•Görsel Wonho•
Keyifli Okumalar diliyorum~"Dayan birtanem dayan nolur."Wonho'nun dedikleri beni teselli etmiyordu.
Karnıma giren cam parçası canımı acıtıyordu."Aradım geliyorlar."
"Ne zaman gelecekler lan!Yarım saattir bekliyoruz."Wonho telaşlanmaya başlamıştı.
İkisinin bağırışmaları beni geriyordu."Çıkarın şunu karnımdan!"
Wonho ellerini saçlarından geçirip öteye gitti.Ağladıkça cam daha çok batıyordu karnıma.
"Çok kanıyor Lucas.Korkuyorum."
Wonho'nun çaresiz sesi beni delirtti."Çıkarın dedim!"tekrar bağırdım.Wonho koşarak yanıma geldi.
Karnımdaki camı çıkarmak için elimi götürdüm."Dokunma!Dokunma.Tamam gelecekler bebeğim."
"Tamam.Acımıyor."dedim.Onu rahatlatmak istedim.Endişeden deliye dönmüştü.
Uykum geliyordu."Won..Wonho uyumak istiyorum."dedim.
"Hayır.Uyumak yok bebeğim."diye direndi.Ama göz kapaklarımı taşıyamıyordum."Lucas!"
Lucas yanımıza geldi.İkisi uyumamam için birşeyler söylüyordu ama onları duymuyordum.İstemsizce gözlerimi kapattım.
İki elimide sımsıkı tutan iki erkeğe ve koltukta oturan anne ve babama baktım.
Kalkmak için hamle yaptığımda karnımın acısıyla tez bir çığlık attım.
Lucas ve Wonho kafasını kaldırıp bana baktılar."Bebeğim.Ne oldu acıdı mı?Doktoru çağır Luca-"
"İyiyim ben sevgilim."dedim gülümseyerek.Annem ve babam gözlerini kocaman açarak bana baktılar.
Wonho ve Lucas odadan çıktıklarında baş başa kaldık."Yüreğime indi kızım."
"İyiyim anne tamam."sorgu zamanı başlıyordu."Wonho konusu kapanmadı eve gidince görüşeceğiz."
"Anne sakın Wonho'ya onu üzecek birşey söyleme."dedim.Gülümsedi ve elimi tuttu."Wonho benim oğlum.Lee Sul teyzenin emaneti."
"Benimde damadım."babamın dediği şeyle gülmeye başladım.Annem kaşlarını çattı."Yo Dong!"
"Özür dilerim hayatım."ikisinide gönderip iki erkeğimi odaya çağırdım.
2 gün sonra sonunda taburcu olmuştum.Lucas ve Wonho okula gitmiyorlardı bana bakıyorlardı.
"Lucas!"diye bağırdım.Koşarak yanıma geldi."Efendim bebeğim?"
"Wonho nerde?"hafif bir tebessüm edip yanıma oturdu."Gitti."
"Nereye?"beni bırakıp nereye gitti."Babası çağırdı."
"Ne!Kalk gidiyoruz."kalkmaya çalıştığımda beni oturttu."Kesin talimat var bebeğim.Gidemeyiz."
"Ne diyorsun ya?"dedim.Kapı çaldığında yanımdan kalkıp kapıyı açmaya gitti.
Wonho geldiğinde sevindim.Kollarımı iki yana açtığımda bana sarıldı.
"Ne oldu?Baban niye çağırmış?"beni kendine çekti ve arkasına yaslandı."Düğün için kıyafet almamı istedi."
"E malum damadın oğlusun."Lucas'ın dediği şeyle gülmemek için kendimi zor tuttum.Wonho kafasına bir tane vurdu.
Yavaşça ayağa kalktım.Karnımın acısı geçiyordu."Doktor dinlen dedi güzelim.Otur şuraya."
Wonho'nun dediklerini dinlemeden evde dolaşıyordum.Kapı tekrar çalınca gidip açtım.
Elinde çiçeklerle bana bakan Mingyu'yu görünce boynuna atladım.
"Gelsene."onu elinden tutup içeri aldığımda Wonho sinirle bana bakıyordu.
Beni çekti."Çiçek için teşekkür ederiz.Görüşürüz Mingyu."
"Ya gerizekalı!Çocuk o kadar yol gelmiş."diyip Wonho'ya vurdum.Birlikte oturup konuştuk.
"Şu GuanLin'i nasıl adam ettin?"Mingyu'nun sorusuyla Wonho telefonundan bir resim gösterdi.
Resmi gördüğümde kusacaktım.Wonho eliyle gözlerimi kapattı."Sen niye bakıyorsun?"
"Eski sevgilim sonuçta."
dedim.Resimde GuanLin çıplaktı.Galiba tehdit etmişti."Sikerim o sevgilini."dediğinde ağzını kapattım.Küfür ettiğinde aşırı seksi oluyordu biliyor musunuz?
Mingyu gittiğinde yine üçümüz kalmıştık.Sıkıntıdan patlayacaktım.
"Ben sıkıldım.""Napalım?"diye sordu Lucas."Dışarı çıkalım lütfen."dememle Wonho'ya döndü.
"Tamam."sıçrayarak kalktığımda karnım acıdı ama çaktırmadım.Hemen gidip üzerimi giydim.
Beyaz dantelli bir elbise giydim.Aşağı indiğimde ikisi beni süzdü."Git çıkar şunu!"
"Ya Wonho!O kadar kısa değil!"dedim.Aslında götüm gözüküyordu boşverin.ㅋㅋㅋㅋㅋ
"Beline bişey bağla.O götün açılırsa sağ adam bırakmam ona göre."gülümsedim ve evden çıktım.
Lucas ve Wonho dondurma almaya gitmişlerdi bende oturmuş onları bekliyordum.Çok geç olmuştu.
Yorgunluktan ölüyordum.Kaldırımda kıçımın uyuştuğunu fark edince kalktım.Yoldan 2 erkek geçiyordu.
Ama sarhoşlardı sanırım.Üzerime doğru gelmeye başladıklarında koşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...