•D'L 10•

683 43 3
                                    

•Görsel Wonho•
Keyifli Okumalar diliyorum~

Onları duymamazlıktan gelmek istiyordum ama yapamıyordum.Sinirlerim bedenimi aşıyordu.




Ayağımı yere vurdum ve suyumu alıp yanlarına gittim.Önlerinde durdum.



"Wonho'nun yaşattığı dakikalar yetmedi mi Kim JiiSoo?"dedim ardından sırıttım.




Hepsi şok olmuşlardı.Bilmediğimi sanıyorlardı.Ama oysaki onlar giderken ben dönüyordum.


Bekleyin!Bekleyin!Aklınızda oluşan soruları hissedebiliyorum.Wonho her kızla yatmıyor.Hayır yatıyor.


Size bir sır vereyim.Okuldan sadece JiSoo ile yattı.Onun nedenide bendim.Oraları boşverin.


"Beni niye katıyorsun?"Lucas ile gülmeye devam ediyorduk.
"Göt etmem lazımdı."




"Ben seni başka birşey edicem olmicak."dediğinde gülmeyi kestim.



"Ee yarın napıyoruz?"diyen Lucas'a döndüm."Sorduğun soru mantık içermiyor yakışıklım."



"Tamam.Soruyu değiştiriyorum.Hangi bara gidiyoruz?"dediğinde düşünmeye başladım.




"Ben aynı."Wonho'ya baktım."Biraz mevki değiştir.Adın çıkacak."



"Sen ne zaman yapmayı planlıyorsun?Lucas bile 3 kere yaptı."koluna vurdum.



"Ben aşık olduğum adamla yapacağım."dediğimde ikiside gülmeye başladı.



"Sen aşık olana kadar seks devri bitecek."Wonho'nun dedikleri beni üzüyordu.



"Sen ne anlarsın ki aşık olmaktan?"dedim sinirli bir şekilde yanlarından ayrıldım.




Aşık olmadan kızların tipine bile bakmadan her gece başka biriyle sevişen bir adamdan ne beklerdim ki!



Sırık Mingyu'yu gördüğümde elimi salladım.Gözlerinin parladığını görebiliyordum.




"Beni mi çağırdın güzellik?"dediğinde iç çektim.Bu çocuk ne zaman bana olan aşkını bitirecekti merak ediyordum.



"Evet seni çağırdım.İstediğim resimleri çıkardın mı?"eliyle okey işareti yaptı.



"Gel vereyim."arkasından gittim.Sınıfına girdiğinde dışarıda bekledim.Elindeki resimleri alacağım da geri çekti.




"Karşılığında ne vereceksin?"gözlerimi kapattım ve sabır diledim.



"Yarın tatil günümüz.Saat 7'de Glabe klüpte ol.O zaman göstereceğim."resimleri bana verdiğinde gülümsedim.



Arkamı dönmemle GuanLin ile çarpıştım."Ah!Görmedim.İyi misin bebeğim?"



Beni tutan kolunu ittim.
"Ben nerden senin bebeğin oluyorum?"



"Yapma Seula.Biz hala sevgiliyiz."
gülerek etrafıma baktım.



"Ben bitirdiğimi söyledim.
Algılarında sorun mu var?"elimi tuttuğunda kalbim garipleşti.


Hızlı hızlı atıyordu.Acaba duyuyor muydu?Yanaklarımın sıcaklaştığını hissettiğimde elimi çektim.




Odama geldim ve kapının önüne oturdum.Hala GuanLin'e karşı birşeyler hissediyordum.



Resimler ben ve GuanLin'in resimleriydi.Hepsini tek tek yakmayı planlıyordum.


Odamın kapısını açtım ve içeri girdim.Çekmecemden kibriti alıp fotoğrafları masanın üstüne koydum.



Gözyaşlarım görmemi engelliyordu.Buğulanmış gözlerle kibriti yaktım.



Gözümden bir yaş resmimizin üstüne düştü.Kibriti öylece bıraktım.



Resim yanmaya başladı.Önce benim suratım ardından GuanLin'in suratı.Sonra kül olup gitti.


Dumanın kokusu ciğerlerimi yakmaya başlamıştı ama umrumda değildi.Bir kibrit daha yaktım.



Hıçkıra hıçkıra ağlarken duman nefesimi kesmeye çalıştı.Şiddetle öksürmeye başladım.Ölüyor muydum?



Kapım zorlanmaya başlayınca açmak için ayağa kalktım.Kapı üzerime doğru açıldı ve bilincimi kaybettim.



Beyaz ışık rahatsız etmeye başlayınca gözlerimi açtım.Revir odasında serumlu bir haldeydim.


Yataktan kalktığımda başım döndü ve sendeledim."Düşeceksin."


Nan Hee kolumdan tuttu ve yatağa oturttu.Elimi kafama götürdüğümde bez hissettim."Bune?"



"GuanLin kapıyı açınca kafan kapıya çarptı."bezi çıkardım ve yere fırlattım."GuanLin?"



"Ben odaya geldiğimde kapıyı zorluyordu.Sonra içeri girdiğimizde baygındın.İçerisi duman doluydu."




"GuanLin nerede?Ona bişey oldu mu?"diye sordum."Hayır o iyi."



Nefes nefese içeri giren Lucas ve Wonho beni görünce rahat bir oh çektiler.


Nan Hee bizi yalnız bıraktı ve gitti.Wonho bir yanıma Lucas bir yanıma oturdu.


"Ne yapıyordun odada?"Lucas'ın sorusuyla kafamı kaldırdım.
"Resimleri yakıyordum."



Wonho sinirle ayağa kalktı."Ya sana birşey olsaydı?Ya o kibrit elbiseni tutuştursaydı!"



"Ben böyle olacağını bil-"Wonho tekrar bağırdığında sıçradım.
"Kendine zarar vermenden yoruldum Seula!"





"Won-"bir türlü konuşmama izin vermiyordu."Bu son olsun Seula.Lütfen."



Kafamı salladım."Lucas.Nan Hee'ye teşekkür ettiğimizi söyle."



"Beni kurtaran o değil.GuanLin."

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin