Czas na jedną z trzech części Q&A. Przyszedł czas na pytania do mnie. Muszę przyznać, że są bardzo ciekawe i dziękuję za nie. Miłego czytania!
Q — pytanie
A — odpowiedź
Q: Czy Kacey Brunner to twój pseudonim?
A: Tylko na Wattpadzie, Snapchatcie i Instagramie. Na żywo nikt tak do mnie nie mówi, a szkoda. W końcu to połączenie imion moich dwóch ulubionych bohaterów.
Q: Indentyfikujesz się bardziej z którąś z postaci z Twojej książki?
A: Żadna z moich postaci nie jest w stu procentach podobna do mnie. Mogą mieć jedynie jakieś moje pojedyncze cechy. Więc raczej się z nimi nie identyfikuję, ale zdarza się, że w mojej głowie bardziej kogoś lubię.
Q: Czy dużo rzeczy w książce związanych jest z Twoim życiem?
A: Mhm... To jest trudne pytanie, bo zdarza mi się inspirować moim życiem, jakimiś rozmowami czy zdarzeniami. Ale nawet jeśli już to robię to zawsze dodaję kapkę koloru z mojej wyobraźni.
Q: Wyciągnęłaś coś ze swojej książki?
A: Oczywiście! Nigdy nie należy wątpić w siebie i swoje wartości oraz warto ufać ludziom, których kochamy. Mam nadzieję, że to najważniejsze motta tego opowiadania.
Q: Co myślisz o wolontariacie?
A: Moim zdaniem świetna i bezinteresowna inicjatywa. Co prawda nigdy wolontariuszką nie byłam, ale kilka lat w harcerstwie pokazało mi jak ważne jest, aby pomagać ludziom i zwierzętom. Swoją drogą mam kilku znajomych zaangażowane w takie grupy i tylko ich podziwać! (Tak mówię o tobie Coneface).
Q: Jak oceniasz ludzi, którzy nie potrafią pomagać?
A: Łatwiej byłoby powiedzieć, za co cenię ludzi, którzy pomagają. Ale cóż... Myślę, że warto rozgraniczyć, kiedy ktoś nie potrafi, nie może pomóc innym, a kiedy po prostu mu się nie chce z czystego lenistwa. Nie będę jechać teraz po takich ludziach, bo szkoda moich nerwów, słów i pracy na klawiaturze, ale sami sobie dopowiedzcie ;D
Q: Jaka jest Twoja ulubiona, najulubieńsza książka?
A: To jest to pytanie, kiedy mam ochotę się schować. To jest za trudne no... Powiem tak, że tak najmocniej w pamięć utkwiły mi: "Serce ze szkła", "Maybe Someday" i "Promyczek". I strasznie ubolewam, że nie chcą mi tłumaczyć drugich części lub dodatków ;'(
Z kolei jeśli chodzi o te z Wattpada to lista jest przedługa, kto jest ciekawy to zapraszam do moich list książkowych tam są umieszczani moim ulubieńcy.
Q: Twoja ulubiona postać z Zatraconych?
A: Chyba nikogo nie zdziwię... Michael
Q: Co motywuje Cię do pisania?
A: Wy! Przede wszystkim Wasze komentarze i ogromne wsparcie. Motywują też mnie moje wyrzuty sumienia, kiedy nie piszę nic, np. 24h. Haha!
Q: Jesteś tolerancyjna?
A: Yuuup! Toleruję każdego w różnych postaciach: jednorożców, szyszek, jagód, kosmitów, bakłażanów i innych.
A tak serio – oczywiście, że jestem tolerancyjna.
Q: Ile książek przeczytałaś?
A: Trudno mi powiedzieć... Nie liczę swojej biblioteczki, wypożyczonych książek ani ebooków. Nawet trudno mi szacować, ale sporo. A jeśli chodzi o Wattpada... wydaję mi się, że jakieś tysiąc. Za dużo tego xD
CZYTASZ
Zatraceni | Tom 1
Teen FictionSą jak dwie bajki o smutnym początku. Niby inni, a tak bardzo podobni. Pragnący akceptacji i zrozumienia. Szukający nadziei na lepsze jutro oraz bliskości. Mający przed sobą wiele wyzwań każdego dnia. Obydwoje głęboko skrywający swoje uczucia i emoc...