•Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~Kız ağlamaya başlamıştı.Hiç üzülmemiştim çünkü kaşarlık yapıyordu.Eğer öyle yapacaksa hiç sevmeseymiş.
Gerçi sevdiğinden bile şüpheliydim.Sadece göt vermek istiyor da olabilirdi.
Ben Wonho'yu böyle kızlara yem etmek istemiyordum.Kız dibimize girip ağladığını göstererek işine devam etti.
Wonho gözlerini kızdan ayırmıyordu.Elinden tuttum ve kaldırdım.Elimi geri itti.
"Eun.Bundan sonra gelme.Babama da ne demek istiyorsan de."dediğinde şaşkınca baktım."Wonho Bey?"
"Yeterinde açık değil mi?Git diyorum."Wonho sakince ikaz etti.Eun ağlayarak evden çıktı.
"Oldumu istediğin?"dediğinde Lucas yanımıza geldi.Birşey demedim.
Döneceğim sırada masaya çarptım.Masadaki bardak düştü ve kırıldı.Yerdeki parçaları alacağım sırada beni kaldırdı.
"Kırdın işte!Bırak."diye bağırdı ve parçayı elimden hızlıca aldı.Aniden almasıyla elim kesildi.
Canım acımıştı ama Wonho'nun böyle gereksiz bir konu için beni kırması kadar değildi.
Lucas elimi tuttuğunda geri çektim.Wonho'ya döndüm.
"Sana yenisini alırım.""Nereden bulacaksın?"demesiyle gözlerim dolmaya başladı."Wonho hyung.Alt tarafı bir bardak."
"Olabilir.Ama kırması gerekmiyordu!"bağırdığında geriledim."Bilerek yapmadım."
"Ver şu elin-"geri çekildim ve odaya çıktım.Kanları bir peçeteye sarıp yere attım ve çantamı alıp aşağı indim.
Wonho beni gördüğünde ayağa kalktı.
"Elini sarsaydın bari!""Beni düşünmek sana mı kaldı?"dedim ve evden çıktım.Lucas arkamdan geldi.Motoruna bindim ve gözlerimi kapattım.
"Babanın haberi var mı Lucas?"diye sordum ve bana verdiği bikiniyi giydim."Burayı babam bana aldı.Birşey olmaz."
Lucas beni yüzme salonuna getirmişti.Derin olmadığı için yüzebilirdim.
Havuza girdim ve dibe batıp ayaklarımı kendime çektim.Lucas yiyecek birşeyler almaya gitmişti.
Nefesimi tutma konusunda iyiydim.Bu yüzden birkaç dakika boyunca suyun altında kalabilirdim.
Zengin olmak mutlu olmak anlamına gelmiyordu.Sevgilinin olması mutlu olduğun anlamına gelmiyordu.
Güzel ve seksi olman mutlu olduğun anlamına gelmiyordu.Mutluluk kolay elde edilebilirdi.Ama çok sürmezdi.
Birinin çekmesiyle kollarımı ona doladım ve öksürmeye başladım.
"Kafayı mı yedin!""Ben.Sadec-"Lucas kafamı omzuna bastırdı ve sarıldı."Çok korktum."
Havuzdan çıktığımızda kendimi suçlu hissettim.Lucas'ın suratına bakamıyordum.
"Sevdiğin tatlılardan aldım."dedi ve meyveli pastayı uzattı.
Aldım ve yemeye başladım.
"Neden öyle birşey yaptın?""Ben sadece dinlenmek istedim."yoksa intihar ettiğimi falan mı düşünüyordu?
"Ben lavaboya gidiyorum.Sende gir güzelce yüz.Sakın saçma birşey yapma."
Kafamdan öptü ve gitti.Su içtikten sonra tekrar havuza girdim ve öylece içinde yürümeye başladım.
Işıklar kesildiğinde hiçbirşey göremedim."Lucas!Lucas!"
Korkum git gide artarken ilerlemek için adım attığımda suya biri girdi."Lucas?"
Cevap vermeyip bana doğru yürümeye devam etti.Onu göremiyordum ve korkuyordum."Lucas?Hiç komik değil!"
Havuzun altından ışıklar açıldığında havuzda kimseyi göremedim.Hayal mi görüyordum?
Arkamdan birisi bana sarıldığında kas katı kesildim.Elindeki dövmeyi gördüğümde güldüm.Wonho.
"Korkuttum mu?"dediğinde ona dönmek istemedim.Çünkü kalbimin sesini duymasından korktum.
"E..vet."beni belimden kendine çevirdiğinde yüzüne bakmadım.
Elimi aldı ve öptü."Lucas mı sardı?"dediğinde kafamı salladım.
Islak saçları.Vücudundan havuza akan su damlacıkları onu arzulamama sebep oluyordu.
Onu ittim ve suda yürüdüm.Arkamdan gelip durdurdu."Seula.Seni incitmek istemedim."
"Ah,Sana kızmıyorum."dedim ve gülümseyip elimi çektim."Neden kaçıyorsun?"
"Ben..Uzun zamandır yüzüyordum.Biraz oturacağım."
havuzdan çıktım.Kapalı havuz olduğu için içerisi çok havasızdı.Havlumu alıp dışarı çıktım.
Lucas neredeydi?Tuvalete diyip benle Wonho'yu başbaşa bırakmak için yalan mı söylemişti?
Neden Lucas bana sarılınca kalbim hızlı atmıyordu?Wonho sarılınca herşey duruyordu.İkisi benim için eşitti.
Ah!Bilmiyorum.Kafam inanılmaz karışık.Daha gidip GuanLin'e teşekkür edecektim.
"Üşüteceksin."Wonho sırtıma bir havlu daha koydu ve yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...