•Görsel GuanLin•
Keyifli Okumalar diliyorum~Lucas'ın ceketini belime bağladım ve sınıftan çıktım.Lucas'da arkamdan geldi.
Odama gelip ve ceketi belimden çıkardım.Wonho sinirli bir şekilde içeri girdi.
"Ne diye buraya geliyorsun aptal!Gidip GuanLin'i dövsene!"ona ceketi fırlattım.
"Resim çeken oldu mu?"diye sordu Lucas.Sınıfta zaten Daniel GuanLin ve iki kız vardı.Onların çektiğini sanmıyordum.
"Hayır."dedim.Popom acıyordu.Sinirden elim ayağım titriyordu.
Bunu GuanLin'e ödetecektim.İki olmuştu!İlk yaptığında susmuştum ama şimdi susamazdım!
Tekrar sınıfa gittiğimde yerde donlu bir şekilde yatan GuanLin'i gördüm.Şaşırdığım şey donlu olması değildi.
Yüzünde hiçbirşey yoktu.Yani Wonho onu dövmemiş miydi?
Daniel öylece GuanLin'e bakarken onu dürttüm."Kaldırsana arkadaşını!"
"Denemedim mi sanıyorsun salak!"dedi ve beni itti.GuanLin'e ayağımla dokundum.
Dizlerinin üstünde durdu ve kafasını kapıya çevirdi.Bende merak edip baktım.
Wonho güldü ve kafasını salladı.GuanLin tekrar bana döndü."Özür dilerim."
"Duyamadım!"Wonho'nun bağırmasıyla bidaha söyledi."Özür dilerim!"
Saçından tutup ayağa kaldırdım.Tokat atıp Wonho'nun yanına gittim.Elinden tutup götürdüm.
Sonunda hafta sonu gelmişti ve Lucasla birlikte Wonho'nun evine gitmiştik.
Lucas kendi kendine takılırken biz Wonho'nun odasında yaramazlık yapıyorduk.ㅋㅋㅋㅋ
Hemen fesatlaşmasanız olmaz değil mi?Tamam vazgeçtim fesatlaşabilirsiniz.
Üzerimi çıkarıp Wonho'nun gömleğini giydim.Tişörtsüz bir şekilde karşımda durması yutkunmama neden oluyordu.
Yatağa yatıp beni çağırdığında üstüne çıktım.Belimden tutup beni altına aldı.
Dudaklarımdan başlayıp boynuma kadar beni öpmeye devam etti.Ellerimi saçlarına daldırdım.Yumuşacık.
Lanet olsun neden sürekli bölünmek zorundaydık?"Lucas sıçacağım ağzına ama yeter!"
Wonho üstümden kalktığında kapıdaki kişiyle şok yaşadım."Senin ne işin var burda?Kimden izin aldın gelmek için!"
"Ah,Baban beni para almam için gönderdi.Gideceğim hemen."dedi üvey annesi.
Wonho'yu tutup eline tişörtünü verdim.Wonho üstünü giyerken Yanie'yi kolundan tutup çıkardım.
"Kasa burası.Lütfen parayı alın ve gidin."diyip odadan çıktım.Ben çıkarken biri onu aradı.
Bunu yapmak istemiyordum ama bu kadına hiç güvenmiyorum.Kapıda durup onu dinledim.
"Şimdi parayı alıyorum.Anlaştığımız gibi şu evlilik bitince bütün herşeyi üstüme yapıp sonrada boşarım."
"Oğlu mu?Onu boşver.Zaten araları bozuk.Neyse kapatıyorum aşkım."
Duyduklarımla şok yaşarken gözlerimden akan yaşları durdurdum.
Telefonumdan ses kaydını açıp içeri girdim."Alıp gidiyor-"
"O telefondaki kim!"diye bağırdım.Sesimin tonuna dikkat ederek.
"Sen beni mi dinledin?"diye sordu."Seni Rae Won amcaya söyliyeceğim!"
"Ne diyeceksin?Yanie sizi aldatıyor.Herşeyi üzerine yaptıktan sonra boşayacak mı diyeceksin?"bekledi ve devam etti.
"Rae Won saha kendi oğluna inanmıyor.Sana mı inanacak?"dedi.Pislik kadın!
"Sen ve senin gibilerinin yüzünden Wonho hergün acı çekiyor!"dedim.Yine ağlamaya başladım.
Bana tokat attığında hıçkırdım.Tekrar bir tokat daha atacağı sırada içeri Wonho ve Lucas girdi."Sakın deneme!"dedi Lucas.
Wonho Yanie'yi kolundan tuttu ve sürükledi."Defol git evimden!Yoksa elimde kalacaksın!"
"Ne konuşuyordunuz?Niye vurdu sana Seula!"Wonho'yu söylemek veya söylememek arasında kalmıştım.
"Eğer konuşmazsan gideceğim ve Yanie'nin ellerini kıracağım!Anladın mı!"demesiyle telefonumu çıkardım.
Ses kaydını açıp Lucas'a sokuldum.Wonho ses kaydını dinlerken ellerini yumruk yaptı.
"Bu kaçıncı oldu?Ben sayamadım.Peki siz?Babamın neden bu kadar salak olduğunu anlamıyorum!"diye bağırdı.
Sesindeki titreme sinir hüzün yıkılmışlık.Daha birçok şey.Onu böyle görmeye dayanamıyordum.
"Bunu bir koz olarak kullan.Babanı ve kendini kurtar Wonho."ellerini tuttum.
Bana baktı.Gözünden akan yaşı gördüğümde parmağımla sildim."Teşekkür ederim bebeğim."
"Ben her zaman yanındayım.Lucas'ta."dememle Lucas ayağa kalktı.
Üçümüz grup sarılması yaptıktan sonra Wonho duşa girdi.Ben ve Lucas konuşuyorduk.
"Nasıl aklına geldi?Helal olsun bebeğim."dediğinde güldüm.
"Telefon konuşmasını dinliyordum.Bir işe yarar diye açtım.Ben birşey demeden kendi itiraf etti."
"Salak kadınmış.Rae Won amcada sürekli aynı hatayı yapıyor.Wonho için üzülüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...