•D'L 11•

656 38 4
                                    

•Görsel GuanLin•
Keyifli Okumalar diliyorum~

"Süper.Birde başımıza kahraman olmadığı kalmıştı."demesiyle sinirlendim.



"Wonho o beni kurtardı!Haksızlık ediyorsun."dediğimde güldü ve önüme eğildi.


"Ödül olarak seni geri vermemi mi istiyorsun?"diyip pişkin pişkin baktı.



"Ben öyle birşey demedim.
Konuyu başka yerlere çekme!"
böyle yapması doğru değildi.


"Tamam bebeğim.Sustum."dedi ve eliyle kilit işareti yaptı."Sarıl bana."



Şaşkınca bana baktı.Yanıma oturdu ve sarıldı.Wonho benim şu hayatta en değer verdiğim kişiydi.Lucas'da.



"Ben görünmez falan mıyım?"güldüm ve Lucas'a dönüp onada sarıldım.


Wonho Lucas'ın saçlarını karıştırdı ve oda sarıldı."Hadi gidelim."




-Koku geçti mi?

+Evet.Şuan mis kokuyor.

-Tamam güzelim.Wonho hyung ilaçlarını unutmasın diyor.

+Tamam unutmayacağım.Bu imkansız ama benim için birbirinizi öpün.İyi geceler!

Telefonumu bırakıp yatağıma girdim.Aklıma GuanLin'in beni kurtardığı gelince gülümsedim.



Topuklu ayakkabılarımı giydim ve çantamı alıp odadan çıktım.Tanrım!Çok seksiydim.



"Kimi bekliyoruz?"sabırsız iki çocukla uğraşıyordum."Mingyu."


"Ne!O nerden çıktı amı-"elimle Wonho'nun ağzına vurdum."Yut o küfürü."



Elimi itti ve arabasına bindi.Mingyu gelince onu Lucas'ın motoruna bindirip Wonho'nun arabasına bindim.



"Eteğin niye o kadar uzun?"dediğinde eteğime baktım.Dalga geçiyordu.

"Tüm eteklerim aynı boyda Wonho."aynayı kendime çevirdim.



"Hepsi götünün üstünde!"çantamdan rujumu çıkardım ve tazeledim.Araba ani fren yapınca rujum taştı.



"Aptal!Bilerek yaptın değil mi?"dedim ve koluna vurdum."Böyle de güzelsin."


"Komik!Mendili ver."dediğimde elini koltuğuma attı."Ben düzeltirim."


Suratına hafifçe tokat attım.
"Mendil."dedim ve elimi uzattım.



"Al bebeğim.Hepsi senin."ıslak mendil kutusunu kucağıma attı ve arabayı çalıştırdı.


Bara geldiğimizde ilk başta hep birlikte oturuyorduk.Tuvaletten döndüğümde masanın önünde kızları gördüm.


Bu gelenler Wonho için gelmişlerdi.2 kişilerdi biri kızıl biri sarışın.Kızıl olan elini Wonho'nun omzuna attı.



"Bu gece için heyecanlıyım."
dediğinde kızı kalçamla kenara itip Wonho'nun yanına oturdum.
"Sıranı bekle tatlım."



Kızları postaladıktan sonra Wonho'dan uzaklaştım."Bu neydi şimdi Seula?"


"Bigünde sevişme be moron!"Mingyu ve Lucas pispis bize gülüyorlardı.


"Bana birşey gösterecektin Seula."Mingyu konuyu dağıtınca lanet okudum.



"Ne göstereceksin?"meraklı Lucas beni şaşırtıp Wonho'dan önce sordu."Özel."


Mingyu'yu elinden tutup kaldırdığımda Wonho beni durdurdu."Hiçbir yere gitmiyorsun."


"Lucas."dedim ve Lucas'a göz kırptım.Kolumu çektim ve Mingyu'yu merdiven arasına götürdüm.


"Ne istiyorsun?"diye sordum.
Ağzından salya akacak diye endişelendim."Seni."


"Ben sekse karşıyım.Üzügünüm."
gülümsedim ve arkamı dönüp gideceğim sırada elini duvara koydu.



"O zaman rujunun tadına bakmama izin ver."sanırım ona bir öpücük verebilirdim."GuanLin'in intikamına say."



Mingyu'yu yakalarından tutup kendine çektim ve dudaklarına yapıştım.
Öpüşleri çok iyiydi.Artık kaç kişiyle öpüştüyse!




"Tatmin oldun mu?"şuan utancımdan ölmem gerekirken gayet normal ve cooldum."Hemde fazlasıyla."


Belki de Mingyu'ya karşı birşey hissetmediğimden dolayı bu kadar rahatımdır.



"Nerdeydiniz?Ne gösterdin ona?"
Wonho'nun soruları bitmiyordu.


"Sadece küçük bir öpücük verdim Wonho!Ne meraklısın ya."meyve suyunu kafama diktim.




"Ciddi misin?"dediğinde ona döndüm."Şu rujuma bakarsan anlarsın."


"Sana inanamıyorum."demesiyle kahkaha attım.Çenesinden tutup kendime çevirdim."Kıskandın mı?"


"Evet.Banada versene bir alt dudak?"çenesini ittim."Bana da."

"Yok artık Lucas!Siz ikiniz iyice azdınız.Daha beter olmadan ben gidiyorum."çantamı alıp kalktım.


"Bekle be yavrum!"Wonho ve Lucas'ı aldırmadan bardan çıktım.



"Ya bari soju içmeme izin verin!Yarın tatil zaten."yemek yemeye geldiğimizen beri mızmızlanıyordum.


Haklıydım."Al iç be!"Wonho bana şişeyi verdiğinde onu yanağından öptüm.

"Bravo hyung!Ben taşımam söyleyim."Lucas'a vurdum."Pis."



"Siktir!Arabayı ve motoru diğer sokakta bıraktık değil mi?"

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin