•Görsel Hyuna•
Keyifli Okumalar diliyorum~Haftada 2 gün J-Hope ile pratiğe gidiyordum ve dansta inanılmaz şeyler kaydetmiştim.
Hafta sonu bunu kutlamak için lüks bir bara gittik.Aslında lüks derken Wonho'nun babasının barına gelmiştik.
"Wonho'nun yanındaki kim?"diye sordum Lucas'a."Babasının kuzeninin kızı."
"One ya?Hem Wonho ne ara babasının akrabalarıyla bu kadar yakın oldu?"kıza sinir olmuştum.
"Ay bak birde yanımıza getiriyor."dikleştim ve gülümsedim.
"Sizi Hyuna ile tanıştırayım.Lucas'ı zaten tanıyorsun canım.Buda Seula benim bebeğim."gülümseyip elimi uzattım.
"Merhaba ufaklık."dediğinde gülümsemem suratımdan silindi.Sensin ufaklık!1.50 boyu var bana laf atıyor!
"Seula 1.70."şu Lucas'da olmasa ne yapacağım?Ağzını yüzünü yediğimin çocuğu ya.
"Ben bi sevgilimi alıyım."Wonho'yu elinden tutup masadan uzaklaştım.
"Kim o?Bana niye daha önce bahsetmedin?"dedim.Belimden tutup kendine çekti.
"Burada karşılaştık.Babamın barında çalışıyormuş.Sen kıskandın mı?Hyuna kıskanacağın en son kız Seula."
"Benim yerime karar vermeyi bırak."çenemden tutup dudağıma yaklaştı.
Çenemdeki elini ittim."Seula.Hyuna öyle biri değil.Ayrıca benden büyük."dedi.
"Bu devirde yaş mı kaldı?"elimi tuttu."Saçmalıyorsun.Sinirleniyorum."
"Eve gitmek istiyorum."onu itip masaya döndüm.Çantamı alıp bardan çıktım.
"Seula benimle geliyor hyung.Yoksa siz tartışacaksınız biliyorum."Lucas'ın koluna girdim."Tamam Lucas."
"O kıskançlıklarını bir kenara bırak Seula."çantamı yere attım."Diyene bak!"
"Bana gözü değen biri bile olsa gidip dövüyorsun ya da gelip bana kızıyorsun.Sen istediğin gibi davranıyorsun.Ben niye yapamıyorum!"
"Yap!İstediğin gibi kıskan ama Hyuna olmaz!O benim flört edeceğim birisi bile değil."kimi kandırıyor bu!Hyuna'nın ona olan bakışlarını gördüm!
"Tamam Hoseok!İstediğin gibi olsun."yukarı çıkacağım sırada arkamdan bağırdı.
"Yarın Hyuna parti verecek.Kafanı toparla!"döndüm ve dil çıkardım."Mini etek giyeceğim!"
"Bok giyersin."diyip güldü.Lucas ise anırmaya başladı.Ayağımdaki topukluyu kafasına attım."Ben naptım ya!"
"Her boka gülüyorsun Lucas!"ayaklarımı vura vura odama çıktım.
Banyo yapıp üstümü giydim.Wonho çoktan uyumuştu.Gidip yanına yattım ve dudağından öptüm.
"Sinirin geçmiş."dediğinde omzuna vurdum."Uyumuyor muydun gerizekalı!"
"Elin ne kadar ağır.Omzum çöktü."dedi ve omzunu tuttu."Oh!İyi olmuş."
"Dudaklarını parçalamamı istemiyorsan sus."ona kızgınca baktım."Nasıl yapacaksın?"
"Altıma alacağım ve ellerini tutup parçalayana kadar öpeceğim."hemen arkamı döndüm.
Belime sarıldığında kafamın altındaki elini tuttum ve gözlerimi kapattım.
Giydiğim siyah mini etekle Wonho'yu delirtiyordum ve inanılmaz eğleniyordum."Çıkar şunu!"
"Sana dün giyeceğimi söyledim sevgilim."dedim.Bacak bacak üstüne attım.
"Son kararın mı?Çıkarmıyor musun?"dediğinde kafamı salladım.
"Lucas 2 dakika gözlerini kapat kardeşim."Lucas gözlerini kapattı.Wonho bana döndü.
Koltuğa yatırıp bir eliyle ellerimi tuttu diğer eliyle eteğimi çıkarmaya çalıştı."Moron!Bırak beni!"
Cırt sesi duyduğumda dehşetle eteğime baktım.Paramparça olmuştu."O kaç para haberin varmı!Pislik!"
"Başka giyeceğin mini etek var mı sevgilim?"dediğinde yutkundum.Yastığı alıp kalçamı kapattım.
"Yemin ediyorum delisin!Deli!"koşarak yukarı çıktım.Şort ve yarım bluz giyip aşağı indim.
"Ne kadar güzel olmuşsun bebeğim.Çok kısa olmamak kaydıyla istediğini giyebilirsin.Ben izin verdikçe."
"Bana bir etek borçlusun."dedim.Elimi tuttu ve yanına çekti."Sütyen alsam?"
Elimi çekeceğim sırada beni daha çok kendine çekti."Şaka yapıyorum.Senin zevklerin gayet iyi."
Ay yemin ederim tam bir sapık!Resmen eteği götümde parçaladı.İnanabiliyor musunuz?
Hyuna itici bir gülümsemeyle kapıyı açtığında derin nefes aldım.Niye kıza bu kadar sinir oluyorum?
"Hoşgeldiniz.Sizi bekliyordum."diyip Wonho'yu elinden tuttu."Bizimi Wonho'yu mu belli değil."
Tanrım ben bu kızı öldürmeden bu gece bitsin nolur!Birde sevgilimin elini tuttu.
Sessizce Lucas'a söylediğimde güldü."Eğlenmene bak güzelim."
"O saçlarını yolmadan bana eğlence yok Lucas."dedim.Gidip Wonho'nun elini tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...