✒ 44. ✒

237 9 0
                                    

Ben

Reggel korábban ébredtem, mint Léna. Rendeltem kávét meg reggelit. Gondoltam majd azzal ébresztem. Ez a tervem meghiúsult, mert a szomszéd szoba lakói pont akkor mikor a reggeliért mentem ki, az ajtónk nyitva volt elkezdtek ajtót csapkodni és üvöltözni. Hallottam, hogy Léna felijedt.
Dühösen csuktam be az ajtót.

- Ben? - szólt reggeli rekedtes hangon.
- Jövök. - toltam be a kocsit amin a reggelink volt néhány szál tulipán kíséretében.
- Hát ez? - dörzsölte a szemét.
- Meglepi ébresztős reggeli akart lenni, de a köcsögök ezt is elbaszták. - dühöngtem.
- Köszönöm! - hajolt oda egy csókra.
Elvette a kavét, lassan kortyolgatta.
- Finom. - mondta - Hány óra ?
- Fél hét. Még van időnk reggelizni.

Befészkeltem magam mellé majd az ölünkbe vettem a tálcákat.

- Csak ezt tudtam intézni. - vettem le a fedőket a tányérokról.

Nutellás amerikai palacsinta banánnal, málnával és áfonyával.

- Ahhhw. - mosolyodott el - A legjobb vagy.

Lassan megreggeliztunk lepakoltam, kitoltam a kocsit a szoba elé és már jöttek is a szépítők.

- Jó reggelt. - köszöntek.
- Akkor én nem is zavarok itt. - csókoltam meg Lénát.

Elköszöntem és lementem az edzőterembe. Valahol le kell vezetnem a felesleges energiákat. Toltam egy két órás edzést majd a bárnál bedobtam egy fehérje turmixot. A tegnapi srác szolgált ki.

- Ha megszeretnéd tartani az állásod, a közeljövőben elkerülöd az ilyen kínos szituációkat! - vettem el az italom.

Az aulában Sambe botlottam.

- Benító! - fogtunk kezet - Hát ezer meg egy éve.
- Azért annyira nem.
- Hol a szerencsés? - érdeklődött rögtön.
- Készülődik. Majd bemutatom.

Sam telefonja csörgött, míg beszélgetett vissza vittam a poharat.

- Muter ne csináld már, mi a francért hagytad inni?! Most ki a faszt küldjek értetek!? - hallottam mikor vissza értem.

- Hívjatok taxit. Old meg. Nem érdekel. - tette  le dühösen.

- Elhiszed ezt?! - fordult hozzám.
- Apád?
- Az hát. A templomnál vannak de apám bebaszott. Így hogy jönnek a lagzira fogalmam sincs.

- Elvihetem őket. - mondtam.
- Négyen vannak. - jelentette ki - Örök hálám.

Ezzel el is indult.
- Majd dumálunk! - intett vissza.

Hát ezt megcsináltad Ben.
+ 1 fő a kocsiban a rendőrök meg hemzsegnek itt. Ki találok valamit.
Vissza mentem a szobába, Léna körül még nagyon sündörögtek. Felkaptam a ruhám meg amikre szükségem van és bevonultam a fürdőbe. Zuhany, haj belő, öltözés, kész.
Feltettem az órám. Na most teljesen kész vagyok. Kiléptem az ajtón, Léna vaníliára emlékeztető parfüme az orromba szállt. Imádom ezt az illatot.
- Ne, még ne! - tolt vissza valaki.
- Csak a táskámhoz mennék, van benne valami. - mondtam.
- Idehozom. - mondta a srác.
- De oda kell adnom...- már itt sem volt.
Benyújtotta a táskát.
- Oda kell adnom valamit belőle. - vettem el.
- Neki? - kérdezte.
- Igen. Elő vettem a díszdobozt.
- Odaadom. - bólintottam és vártam.

- Most már jöhetsz. - nyitották ki az ajtót.

Egy percre lefagytam. Próbáltam felkészülni arra amit látni fogok. Nem sikerült. Kilépve megláttam őt.

🔸Eldobva 🔸/ Mennyből a pokolba /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin