•D'L 1•

1.8K 53 42
                                    

Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~

•Öhm!Evet bebeklerim yeni bir smut hikaye ile sizlerle birlikteyim.
Bu hikayede desteklerinizi esirgemeyin ve bana bolca destek olun.
Hepinizi çok sevdiğimi bilin.Sizi seviyorum.🌸•


Sıradan bir kızdım.Ama sıradan olmayan eşsiz 2 tane arkadaşım vardı.

Lucas ve Wonho.Üniversitede bana sahip çıkan 2 erkek.

Seviyordum onları.Lucas'ı kardeşim.Wonho'yu da abim olarak görüyordum.


Üçümüzün bölümleri farklıydı.Ben dans bölümündeydim.Lucas basketbol Wonho ise yüzme.

Ah,bir diğer önemli kişiden bahsetmeyi unutmuştum.

GuanLin.Benim gözümü kör eden sevgilim.

Ona tam 1 yıl boyunca aşıktım.Onun sevgilisi olmak için binbir taklalar atıyordum.

GuanLin okulumuzun yani yüzme bölümünün en güzide çocuğuydu.


Ne olduysa oldu ben bir cesaret topladım ve GuanLin ile konuşmaya karar verdim.

Wonho ve Lucas yüzme salonuna gitmemem konusunda çok katılardı.Çünkü yüzme bilmiyordum.

"Şşt!Nereye böyle Seula?"kolumu sertçe tutup beni koridorun ortasında durduran Mingyu'ya baktım.


"Bu yolun sonu nerde bitiyorsa oraya."diyip kolumu çekeceğim sırada izin vermedi.


"Buraya geldiğinden Wonho'nun haberi var mı?"demesiyle onu ittim.

"Sakın.Sakın Wonho'ya söyleme."
dedim.Güldü ve çenesini kaşıdı.


"Wonho olmasaydı bir gece teklif edebilirdim.Ama bu sefer görmezden geleceğim."


Yanağımı sıktığında elini geri ittim ve yoluma devam ettim.

Yüzme havuzunun oraya gelince hırkamı çıkardım.


Saydam kapıdan GuanLin'i izlemeye başladım.

Akşamları antrenmandan sonra tek başına alıştırma yapardı.


"Ah Seula.Senin için üzülüyorum."Daniel'in nefesini arkamda hissedince ona döndüm.


Diliyle dudağını yalayıp güldü."Ağda mı yaptırdın?Bacakların mükemmel gözüküyor."



İşte bu da GuanLin'in en yakın arkadaşı Daniel.Çok çıkarcı ve olabildiğince sapık biriydi.



Onu susturmak için tonlarca para veriyordum."Yok.Daha gitmedim.
Haftaya gidersem senide çağırırım."




"Hadi ama bebeğim.Buradan izlemek çok koyuyor olmalı?"beni kışkırtması aşırı sinirlenmeme sebep oluyordu.



"Şimdi sen ikile.GuanLin'le konuşacağım."beni ciddiye almayıp kahkaha atmaya başladı.


Elini karnına götürdü ve zorda olsa konuştu."Delir..Delirdin mi?Seni siklemez bile."



"Neden siklemeyecek?Erik gibiyim maşallah."dediğimde beni süzdü."Orası doğru."



"Ama göğüslerin çok küçük.GuanLin büyük göğüs seviyor."dediğinde koluna vurdum.



"Ben gidiyorum.Sakın gelip bizi bölme."diyip kapıyı açtım ve içeri girdim.Tanrım nefes alamıyordum.




GuanLin'i etrafta göremeyince soyunma odasındadır diye düşünüp oraya doğru ilerledim.


Tahminlerim doğru çıkmıştı.GuanLin'i üstünüz görünce afalladım.Vücudu harikaydı.




"Oh?Buraya kızların girebildiğini bilmiyordum."diye sorduğunda kalbimin atışı değişti.




"Ah,Ben şey."diye kekelemeye başladım.Cidden tam bir aptaldım.


Tişörtünü giyerken sormam için bana bakmaya devam etti."Seninle konuşmak istiyorum."



Aferin Seula!İşte böyle kızım.Kekelemek,heyecanlanmak ve saçmalamak yok."Ne hakkında?"



"Ben.Nasıl desem?"ne diyeceğimi bilemedim ve sustum."Sende mi benimle yatmak istiyorsun?"



"Ne!Hayır."diye çıkıştığımda şaşkınca suratıma baktı."Ne o zaman?Konuşacak mısın?"



"Tamam..Ben senden hoşlanıyorum."
bana normal bir şekilde bakmaya devam etti.




"Yani?"hiç şaşırmamış olması ve umursamamazlığı beni delirtiyordu.
"Sevgilim olur musun?"



"Evet olurum."dediğinde bütün organlarım durdu.Dalga mı geçiyordu.


"Sen ciddi misin?"dediğimde çantasını aldı ve önümde durdu."Evet."



"Ama bir şartım var.Tişörtünü çıkart."aval aval suratına baktım.


Seula?Sakın.Böyle bir aptallığı sakın yapma.Ama yapmak zorundayım.Üzgünüm.



Ellerimi belimin altına geçirdim ve tişörtümü yavaşça kaldırdım.GuanLin ise keyifle beni izliyordu.



Mor sütyenim ve küçük göğüslerim gözlerinin önünde öylece duruyordu."Orta.İdare eder."



"Efendim?"diye sorduğumda bana baktı ve belimden çekip dudağımdan öptü.




"Artık benim oldun."diyip gittikten sonra aynı pozisyonda kalmaya devam ettim.Büyü yapmıştı sanki.



Kıpırdayamıyordum.Bedenim kaskatı kesilmişti.Kendime gelince hızlıca tişörtümü giyip salondan çıktım.



Yurda geldiğimde sessizce içeri girdim.NanHee uyuyordu.


NanHee benim oda arkadaşımdı.Çok samimi olmasakta kontrol zamanlarında birbirimizi koruyorduk.



Güzel bir gün.Güzel bir uyku.1 yıldır sevdiğim çocuk artık benim sevgilim olmuştu.Benden mutlusu var mıydı?

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin