt nem hagyhattam. A szobában folytatta. Valamit tennem kellett, hogy ezt abbahagyja.
- Ő csak akar. - gomboltam ki az ingét - Te meg is teheted. - suttogtam.
Vággyal teli tekintettel nézett rám. Meglepte amit mondtam.
- Lemosom az alkohol szagot. - motyogta a fürdő felé mutogatva.
Tíz perces zuhanyt tartott, talán már ki sem akar jönni. Legalábbis ezt gondoltam. És sikerült teljesen bebeszélni magamnak. Már átöltöztem.Elpakoltam a szanaszét heverő dolgokat de még mindig semmi. Húsz perce volt bent, már teljesen felhúztam magam azzal, hogy bebeszéltem magamnak a hülyeséget így elindultam ki a szobából. Az ajtót lassan nyitottam ki, hogy ne hallja meg ahogy kimegyek. Az udvarra siettem, kerülve a recepciót. Nem akartam, hogy a fiú utánam jöjjön. A hátsó udvarban volt egy nagy tó. A partján padok, kivilágított kis ösvény vezet körbe rajta. Itt sétáltam. Gondolkodtam. Élveztem a csendet.
- Léna?! - hallom meg Ben hangját.
Megfordulok, ott áll mögöttem pár lépésnyire egyetlen gatyában.
- Már körbe futottam az egész kócerájt.
- Miért? - nem értem - Az ablakból is láttál volna.
- Nem néztem, csak kijöttem és nem voltál sehol.
- Azt hittem nem akarsz kijönni amíg ott vagyok. - mondtam őszintén - Illetve gondoltam rá, aztán addig magyaráztam magamnak míg ide jutottam.
- Ne legyél buta. Hideg zuhanyt vettem, hogy józanodjak. - lépett mellém - Délután el kell indulnunk tovább. - húzott magához.
- Az a szemét nem mozdult rád?
- Nem látta, hogy lejöttem.
- Nagyon helyes, a torkát elvágom. - mérgelődött.
- Hagyd már szerencsétlent. - szóltam rá - Inkább menjünk reggelizni.
Bementünk az étterembe. Ben felette a kínálatot. Belém meg egy kis gyümölcssalátát úgy kellett belém könyörögni.
Hamar letudtuk a reggelit aztán felmentünk. Ben azonnal indulni akart de mondtam, hogy legalább egy órácskát aludjon.- Csak ha idefekszel te is. - ütögette meg maga mellett az ágyat.
Szó nélkül odafeküdtem, bekapcsoltam a tévét halkan. Ben elhelyezkedett, fejét a hasamra tette, a felső amit felvettem csak mell alá ér így szabadon simogatta a hasam.
Két perc alatt elaludt. Hallgattam nyugodt szuszogását.Az órás alvásból lett négy óra. Már szét zsibbadtam, de nem mozdultam. Nem akartam felébreszteni. Mocorogni kezdett. Párszor végig simított a hasamon, a combomon és mosolygott.
- Ühm. - bújt még jobban - Mennyi ideje alszom? - kérdezte.
- Olyan négy és fél órája.
- Egy óráról volt szó. - ült fel hirtelen.
Én pedig azzal a lendülettel dőltem el az ágyon.
- Ahhh istenem. - nyöszörögtem.
Érdekesen nézett rám.
- Szanaszét zsibbadt a testem. - mondtam.
- Egész végig úgy feküdtél?! - a tekintete kb felért egy te normális vagy mondattal.
- Ööö ... Igen?! - nevettem kínomban - Nem akartalak felébreszteni.
Egy csókot nyomott a hasamra amit megremegtem. Nem ez nem olyan rossz remegés. Ez a kurva jó érzéses remegés.
CZYTASZ
🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /
RomansLéna vagyok, gazdag családba született 16 éves lány, akit a szülei még kisgyermekkorában eldobtak maguktól mert fiú gyermeket szerettek volna. Ez volt a bűnöm. Nem vagyok fiú. Csak egy lány. Egy lány a gyermekkoromból.