•D'L 35•

595 30 39
                                    

Görsel Lucas•
Keyifli Okumalar diliyorum~



Wonho'dan önce kalkıp yüzüne öpücükler kondurarak onu uyandırdım.






Beni belimden tutup dudaklarıma baskı uyguladığında göğsüne vurdum."Lucas'a da gitmem gerek."






"Niye ya?O kendi uyanır."dediğinde kafamı salladım.Burnumu öptüğünde üstünden kalktım.






"Ya Seula!İğrenç!"isyan ediyordu Lucas.Tabiki onu Wonho'yu öptüğüm gibi öpmüyordum.






Islak ıslak öpüyordum ve bu Lucas'ın en nefret ettiği şeydi."Kalk o zaman Luki."







"Wonho öperek uyandırsa daha iyi yemin ederim!"ağzına vurdum."İyilik de yaramıyo!"






Yemeği birlikte hazırlayıp masayı kurduk."Wonho direk tencereyi verseydin."





"Kilo alman için yapıyorum.Kilonun yarısı memelerin bebeğim."diyen Wonho gülmeye başladı.






Embesil!Piç kurusu!Sokuk!"Sanane ya benim memelerimden!"




"Ne demek sanane.Onları ben-"ağzına turp koyup susturdum.Salak aklına her geleni söylüyor.






"Sen ne gülüyorsun?"diyip Lucas'a vurdum."Ne vuruyorsun ya!Hem haklı bence.Kaç beden?"




Bu sefer Wonho Lucas'a vurdu.
"Düzgün konuş lan.Ayıp."





"Sen ayıp nedir biliyor muydun ya?"kaşlarımı kaldırıp bekledim.





"Seni seviyorum bebeğim."dedi.O kadar laf etti.Sonunda toparladı.Salak şey.






Telefonum çaldığında tabakları bırakıp yukarı çıktım.Bilmediğim bir numara arıyordu.Kapıyı kapatıp telefonu açtım.



-Efendim?

+Seula benim kızım Yanie.

-Ne var ne istiyorsunuz?

+Hoseok'a anlattın mı?

-Hayır.Anlatmayıda düşünmüyorum.Evliliğinize karışmıyorum.


Telefonu suratına kapattım.Arkamdan sarılıp boynuma öpücük konduran Wonho'ya döndüm.





"Kiminle konuşuyordun?"diye sordu.Ellerimi göğsüne koyup kolyesiyle oynadım.





"Annemle.Nerede olduğumu sordu."dedim.Şimdilik susmam gerekiyordu.







"Luca-"sözümü dudaklarıyla kesti.Gülümsediğimde dudağımı ısırdı.





"Lucas...Lucas'ın yanına gidelim."dedim.Son öpücüğünü verdikten sonra dudaklarımdan çekildi.







"Bırak şunu gerizekalı!"
dedim.Lucas'ın elindeki unu almaya çalışıyordum.





"Ben koyucaktım!Öyle demiştin!"dediğinde sabır diledim.




"Ölçmedim daha.Ver şunu ölçeyim koyarsın!"dedim.Yere dökülüyordu!





"Birlikte ölçelim."kafamı salladım.Elinden tutup bardağa koydum.






2 bardak koyduktan sonra çırpması için çırpıcıyı verdim."Çok hızlı çırpma.Etrafa sıçrar."





Lucas çırparken bende kekin üstü için çikolata erittim."Wonho!"





"Wonho!"sesleniyordum ama cevap alamıyordum.Ona bakmak için yukarı çıktım."Lucas arada çikolataya bak."






"Wonho!"odalara tek tek baktığımda en son banyo kalmıştı.Kapıyı tıklamadan açtım.





Wonho'nun sırtını gördüğümde gözlerim doldu ve kalbim durdu.





Bana döndü ve bileğimden tutup içeri aldı."Şş.Yok birşey Seula."





"K...Kim yaptı?"diye sordum.Sırtında mor çizikler vardı.Bu bir kavgaya benzemiyordu.






"Kavga et-"ona vurdum."Yalan söyleme!Kim yaptı diyorum!"






"Bağırma.Lucas duyacak."
dedi.Söylemesi için bekledim.






"Babam."kalbim bir kez daha acıdığında ağlamam arttı."Küçük çizik sadece bebeğim."






"Küçük değil!Acıyor biliyorum."ona sarıldım."Sen yanımdayken ben iyiyim.Benim ilacım sensin."






"Neden yaptı?"gözlerime baktı.Onda kaybolan kalbi kırık küçük çocuğu gördüm.






Lee Sul teyzenin hayatta olmasını isterdim.Wonho büyüyordu.Onun büyüdüğünü görmesini isterdim.





Wonho bütün hayatı boyunca kendi ayaklarının üstünde durdu.Babası tek bir konuda yardım ediyordu.Para.





Ben ve Lucas olmasaydık belki Wonho hayatını bu kadar neşeli yaşayamazdı.Bilmiyordum.





Lucas'ı ve beni seviyor.Bizde onu çok seviyoruz.Babasını da seviyor ama yaptıklarına dayanamıyor.






"Konuşmak istemiyorum."dediğinde kafamı salladım.Üstüne gidip yarasını deşmemeliydim.







"Lucas'la kek yapıyoruz.Sende gel."dedim ve gülümsedim.Bana gülümsedi.






"İlacı sürüp gelirim güzelim.Lucas'a birşey söyleme."alnımdan öptüğünde banyodan çıktım.








Konudan konuya atlayıp ona acılarını unutturmak istiyordum.Acıları ona yük oluyordu.






Çikolatadan duman çıktığını görünce bağırdım."Beyinsiz!Sana çikolataya bak demiştim!"






"10 tane elim mi var salak!"dedi Lucas."Hata bende!Ne diye dana güvendiysem."






"Kalbimi kırıyorsun prenses."dudağımı büzüp koluna sarıldım."Özür dilerim majesteleri."






"Özrün kabul edildi köle.Bir yanak alıyım."yanağından öptüm.Gerizekalı çok tatlı.






"Dur!Elin yanacak."dedim Lucas'a.Keki çıkarıyordu.Çıplak elle!






Keki kesip bir parçasını ağzıma aldığımda Wonho dudaklarıma yapışıp ağzımdaki kekten ısırdı.


"Ne oldu?Kalbin mi durdu bebeğim?"

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin