•D'L 32•

602 32 66
                                    

•Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~


Mingyu'nun tatmin olucu bakışlarından sonra kucağından kalktım.




Wonho delirmiş gözlerle bana bakıyordu.Onu görmezden gelmeye çalıştım.






Anında ayağa kalktığında beni de bileğimden tutup kaldırdı."Oyun bitti!"





Beni odadan çıkardı.Lucas arkamızdan geliyordu.Durup Lucas'a döndü."Gelme Lucas!"




"Hyung!Ona zarar verme!"diye bağırdı Lucas.Bazı erkekler odalarından çıkıp bize bakıyorlardı.





Bileğimi Wonho'dan kurtarıp koşarak odasına girdim.Arkamdan gelip kapıyı kilitledi.





"Neden onu öptün?"ses tonu o kadar yüksekti ki korkuyordum."Bu bir oyun.Bunu sen söylemiştin!"




"Lucas sadece kucağına otur dedi!Ama sen öptün!Niye?"ondan intikam almıştım.






"Sanane!İstediğimle öpüşür istediğimle sevişirim.Sanane!"bağırarak karşılık verdim.






"Bundan sonra yiyorsa birine dokun!Yada öp!O zaman görürsün."dediğinde sustum.






"Öyle mi?O zaman sende birdaha hiçbir kıza bakmayacaksın!"
dedim.Bunu neden demiştim?








"Seni ne ilgilendirir?Sen bana aşık değildin hani?"yutkundum.





"Seni tanıdığım günden beri içimde sana karşı bilmediğim ama kurtulmak istediğim bir his var."




"Ama lanet olsun ki ben ondan kurtulmaya çalıştıkça daha da yapışıyor.Bu his ne bilmiyorum.




"Sana aşık oluyorum bunun farkındayım!Ama istemiyorum.Senin kızlarla olmanı da istemiyorum."





Sustuğumda tebessüm ile bana bakıyordu.Bir anda dudağıma yapışmasıyla onu ittim.





"Sadece benden uzak dur!"diyip yanında geçip gittim.Kapıyı açtığımda Lucas'la karşılaştım.




Galiba bizi dinliyordu.Aldırış etmeden ağlayarak yurttan çıktım.






Sonunda hislerimi dile getirdiğim için mutluydum.Onun olmak istiyordum ama bu yanlıştı.





O Lucas gibi değildi.Wonho her bana dokunduğunda içimde o elektriklenme oluyordu.





Bunun aşk olduğunu anlamam o kadar uzun sürdü ki durum bu hale geldi.Ona gerçekten aşıktım.





Ama bu benim bir sırrım olarak kalmalıydı ve Wonho'dan uzak durmalıydım.





Lucas ve Wonho'nun yanına gitmedim.Yemeğimi yalnız yemek istedim.





Arada Lucas ile bakışıyorduk.Ona gülümseyip ağzımla iyi olduğumu söyledim.





Bana eliyle gel işareti yapınca kafamı salladım.Wonho ayaklandığında kafamı eğdim.





O gidince Lucas'ın yanına gittim."Yine et yok tabağında.Almadın değil mi?"





"Onları benim yerime yiyecek bir Wonho yok."dememle gözlerini devirdi.






"Wonho seni unutacak.Dün konuştuk.3 yıllık aşkına son verecek.Beni sevmiyor sevmeyecek dedi."





"Lucas ona aşığım.Hemde deli gibi.Bende onu istiyorum.
Ama...Ama yapamayız."dedim.






"Neden?"diye sorduğunda kafamı eğdim."Annem.Annem Wonho'yu oğlu gibi görüyor."




"Peki ya baban?"işte benim tek kurtarıcım."Aslında babam Wonho ile birlikte olmamı isteyebilir."





"O zaman ne duruyoruz?"gülümsedim ve ayağa kalktım.İstediğimi alacaktım.






+Geldiniz mi?

-Evet her zamanki yerde oturuyoruz.

+Tamam geliyorum.

Telefonu kapatıp barmenin yanından kalktım ve Lucasların yanına gittim.



Wonho ile birlikte oturuyorlardı.Gidip ortalarına oturduğumda Wonho yana doğru kaydı.





Planladığım gibi bir kız geldi ve Wonho'yu çağırdı.Wonho'nun omzundan tuttum.





"Wonho şimdi gelemez.Belki bundan sonra hiç gelmeyecek."dedim.





Kız gittiğinde Wonho tekrar kalkmak için hamle yaptı.Hızlıca kucağına oturdum."Şimdi kalk kalkabilirsen."





"Emin misin?"diye sorduğunda kafamı sallayıp gülümsedim.Beni belimden tuttu ve ayağa kalktı.






Lucas gülerek bize bakarken ona öpücük attım."Nereye götürüyorsun?"





"Nereye istersin?"aklıma güzel şeyler geliyordu."309 numaralı odaya."






309 numaralı odaya geldiğimizde beni yatağa bıraktı."Ne yapmaya çalışıyorsun Seula?"





"Ne yapıyormuşum?"diye sordum."Önce benden uzak dur diyorsun.Sonra sen bana yaklaşıyorsun."






"Senin olmak istiyorum."dememle donup kaldı.Çenemden tutup ağzımı kokladı.





"İçki içmedim!"diyip elini ittim."Sen zaten benimsin."





"Tamamen senin olmak istiyorum."ayağa kalkıp ellerimi boynuna doladım.





Birkaç saniye gözlerinde bekleyip dudağından öptüm.Ellerini belime dolayıp karşılık verdi.






Beni yatağa yatırdığında kapı çaldı.İçeriye anında Lucas girdi."Bölüyorum ama bir sorunumuz var."

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin