•D'L 24•

539 34 86
                                    

•Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~

"Babamın attığı tokattan mı bahsediyorsun?"diye sorduğunda ağzım açık kaldı.




"Sadece o kadarını mı hatırlıyorsun Wonho?"dedim.Beni öptüğünü hatırlamıyor muydu?



"Evet Seula.Başka birşey mi oldu?"kafamı iki yana sallayıp onu odadan çıkardım.


Yalan söylüyordu.Hatırlamamsı mümkün değildi.Dün birlikte babasının yanına gittik ve o içki yada herhangi birşey içmemişti.



Ne yapmaya çalışıyor bilmiyordum.Sadece bu olay canımı sıkıyordu.




-Lucas beni dinle!

+Tamam.Sendeyim.

-Wonho beni öptüğünü hatırlamadığını söylüyor.

+Ciddi misin?Rahatladım.

-Ne diyorsun?

+Yüz yüze konuşalım.Geliyorum.


Telefonu kapatıp üzerime birşeyler giydim.Bugün derslere girecek kafada değildim.



"Üstüne gitme.Zaten hatırlamıyor."Lucas geldiğinden beri beni delirtiyordu.



"Öylece bitiremem anla Lucas!"
haykırışlarım odayı kaplıyordu.




"Basit bir öpücüktü Seula!Bunda büyütecek ne var?"demesiyle artık bardak taştı.



"Basit mi?Tamam senin için basit bir öpücük!Ama benim duygularım ne olacak Lucas!Düğümlendim!Çözemiyorum!"



"Ne?Ne duygusu?"afallayarak sorduğunda yatağa oturdum.Bıktım artık.



"Wonho öptüğünden beri içimde bilmediğim bir his oluştu.Anlayamıyorum!"




"Unutacaksın Seula.Mecbursun."ona döndüm."Lucas.Aşık olduğumu söylemedim."



"Olmak üzeresin."dediğinde cevap veremedim.Ben ve Wonho'ya aşık olmak?



"Yok öyle birşey."diyip ayağa kalktım."Ben gidiyorum."



Birşey demedim ve camdan bakmaya başladım.Lucas'ın gittiğini duyunca arkamı döndüm.



Üzerime birşeyler giyip pratik odasına gittim.Kafamı dağıtmam gerekiyordu.



Dans ederken ağlamamı durduramamam beni zorluyordu.



Bileğimi burkup yere düştüğümde kalkmak istemedim.Tanrı aşkına neler oluyordu bana böyle?



İçeri elinde su ve çikolata ile Wonho girdi.İçimde bir elektriklenme oluştu.Kalbim hızla atmaya başladı.




Yanıma geldi ve ayak bileğimi tuttu."Acıyor mu?"


Hızla ayağımı çektim.
"Acımıyor."ayağa kalkarken biraz sendelemiştim.


"Revire gidelim mi bebeğim?"
demesiyle nefesimi tuttum.



"İstemiyorum Wonho."hırkamı alıp odadan çıktım.Oda arkamdan beni takip ediyordu.



Bir anda arkamı dönünce burun buruna geldik."Beni takip etm-"




"Canım sıkkın.Bişeyler yapalım."dediğinde onu ittim.




"Git Lucas'la yap."ona sürekli ters cevaplar vermem dikkatini çekmişti.Kolumdan tutup döndürdü.



"Benimle düzgün konuşacak mısın?"sert ve keskin gözlerine baktım.



"Beğenmiyorsan muhattap olmazsın."arkamı döndüm ve yürümeye devam ettim.



"Tamam regl günün.Hatırladım."
kolunu omzuma attığında sinirlendim.



Regl günümdü ama bu tepkilerim o yüzden değildi.Sadece onu kendimden uzaklaştırmak istiyordum.




"Sana pasta alacağım."dediğinde elimi çektim.Beni kafeye götürüyordu.



Pastam geldiğinde yemeye başladım.Eli dudağıma değdiğinde ona döndüm."Napıyorsun!"



"Dudağına bulaşmış güzelim."
dediğinde elini ittim."Kendim temizlerim."



"Seula yeter.Ne istiyorsun benden?"diye sormasıyla çatalı sertçe bıraktım.



"Benden uzak durmanı."söylediğim şeyle gözlerindeki kırgınlığı fark ettim."Ben öyle demek istemedim."



Ayağa kalktığında kolundan tuttum."Yanlış anladın Wonho."



"Daha önceki hareketlerinden anlamalıydım.Özür dilerim."dedi.Onu çok üzmüştüm.




"Hepsi benim hatam."diyip gülümsedim.Tanrım kalbim şuracıkta patlayacaktı.




Gönlünü alamasamda belli etmedi ve arabaya bindi.Bende yanına bindim ve kafamı cama yasladım.




"Akşam bara gidelim."diye bir soru attım."Bunu sen mi söylüyorsun?"



Kafamı salladım.Lucas gülerek cevapladı."Uslu duracaksan tabikide."




Biz konuşurken Wonho telefondan birşeylere bakıyordu."Bende kafamı dağıtırım."




"Nasıl dağıtacaksın?"diye sordum Wonho'ya."Bir kız ile sevişirim."




Dediği şeyle Lucas bana döndü.Kıskandığımı ve üzüldüğünü belli etmemeye çalıştım.




Ayaklarımı yere vurup mutfağa gittim.Lucas'da arkamdan geldi ve kapıyı kapattı.




"Amacı ne bunun Lucas?Artık dayanamıyorum!"dedim.Ne sevişmesi ya.



"Sana ne oluyor?İstediği kişiyle sevişir."demesiyle birşey demedim.Doğru söylemişti.Banane!




"Seula dediklerimi unutuyorsun galiba.Wonho'dan uzak dur."diye ekledi.



"O benden uzak dursun!Sürekli yakın hareketler yapıyor.Kalbim patlayacak diye korkuyorum."



Lucas bir kaç saniye bana baktıktan sonra cevap verdi."Çok geç."


"Çok geç?"anlamayan gözlerle baktım."O 3 yıldır senden uzak duramıyor.Sana deli gibi aşık."

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin