•D'L 42•

469 28 86
                                    

•Görsel Wonho•
Keyifli Okumalar diliyorum~



Tam 1 ay olmuştu ve dans konusunda kendimi çok geliştirmiştim.J-Hope sayesinde.







"Ne?Yemeğe mi gideceksiniz?Siz ikiniz?"Wonho kıskançlık krizlerine başlamıştı.







"Ben J-Hope ve öğretmenim.Üçümüz Wonho baş başa değil."dedim.








"11'de evde ol yoksa ben gelirim."dediğinde kafamı salladım.







Yarın akşam için birkaç kıyafet denedikten sonra sonunda bir tanesine karar verdim.







Kırmızı straplez bir elbise boyu biraz uzundu.Ama inanılmaz bir elbiseydi.








"Ağzımın suyu aktı Seula."denediğim kıyafetleri Lucas'a gösteriyordum."Olmuş o zaman?"








"Olmuş.Hemde fena."güldüğünde kaşlarımı çattım."Hemen terbiyesizleşme!"






Wonho odaya girdiğinde masumca ona baktım."Bu elbiseyle mi gideceksin?"







"Gidemez miyim?"dedim.Çenemi kaldırıp saçlarımı geriye itti.Göğüslerime baktı.








"Napıyo-"dememle elbise ortadan ikiye ayrıldı.Hızlıca beni kendine çekip sarıldı."Lucas dışarı."








Onu ittim ve yırtılan parçayla göğüslerimi kapattım."Yeter artık Wonho!Anlıyor musun?"








"Bencede yeter bebeğim."dedi."Beni kendinden soğutuyorsun.Böyle davranma."








"Seni sahiplendiğim için benden soğuyor musun?"elbiseyi çıkarıp sütyenimi giydim.









"Seninki sahiplenme değil!Alıkoyma!"dedim.Beni yatağa itti.







Üzerime çıkıp ellerimi tuttu."Seni altıma almadığım için mi böyle davranıyorsun?"








"Wonho ne diyorsun!Çekil üzerimden!"güldü ve tekrar ciddileşti.








"Beni artık sevmiyor musun?"aptal soruları canımı sıkıyordu.Sarhoş muydu bu?








"Ne içtin sen?"dedim.Omuzlarından tutup kenara doğru yatırdım.Belimden çekti."Canım acıyor."







"Neresi acıyor?"kalbini gösterdiğinde ağlayacak gibi oldum."Babamın yaptıklarına dayanamıyorum."









Onu kaldırıp sarıldım.Kokusu burnuma dolduğunda hafif içki kokusu aldım.İçtiği belliydi.








Lucas içeri girdiğinde Wonho'yu birlikte banyoya soktuk.Kendisi duş alırken biz konuştuk.








"Onu bırakmana izin vermem Seula."ellerimi saçlarımdan geçirip ona döndüm.








"Onu bırakacağımı kim söyledi?"dedim.Bu ikisi ne saçmalıyordu?







"Sen neden sadece Wonho'yu önemsiyorsun?Ben ne olacağım?"Lucas'ın dedikleri beni kırıyordu.









"Wonho'nun neler çektiğini bilirim.O bir yandan babasını bir yandan seni korumaya çalışıyor.Bencillik etme."








"Lucas sana inanamıyorum!"ayağa kalktım ve ağlayarak gittim.Arkamdan gelmedi bile..






Mutfağa gidip ağlamaya devam ettim.Evdeki bütün ışıklar kapalıydı.







Korkuyordum.Bir ses duyduğumda ayağa kalktım ve ışığı açtım.Hyuna ile karşılaşınca şoka uğradım.







"Sen napıyorsun burda?"diye sordum.Wonho'nun evine izinsiz mi girmişti?






"Ben Wonho'yu görmeye geldim."kapıyı kapatıp onu içeri aldım.







"Sen neden onu bu kadar çok merak ediyorsun.Hemde gecenin bu vaktinde?"üzerine yürüdüm.








"Edemez miyim?Şunu unutma sen yokken ben vardım."güldüm ve çenesinden tuttum.







"Şimdi de ben varım.Sevgilimden uzak dur."dedim.Çenemi itip saçımdan tuttu.







"Galiba Wonho sana anlatmadı.Biz zamanında güzel dakikalar geçirdik."sinirlenmeye başlıyordum.







Bu kıza ilk görüşte niye sinir olduğumu anlamam lazımdı."Geçmiş beni ilgilendirmiyor."







Saçımdaki elini ittim."Defol git."dedim.Beni itti."Wonho'yu görmeden git-"







Saçından tuttuğum gibi mutfaktan çıkardım.Kapının oraya gelince onu dışarı fırlattım."Siktir git sürtük!"







"Bebeğim?"Wonho merdivenlerin başından bana seslendi."Efendim?"







"Napıyorsun?"yanına gittim ve elinden tuttum."Bir kedi vardı da ona birşeyler verdim."







Beni kucağına aldı ve odaya götürdü."Çok uykum var Seula."






Göğüsümün arasına kafasını soktu ve belime sarıldı."Uyu o zaman sevgilim."







Saçlarıyla oynamaya başladım.Uykuya daldığını görünce bende gözlerimi kapatıp uyudum.








Üzerimi giyip makyajımı ve saçımı yaptıktan sonra aşağı indim.İkiside ağızları açık bana bakıyorlardı.






"Birşey demeyecek misiniz?"diye sordum."Ben seni bu güzellikle gönderemem.Üzgünüm."







"Wonho seni öldürürüm!"dedim.Güldü ve yanıma geldi.Dudağımdan öpeceği sırada durdurdum.






"Rujum bozulacak."beni dinlemedi."Birdaha sürersin.Umrumda değil."







Dudağımdan öptüğünde omzuna vurdum."Tadı güzelmiş.Hangi marka bu?"








"Lucas."dedim çekinerek.Gülümsedi ve ayağa kalktı.Sarılırken kulağıma fısıldadı.





"Yemekte dikkat et.Her taraftan izleniyor olacaksın."

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin