Czas na drugą część Q&A! Wiem, że ta część miała pojawić się dawno, ale wybaczcie, miałam sporo rzeczy na głowie. Nie traćmy czasu! Zaczynajmy!
PS: Druga część "Utraceni" pisze się bardzo dobrze ;D Kto czeka na 16 maja, na premierę?
Q ― pytanie
A ― odpowiedź
Tymon:
Q: Cześć Tymon! Jesteś gotowy stawić czoła dzisiejszym pytaniom?
A: Oczywiście! O co tym razem pytali?
Q: Jakbyś siebie opisał?
A: Mhmm... Zależy... Wiem, że czasem jestem debilem, który wygląda jakby nie miał serca, ale to tylko pozory. Potrafię być czuły i empatyczny, więc chyba opisałbym siebie jako chodzącą skrajność emocji.
Q: Co sądzisz o tej całej sprawie z Edith?
A: To dość trudne... Ich relacja jest trudna, ale piękna. Choroby, wypadki... Oni naprawdę mają ciężkie życie. I w sumie myślę, że te całe cytaty spowodowały, że los się nagle do nich uśmiechnął.
Q: Co sądzisz o związku Jaspera i Alicii?
A: Jest strasznie, ale to strasznie słodki... Czasem do porzygu. Teraz nie wyobrażam być sobie z Alicią, jesteśmy z innych planet, a nawet chyba galaktyk... No dobra z innych wszechświatów.
Q: Dlaczego masz pecha w znalezieniu dziewczyny?
A: Pytanie z serii dlaczego traw jest zielona. Next! *udaje złośliwego*
Q: Czemu jesteś aż taki świetny?
A: *śmieje się* Geny... Nie wiem. Po prostu jestem Tymon *szczerzy się*
Q: Mógłbyś się umawiać z niewidoma dziewczyną?
A: To jakieś pytanie podchwytliwie? Komu żeście wydłubali oczy? *wygląda na przerażonego* Swoją drogą... Nie chodzi o to czy ja bym się umówił, raczej czy ona umówiłaby się ze mną.
Q: Zależy ci na przyjaciołach? Na kim najbardziej?
A: Mega mi na nich zależy. W sumie czasem bardziej kocham niż moją rodzinę, tę prawdziwą. Wiem to wredne. Na kim najbardziej... każdy jest ważny po innym względem, ale chyba Felixa kocham skrycie jak rodzonego brata.
Q: Kochasz MrsMcKinley?
A: To moją fanka... Znam ją... Czasem jest creepy, ale nie da się jej nie lubić *puszcza oczko i buziaka*
Q: Weź sobie w końcu znajdź dziewczynę!
A: Ludzie... spokojnie... Jeszcze jakaś laska się znajdzie. Chyba *dodaje szeptem*
Q: Nadal podoba ci się Alicia?
A: Yyy... jest piękna i bardzo urocza, ale już mi przeszło to całe "zauroczenie". Jasper o wiele lepiej do niej pasuje.
Q: Masz dziewczynę? Bo ja chętnie cię przygarnę *lenny uśmieszek trzech dziewczyn*
A: Macie pomysł na zbiorową randkę? *unosi brwi* No w sumie mogę na to iść.
Q: Lubisz Harriet?
A: Bardzo fajna dziewczyna. Myślę, że jej przeszłość mocno ją ukształtowała, przez co jest wojowniczką.
CZYTASZ
Zatraceni | Tom 1
Novela JuvenilSą jak dwie bajki o smutnym początku. Niby inni, a tak bardzo podobni. Pragnący akceptacji i zrozumienia. Szukający nadziei na lepsze jutro oraz bliskości. Mający przed sobą wiele wyzwań każdego dnia. Obydwoje głęboko skrywający swoje uczucia i emoc...