•D'L 21

593 36 17
                                    

Görsel GuanLin•
Keyifli Okumalar diliyorum~

Okula gidecek olmamın verdiği mutsuzlukla banyoya gidip güzel bir duş aldım.


Yemeğimi yedikten sonra üstümü giydim ve evden çıktım.Arabama binip lanet okulun yolunu tuttum.



Saat 9'da dans çalışmalarım vardı.Çok fazla kareografim birikmişti.Onları tekrarlamam lazımdı.




Tam 2 buçuk saattir pratik yapıyordum ve yorgunluktan ölmek üzereydim.Ayrıca ter kokuyordum.


Üzerimi çıkarıp banyolardan birine girdim.Hızlıca banyo yapıp havlumla giyinmeye gittim.


Kapının aralık olduğunu gördüğümde etrafıma baktım.Kimse yoktu.Hemen kapıyı kapatıp kilitledim.


Arkamı döndüğümde elinde sütyenimi tutarak bana bakan GuanLin ile karşılaştım.


Korkum bedenimi aşacak kadar fazlaydı."Süprizimi beğenmedin mi?"



"Defol git!Uzak dur benden!"dediğimde güldü ve bana doğru yürümeye başladı.


Kapı yüzünden gidecek yerim kalmayınca havluma sarıldım.


"Sadece küçük bir hatıra bırakıp gideceğim."çenemi tuttu ve kendine çevirdi.



Saçlarımı geriye atıp köprücük kemiğim ve boynumun arasına bir öpücük kondurdu.


Korkudan kaskatı kesilmiş tepki vermiyordum.Belimden tutup dişlerini geçirdiğinde çığlık attım.



"Seninle artık işim bitti."dedi.Göz kırpıp beni kenera itti ve gitti.


Yere çöktüm ve nefesimi düzenledim.Elimi boynuma götürdüğümde kanamıyordu.


Kalkıp aynadan baktığımda çok kızarmıştı ve diş izleri vardı.İğrenç gözüküyordu.

Çantamdan kapatıcımı çıkartıp izi kapatmaya çalıştım.Çok hafif belli oluyordu.


Üzerimi giyip odadan çıktım.Lucas ile birlikte buluştuk ve kantinde oturduk.


GunaLin'in yaptığı izi ona gösterecektim."Şimdi sana birşey göstereceğim."


"Ne gibi?"diye sorduğunda sapık düşünceleri için kafasına vurdum.


"Wonho'ya söylemeyeceksin."
dediğimde kafasını salladı."Göster."



Tişörtümün yanını açtım ve izi mendil ile silip Lucas'a gösterdim."Kim yaptı lan!"


"Şş!Otur."elinden tutup oturttum."Seula bunu hyunga söylemezsek bizi öldürür."


"Ben ona zamanı gelince söyleyeceğim.Ama şimdi olmaz.Tamam mı?Güven bana."


"Tamam söylemeyeceğim!Ama kim yaptı söyle."kantindeki bazı gözler bize döndü.


"GuanLin."dememle ayağa kalkıp masayı tekmeledi."Bu sefer sikeceğim onu!"


Ağzını kapatıp sarıldım.Wonho'nun geldiğini görünce Lucas'a döndüm.
"Wonho geliyor.Kes şunu."



Kafasını salladığında onu oturttum.Wonho sinirli bir şekilde yanımıza geldi.



"Ne oldu?Kim oynadı senin ayarınla?"güldüm ve koluna vurdum.


"Doyeon ile artık konuşmayacağım."kahkaha atmaya başladığımda kafasını çevirdi."Niye?"


"Benimle sadece yatmak için konuştuğunu öğrendim."
dediğinde gülmeyi kestim.



Elini tuttum."Aish!Sanki çok umrundaydı Hoseok."dedim.


Yanaklarımı sıktı ve güldü."Hoseok diyen diline kurban."


Wonho ayağıyla hafifçe masaya vurdu."Lucas?Senin neyin var oğlum?"


"Canım sıkkın."dediğinde kaşlarımı yukarı kaldırıp kafamı salladım.


Wonho yaptığım hareketi görünce bana döndü."Noluyor size?Benden birşey mi saklıyorsunuz?"


"Ne alakası var!Lucas maçta istediği gibi güzel oynayamamış o yüzden böyle.Bakma sen ona."


Lafı iyi kıvırmış sırıtıyordum.Ama Lucas hala sert bakışlarını kesmemişti.


"Neyse benim derse gitmem gerek.Lucas!Beni sınıfa götür."diyip ayağa kalktım.


"Biz neciyiz burda?"diye soran Wonho'ya gülümsedim.

"Aşırı yakışıklı olduğun için kızlarla uğraşmak istemem."diyip gülümsedim.



Lucas'ı elinden tutup götürdüm.Hala sinirliydi ve konuşmuyordu.Sınıfın önüne gelince onu kendime çevirdim.


Yanağından öptüm."Takma kafana artık.Üzüyorsun beni."


"Gir içeri Seula."yanağımı sıktı ve gitti.Ona söylemekle hata mı yapmıştım?


Bütün gün boynumu kapatmakla uğraşmıştım.Sıçtığımın GuanLin'i ya!



Derslerim bittiğinde yurda Wonho ile buluşup öyle gittim.Lucas'ın 2 dersi daha vardı.


Saçlarım esen rüzgar ile birlikte geriye doğru gittiğinde Wonho'nun bana dönmesiyle küçük dilimi yuttum.


Siktir!Sıçtın Seula.Kaçışın yok.Wonho yolun ortasında hızla beni çevirdi.




"Bu ne?"boynuma dokunduğunda inledim.Kaşlarını çatıp bana baktı.Tebessüm ettim ve elini çektim.



"Düşt-"sert ve net bakışlarına karşı sustum."Yalan söylemeyi sakın deneme."


"GuanLin yaptı."dememle gözlerini kapadı.Sanırım sinirini topluyordu.


Birşey demedi ve elimden tutup yürümeye devam etti."Kızmayacak mısın?"


"Hayır."dediğinde durdum."Ateşin mi var senin?"

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin