•Görsel J-Hope•
Keyifli Okumalar diliyorum~"Ah!Gözlerim!"diyen J-Hope'a gülümsedim.Elimden tutup masaya oturttu.
"Bu son yemeğimiz olmayacak değil mi?"kafamı salladım."Tabii ki de olmayacak."
"Buraya gelmemizin sebebi senin sınavda 4.olman.Tekrar tebrik ederim tatlım!"öğretmenime gülümsedim.
"Yah!İşte benim öğrencim."
J-Hope sürekli gülmemize sebep olurken bir anda elimi tuttu.Psikolojik olarak etrafıma baktım.Birkaç adamın bana baktığını gördüğümde şüphelendim.
"Dansta başarılara!"diyip içkisini kaldırdı.Ben ve öğretmenimde kaldırdık ve tokuşturduk.
"Seni bırakmamı ister misin?"hayır anlamında kafamı salladım.Çok içmemiştim.
"Ama sanırım öğretmenimin yardıma ihtiyacı var."güldüm ve öğretmenimi gösterdim.
Wonho'nun evine gelince topuklularımı etrafa attım.Odaya gidip kıyafetlerimi çıkardım ve iç çamaşırlarımla banyoya gittim.
Wonho'yu tıraş olurken gördüğümde yanına gittim."Saat 11.30.Sana 11 dediğimi hatırlıyorum."
Beni kucağına alması için çevirdim.Elindeki jileti bırakıp lavaboya oturttu.
Tıraşına ben devam ettim."Nasıl geçtiğini sormayacak mısın?"
"Doğru.Hangi elini tuttu?Sol sağ?"dediğinde şaşkınca ona baktım.
"Sen.Bana deli gibi bakan adamlar.Sana inanamıyorum!"koluna vurdum.
Gerizekalı!Peşime tam 4 tane adam takmış.Tanrı aşkına bana hiç güvenmiyor muydu?
"Bana güvenmiyor musun sen?"elimdeki jileti alıp yanıma koydu.Kalçamı sıkıp kendine çekti.
"J-Hope mudur nedir ona güvenmiyorum."onu iteceğim sırada kollarımı tuttu.
"Lucas yok.Bu gece benim olmak ist-"lafını kesip elimi mermere koyunca çığlık attım.
"Ah!Elime girdi."dedim.Jilet elime girmişti."Sakin ol Seula.Ölmeyeceksin."
"Çok acıyor."dedim.Yavaşça jileti çıkardı ve indirip önüne aldı."Hayır su yakar!"
"Amma tatlı canın var!Dayan 2 dakika."dediğinde dudaklarına yapıştım.
Elimi suya tuttuğunda aklım dudaklarında olduğu için acıyı hissettim ama çok acımadı.
Dudaklarını bırakıp kafamı boynuna yasladım.Elimi güzelce sarıp beni kucağına aldı.
"Uykum yok."dedim.Wonho'nun gözleri kapanıyordu."Gel kollarıma."
Çarşafı kaldırıp kucağına çıktım.Kafasından tutup kaldırdım.
"Ne yapmak istiyorsun bebeğim?Gece seksi mi?"ağzına vurdum."Biz daha normalini bile yapamadık!"
"Şu düğün bitsin.Seni inletmekten beter edeceğim."o kadar sapıkça konuşuyordu ki utanıyordum!
"Şimdi sen o kalçanı öyle bir yere koydun ki.Ben onu nasıl indir-"omuzlarından itip kalktım.
Alt tarafı erkekliğinin üstüne oturmuştum.Hayır ben onun kadar fesat değildim ki!
"Dün gece Hyuna geldi."arkasına yaslandı."Ee?Ne konuştunuz?"
"O galiba senden hoşlanıyor.Seni görmek istedi ama izin vermedim.Daha sonra bana sizin eskiden şey yaptığ-"
"Yok öyle birşey.Seni kıskandırmak için söylemiş.Ona elimi bile sürmedim."Wonho anında açıklama yaptı.
"Geçmişin umrumda değil Hoseok.Eğer birdaha yanına yaklaşırsa akraba falan dinlemem."dedim ciddiydim.
"Umrunda değil mi?Neden?"saçımı topuz yaptım."O zaman ben yoktum.Ki olsaydım zaten yüzüne bile bakamazdı."
"Ah benim seksi bebeğim.Öyle bir laflar sokuyorsun ki hayran kalıyorum."elimden tuttu.
"Sen niye bu kadar azgınsın?"diye sordum."Senle sevgili olalı ne kadar oldu?4 ay?"
"Ee ne var bunda?"ne cevap verecekti gerçekten merak ediyordum."Şöyle ki 4 aydır seks yapmıyorum."
"Sana direttiğim gece kendi ellerinle çevirdin.Şimdi bana bok atma."o konuştukça bende açıldım.
"Neyse ki göğüslerin büyük."demesiyle koluna vurdum.Ne alıp veremediği var göğüslerimle!
Tekrar kucağına oturdum.Tişörtümü çıkarttım."Beni korkutuyorsun bebeğim."
Sütyenimin kopçesini açtığımda ışığı kapattım.Belimden tutup erkekliğine bastırdı.
Göğüslerimi dişlemeye ve yalamaya başladı.Her inlememde saçlarını çektim ya da sırtına tırnaklarımı geçirdim.
Beni yatağa doğru yatırıp göbeğime kadar öperek indi.Kızlığıma geldiğinde duraksadı ve bacaklarımdan devam etti.
"Beni delirtiyorsun.Şuan seni becermemek için zor duruyorum."güldüm.
"Üzgünüm.Imh!Şuan olmaz."inlemelerimin arasından konuşmak zordu!
"Benim olacağın gün sana unutamayacağın bir gece yaşatacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...