•Görsel Lucas•
Keyifli Okumalar diliyorum~"Babanın yanında çalışacaksın öyle mi?"diye sordum.
"Evet.Asistanım olmak ister misin bebeğim?"dediğinde kafamı iki yana salladım.
"J-Hope ile görüştüm.Onunla birlikte çalışacağım."sinirden damarlarının kabardığını gördüm.
Sırıtıp tabağımı aldım ve makinaya koydum.Ellerini yanlarımdan geçirip sıkıştırdı.
"Ne zaman aldın bu kararı?"diye sorduğunda tezgaha oturdum.
Kalçamdan tutup kendine çekti ve erkekliğine bastırdı.Bende yakasından tuttum."Bir kaç gün önce."
"Benim neden şimdi haberim oluyor?"gözlerimi devirdim.
"Böyle yapacağını bildiğim için kesinleşmesini bekledim."bana yaklaşmaya başladı.
"Onunla çalışmanı iste-"dudağından öptüm."Sana sorduğumu hatırlamıyorum."
İneceğim sırada kolumdan tutup durdurdu."Geçen gün ne kararı almıştık?Unuttun galiba."
"Unutmadım.Ama bu benim işim olacak.O yüzden saygı duy."bu sefer yanından geçtim.
"Evlenince o işten çıkacaksın."diye bağırdı arkamdan."Niye?"
"Çünkü çocuklarıma bakacaksın."dedi.Lucas'ın yanına oturdum.
"Çocuklarına?Kaç çocuk yapacaksınız lan?"Lucas'ın sorusuna büyük bir zevkle cevap verdim.
"Bilmiyorum.Eğer onu durdurabilirsem en az 5 çocuk."dedim.Wonho bana baktı.
"Hergün bir çocuk yapacağım."dil çıkardım.Seks meraklısı sapık!
Wonho babasının yanında çalışacaktı Lucas ise daha karar vermemişti.
Aslında Lucas da Rae Won amcanın şirketinde çalışabilirdi.Rae Won amca gayet güzel bir teklifte bulunmuştu ona.
"Nereye gidiyorsun bebeğim?"
Wonho'nun uyandığını fark etmemiştim."Annemin yanına.Evleneceğimizi söylemem lazım."dememle sıçradı.
"Bende geliyorum."dediğinde suratını avuçlarımın içine aldım.
"Ben halledeceğim."ellerini belime dolayıp dudaklarıma yöneldi.Karşılık verdim.
Yatağa yatırdığında dudaklarından ayrıldım."Gitmem gerek.Daha sonra."
"Çabuk ve iyi haberle gel."ona el sallayıp evden çıktım.
"Hayır dedim Seula!Evlenemezsin!"annem bir türlü izin vermiyordu.
"Ya baba!Birşey desene."dedim."Kızım daha çok erken değil mi?"dedi babam.
"Evet haklısınız.Ama Wonho ve ben evlenmek istiyoruz."diye direttim.
"Tamam Wonho'yu tanıyoruz güveniyoruz ama bu kadarı fazla kızım!Siz çok yakın iki arkadaşken nerden çıktı bu sevgili evlilik?"
"Wonho hiçbir zaman beni arkadaşı olarak görmedi.O bana yıllardır aşık anne!Ben ise ona olan hislerimi daha yeni fark etmiştim."
"Neyse ne!Evlenmeyeceksin!"annemi ikna etmek taşa kafa atmaktan daha zordu!
"Anne lütfen.Lütfen!İzin ver.Pişman olmayacaksın."sakince konuştum.
Annemin de yumuşadığını görebiliyordum."Pekala.Ama 3 ay sonra evleneceksin."
Çığlık atıp anneme sarıldım.Onlarla vedalaşıp iyi haberle Wonho'nun yanına döndüm.
Koltukta onları boğuşurken gördüğümde gülümsedim.İki çocuk gibi şakalaşıyorlardı.
Wonho beni görünce yanıma geldi."Ne oldu?İzin verdi mi?Benim misin?Zaten benimsinde.Ta-"sözünü dudaklarımla kestim.
Lucas alkışladı ve"Woaw!Bu izin verdi demekti galiba!"dedi.
"Tarihi bir an önce alalım."meyve tabağıyla birlikte yanlarına gidip oturdum.
"3 ay sonra diye konuştuk Wonho.Daha fazla kurcalama istersen."diyip ağzına üzüm verdim.
Bacaklarıma yattı.Meyve tabağını Lucas'a verdim ve saçlarıyla oynamaya başladım.
Evlilik benim için ciddi birşeydi ama Wonho bunun farkında değildi.Neden bu kadar direttiğini anlamıyordum.
Aklımda deli düşünceler dolanıyordu.Ya benimle sadece seks için evleniyorsa?
Gerçekten beni kadını olarak istiyor muydu yoksa seks için mi öğrenmem lazımdı.
Ama şurda bir gariplik vardı.Benimle seks için neden evlensin?Onu seks raddesine gelince hiçbir zaman durdurmadım.
Galiba beni gerçekten seviyor ve evlenmek istiyor.Teorilerim bunlardı.Ben ona güveniyordum.
Beni sevdiğini hissedebiliyordum.Beni her zaman sahiplendi.Korudu.Aşkını esirgemedi.
Kolumun dürtülmesiyle yerimden sıçradım.Lucas parmağıyla bana Wonho'yu gösterdi.
"Uyumuş.Ne yapacağız?"diye sordu."Burada uyusun.Uyandırmayalım."
"Peki.Hadi gidelim."dediğinde kafamı salladım."Sen git ben yanına kıvırılırım."
Onu yanağından öptüm ve Wonho'nun yanına kıvrıldım.Mırıldanıp küçük bir bebek gibi göğsüme yattı.
Gülümseyip onu kollarımın arasına aldım ve kulağına fısıldadım.
"Erkeğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfic"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...