•D'L 28•

569 31 74
                                    

Görsel Mingyu•
Keyifli Okumalar diliyorum~


Sınavdan çıkınca Nan Hee ile sınav hakkında konuştuk.Gayet güzel geçmişti.




Lucas ve Wonho yanımıza gelince yanımdaki sandalyeyi çekip Lucas'a el yaptım.





Yanıma gelip oturunca Wonho'da Nan Hee'nin yanına oturdu."Sınavın nasıl geçti?"




Bu soruyu Lucas'a sormuştum."Fena değil.Bütün sınavım hyunga kopya vermekle geçti."




Wonho ile göz göze gelince yutkundum.Bana 32 diş sırıttığında anlamadım.





"Mingyu!"diye bağırdım.Kantinin çıkışında durdu ve bana döndü.Masadan kalkıp yanına gittim.





"Naber?"diye sordum.Güldü ve elini saçıma götürdü."Sen beni hatırlamıydın güzelim?"





"Hemen yılışma be!"elini ittim ve güldüm."Bana ne zaman matematik çalıştıracaksın?"



"Bilmiyorum.Senin gibi birkaç kişi daha istiyor.Malum matematik dahisiyim."dedi.




"Öncelikli olmam için ne kadar istiyorsun?"dedim.Kafasını salladı.



"Benim olsan yeter aslında."gözlerimi devirip kenara çekildim.İnsalar bize çarpıyordu.




"Yada bir öpücük."dedikten sonra elini yanağıma götürü yaklaşmaya başladı.





Öpmeyeceğini bildiğim için tepki vermedim.Anında bağırdığında kafamı çevirdim.




Wonho Mingyu'nun elini bükmüş tam yumruk atıyordu ki onu durdurdum.




"Bıraksana çocuğu!"dedim bana baktı ve Mingyu'yu bıraktı.Elimden tutup götürdü.





"Naptığını sanıyorsun!"sınıfın kapısını kilitleyip bana döndü.




"Sana benden başkasının dokunmasını istemiyorum."
sakince sıralardan birine yaslandı.





"Ne hakla bana karışıyorsun ya!"güldü ve kafasını bana çevirdi.





"Hala anlamıyorsun değil mi?"bana yaklaşmaya başladı."Neyi?"




Ellerini iki yanımdan geçirip suratıma eğildi."Sen benimsin Seula.Bundan sonra başının belasıyım."





"Platonik aşkın umrumda değil."dememle kahkaha attı."Sende bana aşık olacaksın."




Onu itmek için hamle yaptığımda aramızdaki mesafeyi kapattı."Yine mi öpeceksin?Tek yapabildiğin bu!"




"Sınırlarımı zorlama istersen.Bir daha erkeklerle muhattap olduğunu görmeyeceğim.Hadi şimdi güzelce dersine git bebeğim."






"Emir cümlelerinden nefret ediyorum.Ben senin sevgilin değilim.Karışma bana!"




"Olacaksın."dedi.Bu sefer onu itmeyi başardım."Zorla mı?"




"Hayır.Kendin geleceksin."dediğinde gözlerine baktım.Bakışları tam ve netti.





Kapının kilidini açtım ve sınıftan çıktım.Dedikleri beynimin içinde zonkluyordu.




Ona aşık olmak istemiyordum.O benime en yakın arkadaşım olarak kalsa olmaz mıydı?




Derdimi anlatabileceğim tek kişi Lucas'tı.Bu yüzden onun yanına gittim.




Antrenmanın bitmesini bekliyordum.Telefonumla oynamaya başladım.





Sonunda antrenman bittiğinde kafeye geldik."Ne konuşacaksın benimle?"





"Wonho.Bana sahip olmaya çalışıyor.Ona aşık olacağımı söylüyor.Erkeklere yaklaşamazsın diyor. "




"Sen zaten ona aşıksın Seula.Hala bunun farkında değil misin?"demesi beni sinirlendirdi.





"Yok öyle birşey!İkiniz bana komplo mu kuruyorsunuz?"diye bağırdım.



"Ben ikinizede eşit davranıyorum bi kere."beni güldürmeye çalışıyordu.




"Komik değilsin.Durum ciddi.Onun sevgilisi olduğumu düşünüyor!"gözlerini devirdi.





"Seni sahipleniyor.Çünkü sana aşık.Anladın mı bebeğim?"dediğinde kafamı salladım.





"Bugün Wonho'nun evinde kalacağız.Annenlere haber ver."demesiyle ona baktım.





"Hayır be!Gelmem ben.Hem niye?."dedim."Babası bugün eve gelebilir.Tartışabilirler."





"Ah!Haklısın.Rae Won amcanın bu kadar duygusuz olduğunu bilmiyordum."diyip suyumu içtim.





Eskiden yani Wonho'nun annesi ölmeden önce o kadar iyi biriydi ki.Wonho'nun saçının teline zarar gelse dünyayı yıkardı.






Ama Lee Sul teyze öldükten sonra çok değişti.Wonho'ya ayrı ev tuttu.Başka kadınlarla görüştü.O dönemlerde Wonho çöküş yaşadı.






Lee Sul teyze ölmeseydi hayat Wonho için daha yaşanabilir bir hale gelebilirdi.Ama şuan onun acısı çok fazlaydı.






"Wonho arıyor kalk gidelim."hesabı masaya koyup kafeden çıktık ve Wonho'lara gittik.






"Onları ayıracağım."Wonho ve Lucas konuşuyorlardı.




"Saçmalama hyung."diye söylendi Lucas.Wonho ile iletişim kurmamaya karar vermiştim.






"O kadını bu eve sokmayacağım Lucas!Annemin üzerine başka bir kadın getirtmem!"diye bağırdı Wonho.





Onun için üzülüyordum.Babasının kadınlarıyla mücadele ediyordu.Hatta bir keresinde ayrılması için tonlarca para vermişti.





Şimdiki planı ne merak ediyordum.

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin